hehehequote:Op donderdag 29 september 2016 21:53 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Gewoon negeren.
Haha negeren.
Bedankt, bij deze ben jij begonnen.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:32 schreef cherrycoke het volgende:
krijgen we dit geouwehoer nou dit jaar ook weer, zo geen zin in.
Nederlanders gaan ook de straat op om te treitervloggen voor een buurthuis als ze even keen keld hebben.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:33 schreef PSVCL het volgende:
Nederlanders gaan alleen de straat op voor zwarte piet, wanneer de regereing ons van alle kanten leegplukt ,of een vliegtuig wordt neergehaald geven ze geen fuck
Ik ben al 10 jaar Zwarte Piet en heb geen enkele keer kroeshaar gezien.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:57 schreef smeerpijp. het volgende:
Aan de andere kant zijn Nederlanders ook wel weer ontzettende zeikerds dat ze ook geen moment na willen denken om iets te veranderen. Als ze die rode lippen, het kroeshaar weglaten en zwarte vegen in het gezicht doen ipv zichzelf totaal zwart te schminken zijn we al een heel eind.
Wat maken die rode lippen nou uit? Alsof elke neger knalrode rode lippen heeft zonder lippenstift te gebruiken... de meeste hebben bruine of bruine met een roze tint.. dat maakt toch juist het onderscheid dat het gewoon Zwarte Pieten zijn??quote:
Een blanke huid is provocerendquote:Op donderdag 29 september 2016 22:47 schreef BalotelliFan het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden hoedanig mensen hun normen en waarden 'aanpassen' zodat zwarte piet geen racisme wordt in hun wereld. Ondanks dat, stel je nou voor dat het niet racistisch was, dan vind ik dat we toch moeten kijken wat hetgeen is dat de mensen zo provocerend vinden aan zwarte piet en dat we moeten kijken wat hier een oplossing voor is.
Vervang "Zwarte Piet" door religie en je hebt een bewering die minstens zo waar is. Ik stel voor dat we religie ook gaan verbieden.quote:Zwarte Piet is in zijn huidige vorm in strijd met het VN-Kinderrechtenverdrag omdat de figuur kan bijdragen aan pesten, uitsluiting of discriminatie. Daarom moet Zwarte Piet zodanig worden aangepast dat kinderen geen negatieve effecten meer kunnen ervaren bij het Sinterklaasfeest. Dat zegt de Kinderombudsman in een rapport waarin het onafhankelijke instituut zich voor het eerst mengt in het debat over Zwarte Piet.
Die was er in Maart alquote:Op vrijdag 30 september 2016 07:59 schreef the-eye het volgende:
Het weer is omgeslagen, de pepernoten liggen alweer in de winkels en de Zwarte Pieten discussie is weer losgebroken.
![]()
[ afbeelding ]
Dat doen ze inmiddels al, beste man.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:57 schreef smeerpijp. het volgende:
Zullen ongetwijfeld wel weer een paar gefrustreerde huil figuren opstaan die zichzelf geroepen voelen om er weer een punt van te maken het feit dat dit feest gevierd wordt onder het motto dat het racistisch zou zijn.... waar ik het qua strekking fundamenteel mee oneens ben...
Aan de andere kant zijn Nederlanders ook wel weer ontzettende zeikerds dat ze ook geen moment na willen denken om iets te veranderen. Als ze die rode lippen, het kroeshaar weglaten en zwarte vegen in het gezicht doen ipv zichzelf totaal zwart te schminken zijn we al een heel eind.
Degene die dan nog zeiken zijn gewoon professioneel jankerts... leef en laat leven...Als je het er niet mee eens bent doe je lekker niet mee. Al kun je er als donker persoon ook wel weer vrij moeilijk omheen in de huidige setting. (dat kinderen je aanzien voor zwarte piet bijv)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |