SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:22 schreef just me het volgende:
we hebben nog een paar nummertjes te gaan
ik wacht "rustig" de laatste nummers afquote:Op donderdag 29 september 2016 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Maar ik hoef geen knopjes meer in te drukken...
De mix duurt nog 5 minuten.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik wacht "rustig" de laatste nummers af
uitgerekend typequote:Op donderdag 29 september 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De mix duurt nog 5 minuten.
Piest precas...
Ik heb het gevoel een privé show te hebbenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwam toevallig zo uit, zo stipt hoeft het allemaal niet met de vele luisteraars momenteel...
Ik ook...quote:Op donderdag 29 september 2016 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel een privé show te hebben
Ik ben wel een heel tevreden luisteraarquote:
Da's dan weer een pluspunt, heb het ook bewust wat minder modern gehouden...quote:Op donderdag 29 september 2016 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben wel een heel tevreden luisteraar
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's dan weer een pluspunt, heb het ook bewust wat minder modern gehouden...
Ben benieuwd naar je collectie!quote:Op donderdag 29 september 2016 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog zoveel niet gedraaid hier, dat andere komt ook nog wel eens...
Welkom to the puinhopen die geluidsdragers genoemd worden...quote:Op donderdag 29 september 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je collectie!
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:30 schreef just me het volgende:
dank je wel Mad, ik heb weer genoten
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welkom to the puinhopen die geluidsdragers genoemd worden...
Ik ga mijn kamer niet opruimen voor zaterdag!
als je je bed maar wel snel kunt vinden!quote:Op donderdag 29 september 2016 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan mijn hoge hoed zo gauw niet vinden...
Ja, afsluiten, tanden/kroon poetsenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
als je je bed maar wel snel kunt vinden!
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, afsluiten, tanden/kroon poetsenen plat...
Tot de volgende ronde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |