abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 september 2016 @ 21:32:14 #1
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_165656850
krijgen we dit geouwehoer nou dit jaar ook weer, zo geen zin in.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Forum Admin donderdag 29 september 2016 @ 21:34:02 #2
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_165656932
Dit jaar zetten we de zeurpieten bij de zeurpieten en de rest viert gewoon sinterklaas.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Forum Admin donderdag 29 september 2016 @ 21:34:19 #3
54263 crew  Pharkus
pi_165656946
Einde dienstmededeling.
  donderdag 29 september 2016 @ 21:34:30 #4
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_165656953
Hou je mond dan ook. Gebed zonder end.
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_165657213
Gewoon geen nieuws volgen.
pi_165657853
Gewoon negeren.

Haha negeren.
pi_165658077
Zullen ongetwijfeld wel weer een paar gefrustreerde huil figuren opstaan die zichzelf geroepen voelen om er weer een punt van te maken het feit dat dit feest gevierd wordt onder het motto dat het racistisch zou zijn.... waar ik het qua strekking fundamenteel mee oneens ben...

Aan de andere kant zijn Nederlanders ook wel weer ontzettende zeikerds dat ze ook geen moment na willen denken om iets te veranderen. Als ze die rode lippen, het kroeshaar weglaten en zwarte vegen in het gezicht doen ipv zichzelf totaal zwart te schminken zijn we al een heel eind.

Degene die dan nog zeiken zijn gewoon professioneel jankerts... leef en laat leven...Als je het er niet mee eens bent doe je lekker niet mee. Al kun je er als donker persoon ook wel weer vrij moeilijk omheen in de huidige setting. (dat kinderen je aanzien voor zwarte piet bijv)
pi_165658093
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:53 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Gewoon negeren.

Haha negeren.
hehehe oO/ 8}
  donderdag 29 september 2016 @ 22:31:33 #9
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_165659373
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:32 schreef cherrycoke het volgende:
krijgen we dit geouwehoer nou dit jaar ook weer, zo geen zin in.
Bedankt, bij deze ben jij begonnen.
pi_165659452
Nederlanders gaan alleen de straat op voor zwarte piet, wanneer de regereing ons van alle kanten leegplukt ,of een vliegtuig wordt neergehaald geven ze geen fuck
  Forum Admin donderdag 29 september 2016 @ 22:35:47 #11
54263 crew  Pharkus
pi_165659510
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 22:33 schreef PSVCL het volgende:
Nederlanders gaan alleen de straat op voor zwarte piet, wanneer de regereing ons van alle kanten leegplukt ,of een vliegtuig wordt neergehaald geven ze geen fuck
Nederlanders gaan ook de straat op om te treitervloggen voor een buurthuis als ze even keen keld hebben.
  donderdag 29 september 2016 @ 22:37:15 #12
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_165659555
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:57 schreef smeerpijp. het volgende:
Aan de andere kant zijn Nederlanders ook wel weer ontzettende zeikerds dat ze ook geen moment na willen denken om iets te veranderen. Als ze die rode lippen, het kroeshaar weglaten en zwarte vegen in het gezicht doen ipv zichzelf totaal zwart te schminken zijn we al een heel eind.
Ik ben al 10 jaar Zwarte Piet en heb geen enkele keer kroeshaar gezien.
Het is al jaren krullend haar.
Rode lippen zie je nog wel, maar dan normaal rood gestift en niet rood geschminkt.
Gouden ringen door de oren en neus zie je nog wel eens, maar dat is vooral bij de meiden die die toch al dragen.

Kroeshaar, dikke rode lippen, krompraat, gouden oorringen zijn volgens mij in de jaren '80 al min of meer verdwenen.
pi_165659915
Ik blijf het vreemd vinden hoedanig mensen hun normen en waarden 'aanpassen' zodat zwarte piet geen racisme wordt in hun wereld. Ondanks dat, stel je nou voor dat het niet racistisch was, dan vind ik dat we toch moeten kijken wat hetgeen is dat de mensen zo provocerend vinden aan zwarte piet en dat we moeten kijken wat hier een oplossing voor is.
:)
pi_165662516
quote:
rode lippen
Wat maken die rode lippen nou uit? Alsof elke neger knalrode rode lippen heeft zonder lippenstift te gebruiken... de meeste hebben bruine of bruine met een roze tint.. dat maakt toch juist het onderscheid dat het gewoon Zwarte Pieten zijn??

8}
Anders dan anders is nog steeds anders, nog altijd hetzelfde.
pi_165662580
TS gaat verkleedt als een Afrikaan en vindt dat 'cultuur' :')
pi_165662597

HANDEN AF VAN ONZE CULTUUR
pi_165662608
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 22:47 schreef BalotelliFan het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden hoedanig mensen hun normen en waarden 'aanpassen' zodat zwarte piet geen racisme wordt in hun wereld. Ondanks dat, stel je nou voor dat het niet racistisch was, dan vind ik dat we toch moeten kijken wat hetgeen is dat de mensen zo provocerend vinden aan zwarte piet en dat we moeten kijken wat hier een oplossing voor is.
Een blanke huid is provocerend
pi_165663083
Ja, ook dit jaar krijgen we dat circus weer. Het kleine groepje beroepsklagers schuwt geen enkel middel om het feest te verzieken. En de politiek houdt zich veel te afzijdig. Stukje bij beetje wordt een traditie de nek omgedraaid. Alleen omdat een piepklein groepje klagers, gesteund door een beperkte groep poco's Zwarte Piet racistisch vinden. Wat -ie niet is, als je je even goed in de ontstaansgeschiedenis verdiept.

Welkom in Nederland: ruim baan voor allerhande geïmporteerde feesten, gebruiken en tradities, weg met onze eigen tradities.
pi_165663143
Ik heb mn eigen zwarte piet
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_165663504
Hier, speciaal voor TS: http://nos.nl/artikel/213(...)rrechtenverdrag.html

quote:
Zwarte Piet is in zijn huidige vorm in strijd met het VN-Kinderrechtenverdrag omdat de figuur kan bijdragen aan pesten, uitsluiting of discriminatie. Daarom moet Zwarte Piet zodanig worden aangepast dat kinderen geen negatieve effecten meer kunnen ervaren bij het Sinterklaasfeest. Dat zegt de Kinderombudsman in een rapport waarin het onafhankelijke instituut zich voor het eerst mengt in het debat over Zwarte Piet.
Vervang "Zwarte Piet" door religie en je hebt een bewering die minstens zo waar is. Ik stel voor dat we religie ook gaan verbieden.
  vrijdag 30 september 2016 @ 07:59:55 #21
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_165663558
Het weer is omgeslagen, de pepernoten liggen alweer in de winkels en de Zwarte Pieten discussie is weer losgebroken.
*O*

pi_165663752
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 07:59 schreef the-eye het volgende:
Het weer is omgeslagen, de pepernoten liggen alweer in de winkels en de Zwarte Pieten discussie is weer losgebroken.
*O*

[ afbeelding ]
Die was er in Maart al :') die anti-pieten zijn zoooo olieFOK!ing dom _O-
  vrijdag 30 september 2016 @ 12:02:40 #23
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_165666913
Sommige buurvrouwen en ook wat kennissen hebben het er het hele jaar door al over gehad.
Als dit onderwerp weer eens ter sprake komt, loop ik altijd even weg.
Wil er zo min mogelijk over horen, te triest voor woorden allemaal.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_165667292
quote:
Zullen ongetwijfeld wel weer een paar gefrustreerde huil figuren opstaan die zichzelf geroepen voelen om er weer een punt van te maken het feit dat dit feest gevierd wordt onder het motto dat het racistisch zou zijn.... waar ik het qua strekking fundamenteel mee oneens ben...

Degene die dan nog zeiken zijn gewoon professioneel jankerts... leef en laat leven...Als je het er niet mee eens bent doe je lekker niet mee. Al kun je er als donker persoon ook wel weer vrij moeilijk omheen in de huidige setting. (dat kinderen je aanzien voor zwarte piet bijv)
Dat doen ze inmiddels al, beste man.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  vrijdag 30 september 2016 @ 12:34:50 #25
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_165667387
Zolang donkere kinderen er geen hinder van ondervinden.

Het zijn wel altijd de tokkies die hier een punt van maken. Met argumenten als: Nederlandse traditie en wie het niet zint gaat maar weer terug naar hun eigen land. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')