Wat staat hierquote:Op donderdag 29 september 2016 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Nog een mazzel die hem nog meekreeg.
Doe je roze bril af manquote:
SPOILER: Trainers die trapten in Daily TelegraphOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KNJBquote:Op donderdag 29 september 2016 22:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Over Kramer gesproken:
http://www.nu.nl/schaatse(...)nflict-met-knsb.html
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha MoyesSPOILER: Trainers die trapten in Daily TelegraphOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
SPOILER: Trainers die trapten in Daily TelegraphOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Giggs... PijnlijkSPOILER: Trainers die trapten in Daily TelegraphOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En haha redknapp en moyes
Hopelijk wordt Pulis nu ontslagen en nergens meer aangenomenSPOILER: Trainers die trapten in Daily TelegraphOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Niet de minste namen.SPOILER: Trainers die trapten in Daily TelegraphOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Toch een halve finale WKquote:Op donderdag 29 september 2016 22:47 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Vooral omdat ze in het voetbal nog nooit een rol van betekenis hebben gespeeld.
Die krant gelovenSPOILER: Trainers die trapten in Daily TelegraphOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als bondscoach kun je het echt niet maken maar voor de rest vind ik het allemaal niet zo schokkend.SPOILER: Trainers die trapten in Daily TelegraphOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilde zelfstandig verder en nu dit, inderdaad pijnlijkquote:
Geloof je daar in?quote:Op donderdag 29 september 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heb ik ter experiment een glas "slaap lekker" thee
Geen idee. Ik zag het staan en ik dacht, waarom zou ik het niet proberenquote:
Ja, eens.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als bondscoach kun je het echt niet maken maar voor de rest vind ik het allemaal niet zo schokkend.
Ik ben inmiddels erg moequote:Op donderdag 29 september 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Dat had ik nou ook met jouw moeder.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zag het staan en ik dacht, waarom zou ik het niet proberen
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 29 september 2016 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook met jouw moeder.
Ah jij hebt natuurlijk ook wat van de thee zitten snoepenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels erg moe
maar dat was ik al toen ik vanochtend wakker werd
inclusief zo'n moeilijke vraag?quote:Op donderdag 29 september 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Kun je dan nog houden dat ze nooit een rol van enige betekenis hebben gespeeld?quote:
Jazeker. Ik kreeg de vraag in welk tijdperk ik wilde levenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inclusief zo'n moeilijke vraag?
Ja, want die Ijslanders waren origineelquote:Op donderdag 29 september 2016 22:52 schreef BB-King het volgende:
Turken die IJslanders nadoen, heel origineel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij denkt dat IJsland dat bedacht heeft? Hahahaquote:Op donderdag 29 september 2016 22:52 schreef BB-King het volgende:
bij ajax doen ze het ookquote:Op donderdag 29 september 2016 22:52 schreef BB-King het volgende:
Turken hebben alles bedacht.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij denkt dat IJsland dat bedacht heeft? Hahaha
Ze schijnen ook ooit eens het meest lamlendige Nederlands efltal ooit met moeite van een EK af hebben gehouden, pracht prestatiequote:Op donderdag 29 september 2016 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kun je dan nog houden dat ze nooit een rol van enige betekenis hebben gespeeld?
Uh ja, dat is echt zeer relevant voor mijn punt inderdaadquote:Op donderdag 29 september 2016 22:53 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ze schijnen ook ooit eens het meest lamlendige Nederlands efltal ooit met moeite van een EK af hebben gehouden, pracht prestatie
mietjequote:Op donderdag 29 september 2016 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels erg moe
maar dat was ik al toen ik vanochtend wakker werd
Jij voorspelt wel vaker watquote:Op donderdag 29 september 2016 22:53 schreef Ties02 het volgende:
Ik zie Feyenoord dit niet meer winnen
Weer?quote:Op donderdag 29 september 2016 22:54 schreef Evertjan het volgende:
over en uit voor Feyenoord weer geen overwintering in Europa
Leuke.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:41 schreef Mansjester het volgende:
Waarom zijn domme blondjes niet voor Feyenoord?
Zó dom zijn ze ook weer niet
Oke ik hou op jongens
De Argentijnen, Polen en Serven kopiëren alles vanuit de glorieuze IJslandse fancultuur, dat weet je toch.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
hongerwinterquote:Op donderdag 29 september 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was de laatste keer dat Feyenoord overwinterde?
Man, EURO 2016 niet gezien. Daarvoor zag je het amper. Flapdrol.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |