SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Sick burn.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaan jullie maar leren pingels nemen![]()
Zoals verwacht geen leuk spel zo met dit middenveld. Wie was het ook alweer die vond dat we negatief waren?![]()
Gudelj eruit, Ziyech erin. Riedewald op de plek van viergever indien nodig en we staan prima.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:03 schreef TheJanitor het volgende:
Zoals verwacht geen leuk spel zo met dit middenveld. Wie was het ook alweer die vond dat we negatief waren?
Alleen Youness moet ff in vorm komen, net zoals Traore.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Bazoer ipv Klaassen en Tete ipv Veltman.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gudelj eruit, Ziyech erin. Riedewald op de plek van viergever indien nodig en we staan prima.
Alleen Youness moet ff in vorm komen, net zoals Traore.Oh.![]()
En dan Viergever maar linksback, prima.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gudelj eruit, Ziyech erin. Riedewald op de plek van viergever indien nodig en we staan prima.
Alleen Youness moet ff in vorm komen, net zoals Traore.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Ik vond Younes vandaag niet eens zo slecht eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Alleen Youness moet ff in vorm komen, net zoals Traore.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mooi dat lucky Ajax toch de puntjes pakt, die hebben we in Nederland hard nodig. Hopelijk volgen vanavond Feyenoord en AZ nog, al zijn fener en zenith uit wel beduidend lastiger wedstrijden.
Die Dolberg doet het toch wel leuk voor zo'n jong pikkie. Hoe lang ligt die nog vast?Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
1e helft prima, inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond Younes vandaag niet eens zo slecht eigenlijk.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Eerste helft was goddelijkquote:Op donderdag 29 september 2016 21:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond Younes vandaag niet eens zo slecht eigenlijk.die dribbels
![]()
![]()
Eens.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar Viergever speelt prima dit seizoen.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Nog een jaar of vijf geloof ik.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:08 schreef De_Pel het volgende:
Mooi dat lucky Ajax toch de puntjes pakt, die hebben we in Nederland hard nodig. Hopelijk volgen vanavond Feyenoord en AZ nog, al zijn fener en zenith uit wel beduidend lastiger wedstrijden.
Die Dolberg doet het toch wel leuk voor zo'n jong pikkie. Hoe lang ligt die nog vast?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wel lekker dat we zo'n luxe hebben qua brede selectie. Gaan er niet snel op achteruit.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Doe maar even Schöne Ziyech Bazoer middenveld.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Verdedigens meh en veel slechte passes. Hij staat zo vaak verkeerd of loopt naar de bal als veltman of sanchez dat ook doet en laat vervolgens zijn man vrij.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar Viergever speelt prima dit seizoen.AFCA
Alleen op de vleugels / LB positie is de bezetting karig.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wel lekker dat we zo'n luxe hebben qua brede selectie. Gaan er niet snel op achteruit.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat wordt dus cashen volgend jaar.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nog een jaar of vijf geloof ik.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Sanchez, Dolberg en Ziyech alle drie contract tot 2021quote:Op donderdag 29 september 2016 21:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat wordt dus cashen volgend jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Davy is hopeloos, toch laten staan omdat hij vaak een goaltje mee pikt. Maar gaat echt geen Bergkampje worden...Narf!![]()
Flut wissels van Bosz. Klaassen en Gudelj verschrikkelijk.Lucky Luik.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:08 schreef De_Pel het volgende:
Die Dolberg doet het toch wel leuk voor zo'n jong pikkie. Hoe lang ligt die nog vast?![]()
Kreeg de indruk dat hij met Ziyech naast hem wel een stuk beter wasquote:Op donderdag 29 september 2016 21:31 schreef Sickert het volgende:
Davy is hopeloos, toch laten staan omdat hij vaak een goaltje mee pikt. Maar gaat echt geen Bergkampje worden...![]()
Ja, in de laatste 2 wedstijden was hij wel wat beter. Maar hij staat nu wel even stil wil hij nog een stap gaan maken dan mag er wel wat meer uit komen.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kreeg de indruk dat hij met Ziyech naast hem wel een stuk beter wasNarf!![]()
Groot verschil met dat kaartje van jong Ajax waarbij het middenveld veruit de meeste passes had (nouri, frenkie de jong, vd beek)quote:
Hier komen de backs uitkomt veel passes, genoeg tikkies terug dushardcoholic![]()
Wel goede loopactie bij die grote kans die de keeper van Luik uiteindelijk goed pakte.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kreeg de indruk dat hij met Ziyech naast hem wel een stuk beter wasVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
We zouden toch niet kunnen winnen met dit naïve spel? Veel beter dan De Boer. En dat nog zonder Ziyech op het middenveld.![]()
Klaassen mag ook wel ff banken ja.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:14 schreef Sir.Myph het volgende:
Doe maar even Schöne Ziyech Bazoer middenveld.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Doe Bazoer en Tete basis gofferdomme'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Prima avondje Ajax. De 2e helft was ruk maar de sfeer op het vak was goed.
Gudelj was wel echt drama weer..Uitvinder van de biersmiley.![]()
Wat was ie weer lekker slecht vandaag he?quote:
Trage voortzettingen, weinig passes vooruit, teamgenoten die vrij staan overslaan, dode spelsituaties saboteren. Ouderwets genieten met Gudelj.wooblabalurg![]()
Blij dat hij eindelijk eens werd uitgefloten door het publiek. Het kan gewoon echt niet meer.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat was ie weer lekker slecht vandaag he?
Trage voortzettingen, weinig passes vooruit, teamgenoten die vrij staan overslaan, dode spelsituaties saboteren. Ouderwets genieten met Gudelj.Oh.![]()
Je zou toch verwachten dat je als trainer denkt 'hey deze gast bakt er niks van, laat ik hem niet meer opstellen aangezien ik genoeg keuze heb'.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blij dat hij eindelijk eens werd uitgefloten door het publiek. Het kan gewoon echt niet meer.wooblabalurg![]()
Bazoer mag niet eens meer invallen, geen idee wat hij gedaan heeft. Misschien Bosz' nichtje geneuktquote:Op donderdag 29 september 2016 23:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat je als trainer denkt 'hey deze gast bakt er niks van, laat ik hem niet meer opstellen aangezien ik genoeg keuze heb'.Oh.![]()
Ik zag die drie warmlopen, keek even weg en voor ik t wist zat ik naar Anwar te kijken. Blijkbaar vond Bosz Younes slechter spelen dan Nemanja? Mind is blown.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer mag niet eens meer invallen, geen idee wat hij gedaan heeft. Misschien Bosz' nichtje geneuktwooblabalurg![]()
Younes was zeker weer op, maar had nog eerder Schöne op half gezet en dan Riedewald erin voor Gudelj maarja.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zag die drie warmlopen, keek even weg en voor ik t wist zat ik naar Anwar te kijken. Blijkbaar vond Bosz Younes slechter spelen dan Nemanja? Mind is blown.
Dit weekend gewoon weer Ziyech op zijn plek.Oh.![]()
Nee werd ontruimd omdat Standard-fans erboven fakkels erheen gooiden. Was een familievak daaronderquote:Op donderdag 29 september 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vak onder het uitvak moest zeker expres leeg blijven?![]()
El Ghazi brengt toch geen kut, had dan wel liever een slappe Younes die mensen bezighoudt.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes was zeker weer op, maar had nog eerder Schöne op half gezet en dan Riedewald erin voor Gudelj maarja.
Dit weekend gewoon weer Ziyech op zijn plek.
Dat met Schone zou ik ook doen. Die jonge spelers zijn gebaat bij zijn passes.wooblabalurg![]()
Mag Ajax nog blij zijn dat de wedstrijd niet uitverkocht wasquote:Op donderdag 29 september 2016 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee werd ontruimd omdat Standard-fans erboven fakkels erheen gooiden. Was een familievak daaronder![]()
Wat een kutbelgen.Oh.![]()
Ja ik vind El Ghazi ook wat pijnlijk worden, maarja Cerny was niet mee hè.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
El Ghazi brengt toch geen kut, had dan wel liever een slappe Younes die mensen bezighoudt.
Dat met Schone zou ik ook doen. Die jonge spelers zijn gebaat bij zijn passes.Oh.![]()
Ik troost mezelf met de gedachte dat Anwar in de etalage moet en Bosz met Gudelj een 'Sigthor' doet.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik vind El Ghazi ook wat pijnlijk worden, maarja Cerny was niet mee hè.wooblabalurg![]()
Die Gudelj komen we voorlopig toch niet vanaf met zijn contract tot 2020quote:Op donderdag 29 september 2016 23:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik troost mezelf met de gedachte dat Anwar in de etalage moet en Bosz met Gudelj een 'Sigthor' doet.Welke club wil die gozer nou
Oh.![]()
Overmars moet dan idd wel even de salestijger uithangen.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Gudelj komen we voorlopig toch niet vanaf met zijn contract tot 2020Welke club wil die gozer nou
wooblabalurg![]()
Tweede helft was slecht, eerste helft was goed.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:00 schreef hafcfan het volgende:
Jullie waren niet zo best. Maar boeien. Al zowat door terwijl AZ en Feyenoord er weinig van bakken.
AZ en Feyenoord hadden vandaag een lastige tegenstander waar AZ zichzelf al twee weken geleden in het been schoot.![]()
Ik heb ook gekeken Hans. En met slecht druk je het netjes uit. Leek niet eens op voetbal. Feyenoord had echt geen lastige tegenstander. Die lui konden er echt niks van. 11 harde blinde werkers.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tweede helft was slecht, eerste helft was goed.
AZ en Feyenoord hadden vandaag een lastige tegenstander waar AZ zichzelf al twee weken geleden in het been schoot.![]()
Feyenoord werd voor het eerst dit seizoen stevig onder de voet gelopen waar ze dat de vorige wedstrijden niet mee hadden gemaakt.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken Hans. En met slecht druk je het netjes uit. Leek niet eens op voetbal. Feyenoord had echt geen lastige tegenstander. Die lui konden er echt niks van. 11 harde blinde werkers.![]()
Klopt en vielen echt door de mand. Hardop gelachen om Kuyt, Botteghin en Berghuis. Wat zijn die slechtquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord werd voor het eerst dit seizoen stevig onder de voet gelopen waar ze dat de vorige wedstrijden niet mee hadden gemaakt.. Daar kunnen Ajax en PSV nooit onder eindigen.
![]()
Ik ben wel benieuwd naar de Klassieker en of Bosz het aan durft om Feyenoord onder druk te zetten.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt en vielen echt door de mand. Hardop gelachen om Kuyt, Botteghin en Berghuis. Wat zijn die slecht. Daar kunnen Ajax en PSV nooit onder eindigen.
Oh.![]()
Typische hafcfan kort door de bocht opmerking weer ditquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:00 schreef hafcfan het volgende:
Jullie waren niet zo best. Maar boeien. Al zowat door terwijl AZ en Feyenoord er weinig van bakken.. Eén keer verliezen is er gelijk weinig van bakken? Hou op.
![]()
Ik denk en hoop dat Bosz dat wel durftquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de Klassieker en of Bosz het aan durft om Feyenoord onder druk te zetten.![]()
Ik heb jullie ook in Almelo gezien. God wat slecht. Spreek je aan het einde van het seizoen wel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Typische hafcfan kort door de bocht opmerking weer dit. Eén keer verliezen is er gelijk weinig van bakken? Hou op.
![]()
Dan gaan we wel winnen daar.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat Bosz dat wel durftOh.![]()
Geen winterstop evaluatiemoment?quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb jullie ook in Almelo gezien. God wat slecht. Spreek je aan het einde van het seizoen wel.wooblabalurg![]()
Als ajax zo speelt als in de eerste helft + Hakim lopen ze erover heen. Alleen Sink moeten ze eraf halen dat kan niet daar. En die nicht er eens uit voor Riedewald/Bazoer.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de Klassieker en of Bosz het aan durft om Feyenoord onder druk te zetten.![]()
Dijks kan ook niet daar, en die kan ook niet voetballen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ajax zo speelt als in de eerste helft + Hakim lopen ze erover heen. Alleen Sink moeten ze eraf halen dat kan niet daar. En die nicht er eens uit voor Riedewald/Bazoer.
Gudelj is zijn basisplaats nu sowieso wel kwijt lijkt me.Oh.![]()
Dan Viergever maar en Riedewald cv. Of Tete.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dijks kan ook niet daar, en die kan ook niet voetballen.
Gudelj is zijn basisplaats nu sowieso wel kwijt lijkt me.![]()
Onanaquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan Viergever maar en Riedewald cv. Of Tete.
Tete-Sanchez-Veltman-Sinkgraven
Klaassen-Riedewald-Ziyech
Traoré-Dolberg-Younes
Dat is de beste opstelling denk ik. Al moet Klaassen wel wat beter in vorm komen.Oh.![]()
Het einde van het seizoen vind ik nog niet zo relevant. Tot nu doet Feyenoord het uitstekend qua resultaat, vanavond was het erg kut en veldspel moet wel beter ja.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb jullie ook in Almelo gezien. God wat slecht. Spreek je aan het einde van het seizoen wel.
Maar goed, Ajax topic dit.![]()
Ik doe niet mee aan de Sink op linksback. Verder eens.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana
Traoré-Dolberg-Younes
Dat is de beste opstelling denk ik. Al moet Klaassen wel wat beter in vorm komen.![]()
Eventueel zou je Riedewald nog op linksback kunnen zetten en Bazoer op 6quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana
Traoré-Dolberg-Younes
Dat is de beste opstelling denk ik. Al moet Klaassen wel wat beter in vorm komen.
Of Dragi Gudelj![]()
![]()
Ja het is ook wel wat tricky, zeker als Younes niet meeverdedigd.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan de Sink op linksback. Verder eens.
Maar Overmars moet dan ook even een echte linksback halen.Oh.![]()
Alsof al die middelmaat zoals Jan Arie, Botteghin en Kuyt veel beter kan dan dit. Maar zoals je zei Ajax topic.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het einde van het seizoen vind ik nog niet zo relevant. Tot nu doet Feyenoord het uitstekend qua resultaat, vanavond was het erg kut en veldspel moet wel beter ja.
Maar goed, Ajax topic dit.![]()
Haps ff ophalen als jaarlijkse AZ aankoop.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is ook wel wat tricky, zeker als Younes niet meeverdedigd.
Maar Overmars moet dan ook even een echte linksback halen.![]()
Zou ik zeker niet erg vinden, al is er misschien ook wel een leuk backje te vinden in Colombia. Die aankopen daar bevallen mij prima.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haps ff ophalen als jaarlijkse AZ aankoop.Oh.![]()
Hij is terugtwitter:Squawka twitterde op vrijdag 30-09-2016 om 11:15:27Most take-ons completed on matchday 2 of the Europa League:A.Younes (7)D.Perotti (7)J.Lens (6)M.Schönbächler (… https://t.co/raaHS4bdUE reageer retweet
![]()
![]()
Younesgod.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij is terugtwitter:Squawka twitterde op vrijdag 30-09-2016 om 11:15:27Most take-ons completed on matchday 2 of the Europa League:A.Younes (7)D.Perotti (7)J.Lens (6)M.Schönbächler (… https://t.co/raaHS4bdUE reageer retweet
![]()
en dan had hij effectiever kunnen zijn als die angsthaas van een Gudelj niet had gespeeld. Die kerel durft echt niet vooruit, laat staan diep, te spelenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Jeremain Lens staat er ook tussen, echt nietszeggend dus. Het gaat erom dat je na je goede actie doet. En dan is het 90% score dat Younes er niets goed mee doet. Uiteindelijk moet je wel na je actie iemand vrij kunnen zetten of scoren![]()
Als je die actie niet kan maken kun je ook niemand vrijzetten of zelf scoren, aldus Anwar.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeremain Lens staat er ook tussen, echt nietszeggend dus. Het gaat erom dat je na je goede actie doet. En dan is het 90% score dat Younes er niets goed mee doet. Uiteindelijk moet je wel na je actie iemand vrij kunnen zetten of scorenwooblabalurg![]()
Anwar moet lekker keihard langs lijn gaan rennen en wachten op steekpasses van Hakimquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je die actie niet kan maken kun je ook niemand vrijzetten of zelf scoren, aldus Anwar.![]()
Toen het publiek hem uitfloot toen hij weer een bal niet durfde te spelenquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:32 schreef Catch22- het volgende:
en dan had hij effectiever kunnen zijn als die angsthaas van een Gudelj niet had gespeeld. Die kerel durft echt niet vooruit, laat staan diep, te spelen![]()
En dat probeerde hij te compenseren door telkens van afstand te schieten. Ajax had een keer ruimte om een aanval uit te spelen waar Traoré helemaal vrij stond op rechts ging die Gudelj op doel schieten
ver naast natuurlijk.
Oh.![]()
Dan moeten ze wel over de grond want uit de lucht is te moeilijk in te schatten voor Anwar. Misschien kan iemand de steekpass brengen, Gudelj is daar wel goed in. Succesformule gevonden.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anwar moet lekker keihard langs lijn gaan rennen en wachten op steekpasses van Hakimwooblabalurg![]()
Hier ergerde ik mij gisteren wel aan, toen was Younes er gewoon een keer langs en kon hij een voorzet geven maar ging hij wachten zodat hij die verdediger er weer uit kon pingelen, uiteindelijk kwam er geen enkele voorzet. Vermoeiend.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeremain Lens staat er ook tussen, echt nietszeggend dus. Het gaat erom dat je na je goede actie doet. En dan is het 90% score dat Younes er niets goed mee doet. Uiteindelijk moet je wel na je actie iemand vrij kunnen zetten of scorenOh.![]()
Maar ook echt 5 meter naast.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen het publiek hem uitfloot toen hij weer een bal niet durfde te spelen![]()
En dat probeerde hij te compenseren door telkens van afstand te schieten. Ajax had een keer ruimte om een aanval uit te spelen waar Traoré helemaal vrij stond op rechts ging die Gudelj op doel schieten
ver naast natuurlijk.
En toen hij even later een vrije trap naast schoot vond de commentator het een goede vrije trap. Een vrije trap die niet op goal is kan geen goede vrije trap zijn. Hoeveel mensen dit niet zien is schrikbarend.wooblabalurg![]()
Zoveel waarheid. Maar in Bosz we trust, hij zal dit ook gezien hebben en Gudelj weer laten banken, dat kan gewoon niet anders.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar ook echt 5 meter naast.
En toen hij even later een vrije trap naast schoot vond de commentator het een goede vrije trap. Een vrije trap die niet op goal is kan geen goede vrije trap zijn. Hoeveel mensen dit niet zien is schrikbarend.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat vond ik jammer bij een actie van Cassierra, was ie de man voorbij gesprint op een steekpass, gaat ie weer terugkappen zodat de verdediger weer tussen hem en de keeper kwam te staan.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier ergerde ik mij gisteren wel aan, toen was Younes er gewoon een keer langs en kon hij een voorzet geven maar ging hij wachten zodat hij die verdediger er weer uit kon pingelen, uiteindelijk kwam er geen enkele voorzet. Vermoeiend.wooblabalurg![]()
Toen ik heb echt een minuut lang gefacepalmed.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen het publiek hem uitfloot toen hij weer een bal niet durfde te spelen![]()
ver naast natuurlijk.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Hij zat er nog wel redelijk dichtbij voor zijn doen, maarja hij is er zelf van overtuigd dat hij een goede trap heeft.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar ook echt 5 meter naast.
En toen hij even later een vrije trap naast schoot vond de commentator het een goede vrije trap. Een vrije trap die niet op goal is kan geen goede vrije trap zijn. Hoeveel mensen dit niet zien is schrikbarend.Misschien vertrouwde hij niet op zijn eigen snelheid oid, maar dat zijn wel de irritatiepuntjes.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat vond ik jammer bij een actie van Cassierra, was ie de man voorbij gesprint op een steekpass, gaat ie weer terugkappen zodat de verdediger weer tussen hem en de keeper kwam te staan.Oh.![]()
Dat ie m uberhaupt nog opstelt is mij een raadsel. Meestal ben ik huiverig om t te denken maar ik geloof wel dat deze speler niet veel beter zal worden. Iig zal hij niet opbloeien bij Ajax.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zoveel waarheid. Maar in Bosz we trust, hij zal dit ook gezien hebben en Gudelj weer laten banken, dat kan gewoon niet anders.wooblabalurg![]()
Toen wilde ik echt iets richting de tv gooien.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Toen ik heb echt een minuut lang gefacepalmed.Oh.![]()
Je zag Traore ook kijken van 'u got to be shittin me m8'quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Toen ik heb echt een minuut lang gefacepalmed.
Maar dat zie ik wel vaker bij ploeggenoten van Nemanjawooblabalurg![]()
Ik hoop dat het zoiets was omdat hij twee weken terug nog basisspeler was en niet meteen eruit wil gooien (vanuit menselijk perspectief) maar nu zal Gudelj wel zakken in de hiërarchie mag ik hopen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ie m uberhaupt nog opstelt is mij een raadsel. Meestal ben ik huiverig om t te denken maar ik geloof wel dat deze speler niet veel beter zal worden. Iig zal hij niet opbloeien bij Ajax.Oh.![]()
Ik hoop met je mee.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zoiets was omdat hij twee weken terug nog basisspeler was en niet meteen eruit wil gooien (vanuit menselijk perspectief) maar nu zal Gudelj wel zakken in de hiërarchie mag ik hopen.
Alle goden worden aangeroepen voor deze.wooblabalurg![]()
Welke momgool verzint dan ook een familievak onder een uitvak.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee werd ontruimd omdat Standard-fans erboven fakkels erheen gooiden. Was een familievak daaronderBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ben niet echt fan van Younes, maar hij is het beste wat we hebben op die positie. Hij heeft ook eigenlijk alleen een goede dribbel. Weinig overzicht, geen bijzondere pass of schot en nauwelijks snelheid![]()
Je stelt de vraag verkeerdquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Welke momgool verzint dan ook een familievak onder een uitvak.
Welke mongool verzint dan ook om een fakkel naar beneden te gooien![]()
Dezelfde als die van het vak waar de boys van 410 vorig seizoen zaten direct een familievak maakte, met als gevolg een familievak plus een stuk of 100 overgebleven 410-hoolies.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Welke momgool verzint dan ook een familievak onder een uitvak.
Of wordt alles wat geen hooligan-vak is, een familievak genoemd bij Ajax?![]()
Het is wel te begrijpen waarom hij in Duitsland mislukt is met zo'n kleine motor en weinig rendement.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:59 schreef wieisboos het volgende:
Ben niet echt fan van Younes, maar hij is het beste wat we hebben op die positie. Hij heeft ook eigenlijk alleen een goede dribbel. Weinig overzicht, geen bijzondere pass of schot en nauwelijks snelheid
Ajax moet echt een vleugelspeler erbij gaan halen.Oh.![]()
Vanaf nu alles wat we missen opvullen met neefjes van Davinson en Mateo. #colombiahypetrainwooblabalurg![]()
Younes komt zijn man nog wel eens voorbij. El Ghazi schiet er tegen aan.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik liever Younes zie dan El Ghazi, die is mij te lomp.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat is ook te idioot voor woorden, maar je weet dat dat soort dingen gebeuren.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je stelt de vraag verkeerd
Welke mongool verzint dan ook om een fakkel naar beneden te gooienBehulpzaam als een waterkraan.
Als hij de bal goed aangenomen heeft wel ja.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Younes komt zijn man nog wel eens voorbij. El Ghazi schiet er tegen aan.wooblabalurg![]()
El Ghazi moet je ook alleen inbrengen als er ruimte is en dan met een steekpass lanceren.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Younes komt zijn man nog wel eens voorbij. El Ghazi schiet er tegen aan.Oh.![]()
Die kan er inderdaad helemaal niets van.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Younes komt zijn man nog wel eens voorbij. El Ghazi schiet er tegen aan.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ghazi in zijn begin vorm was echt goed hoor, klasse beter dan Younes. We moeten hopen dat hij het licht nog weer gaat zien, helaas zien we dit patroon zo vaak met dat soort mannetjes.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik liever Younes zie dan El Ghazi, die is mij te lomp.![]()
Cerny rechts Traore links. Grt.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik liever Younes zie dan El Ghazi, die is mij te lomp.![]()
Traore valt me tot nu toe ook niet meequote:Op vrijdag 30 september 2016 14:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Cerny rechts Traore links. Grt.![]()
Traore lekker op rechts laten staan, is hij veel gevaarlijker. Dat constante roepen om Cerny snap ik nog niet zo, hij is echt nog niet klaar om een basisspeler te zijn voor Ajax 1.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Cerny rechts Traore links. Grt.![]()
Die vorm is hij wel echt helemaal kwijt, en het was toen voornamelijk scoren wat hij deed. Wanneer heeft hij eigenlijk de laatste keer gescoord?quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ghazi in zijn begin vorm was echt goed hoor, klasse beter dan Younes. We moeten hopen dat hij het licht nog weer gaat zien, helaas zien we dit patroon zo vaak met dat soort mannetjes.Oh.![]()
Als Ajax een goede linksback had gehad dan zou ik liever Sinkgraven op linksbuiten zien, die maakt nog wel eens de actie buitenom met de voorzet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Cerny rechts Traore links. Grt.Oh.![]()
die staat in de OP bij Gifjes denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vorm is hij wel echt helemaal kwijt, en het was toen voornamelijk scoren wat hij deed. Wanneer heeft hij eigenlijk de laatste keer gescoord?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Scoren is niet geheel onbelangrijk bij voetbal.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vorm is hij wel echt helemaal kwijt, en het was toen voornamelijk scoren wat hij deed. Wanneer heeft hij eigenlijk de laatste keer gescoord?![]()
Iedereen is het erover eens dat hij de beste optie op links is, Hans.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:32 schreef Syntix het volgende:
Younes gewoon erinwat een dribbelgod
![]()
Daarom, dat heeft El Ghazi al tijden niet gedaan. En dan blijft er verder ook weinig over.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Scoren is niet geheel onbelangrijk bij voetbal.Oh.![]()
Volgens mij wil Bosz juist dat de back buitenom gaat omdat de linksbuiten naar binnen trekt. Dus in zijn optiek staat Sinkgraven op de backpositie op de juiste positie. Zie ook het passeren van Tete.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax een goede linksback had gehad dan zou ik liever Sinkgraven op linksbuiten zien, die maakt nog wel eens de actie buitenom met de voorzet."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Op rechts zie ik Veltman er zelden overheen gaan eigenlijk. Dat deed Tete zelfs nog wel beter denk ik. Maar volgens mij ziet iedereen liever Tete op rechtsback ipv Veltman, behalve Bosz.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij wil Bosz juist dat de back buitenom gaat omdat de linksbuiten naar binnen trekt. Dus in zijn optiek staat Sinkgraven op de backpositie op de juiste positie. Zie ook het passeren van Tete.Oh.![]()
Dat is zeker zo, maar als hij uit vorm is dan speel je gewoon bijna met 10 man. Dan kan je wellicht beter Cassierra of Cerny daar speeltijd geven.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Iedereen is het erover eens dat hij de beste optie op links is, Hans.![]()
Cassierra zie ik de komende tijd nog wel een paar keer in de spits spelen, om Dolberg niet op te blazen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar als hij uit vorm is dan speel je gewoon bijna met 10 man. Dan kan je wellicht beter Cassierra of Cerny daar speeltijd geven.Oh.![]()
Oké, Wilfred.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Iedereen is het erover eens dat hij de beste optie op links is, Hans.![]()
Begint me steeds beter te bevallen. Zeker op de vleugel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Traore valt me tot nu toe ook niet mee![]()
Ik begrijp dat geklaag over Younes echt niet. Hij is de enige die vanuit stilstand dribbelend een mannetje voorbij komt (Ziyech zal dat vast ook wel af en toe gaan doen zometeen op/vanaf het middenveld, en Traore begint steeds beter te draaien op rechtsbuiten maar die heeft idealiter wel wat meer ruimte nodig voor z'n acties) en dat is een belangrijk wapen als je tegen een muur voetbalt. Tuurlijk lukt niet alles en kan het rendement van het vervolg nog (veel) beter (maar hij moet ook de tijd krijgen om te wennen aan de nieuwe speelstijl en andere mensen om hem heen). Ik denk dat het nogal naief is om te denken dat je zo maar even ergens een andere linksbuiten oppikt met evenveel dreiging, ik ben iig erg blij met hem.![]()
0 goalsquote:Op vrijdag 30 september 2016 17:55 schreef TruusHenk het volgende:
Ik begrijp dat geklaag over Younes echt niet. Hij is de enige die vanuit stilstand dribbelend een mannetje voorbij komt (Ziyech zal dat vast ook wel af en toe gaan doen zometeen op/vanaf het middenveld, en Traore begint steeds beter te draaien op rechtsbuiten maar die heeft idealiter wel wat meer ruimte nodig voor z'n acties) en dat is een belangrijk wapen als je tegen een muur voetbalt. Tuurlijk lukt niet alles en kan het rendement van het vervolg nog (veel) beter (maar hij moet ook de tijd krijgen om te wennen aan de nieuwe speelstijl en andere mensen om hem heen). Ik denk dat het nogal naief is om te denken dat je zo maar even ergens een andere linksbuiten oppikt met evenveel dreiging, ik ben iig erg blij met hem.
0 assists
0 serieuze kansen
0 assists to assistsAFCA
Dat weten we allemaal en is niet geweldig, desondanks staat m'n punt nog steeds, ik denk dat hij een prima linksbuiten is voor dit Ajax.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
0 goals
0 assists
0 serieuze kansen
0 assists to assists![]()
Steeds dezelfde actie , geen linkerbeen , erg matig schot .quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
0 goals
0 assists
0 serieuze kansen
0 assists to assistsRED ONS HENNIEGOD![]()
Dit is dus alleen in case er een doelpunt valt. Ik zie liever statistieken over het aantal keypasses en assists bij momenten die niet goed worden afgewerkt. Ajax kende een vrij beroerde seizoensstart en ook na de interlandperiode was het tot Ajax - Willem II niet spectaculair. Als je daarop Younes affakkelt, kan je 90% van het elftal affakkelen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
0 goals
0 assists
0 serieuze kansen
0 assists to assists
Laten we eens kijken hoe hij de komende wedstrijden voldoet. Gisteren heeft hij prima dingen laten zien waaruit een goal uit voor had kunnen komen.![]()
Anders zit er helemaal niemand daarquote:Op vrijdag 30 september 2016 18:46 schreef Syntix het volgende:
Waarom wordt Jong Ajax eigenlijk zo weinig uitgezonden op Fox Sports?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Younes kan prima een mannetje of 2 passeren, maar zijn eindpass/schot is zwaar onder de maat.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is dus alleen in case er een doelpunt valt. Ik zie liever statistieken over het aantal keypasses en assists bij momenten die niet goed worden afgewerkt. Ajax kende een vrij beroerde seizoensstart en ook na de interlandperiode was het tot Ajax - Willem II niet spectaculair. Als je daarop Younes affakkelt, kan je 90% van het elftal affakkelen.
Laten we eens kijken hoe hij de komende wedstrijden voldoet. Gisteren heeft hij prima dingen laten zien waaruit een goal uit voor had kunnen komen.
Maar dat valt te trainen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Het boeit pas wie er uiteindelijk doorstromen naar het eerste en daar van waarde kunnen zijn. Al is een leuke uitslag altijd meegenomen.quote:Oh.![]()
Dat wordt een dolle boel bij Jong Oranje met Tete, Bazoer, Riedewald.quote:Nathan Aké (AFC Bournemouth), Riechedly Bazoer (Ajax), Donny van de Beek (Ajax), Steven Bergwijn (PSV), Joshua Brenet (PSV), Dabney Dos Santos (AZ), Anwar El-Ghazi (Ajax), Maarten de Fockert (VVV-Venlo), Timothy Fosu-Mensah (Manchester United FC), Mickey van der Hart (PEC Zwolle), Hans Hateboer (FC Groningen), Wesley Hoedt (S.S. Lazio), Oussama Idrissi (FC Groningen), Hidde Jurjus (PSV), Ricardo Kishna (S.S. Lazio), Derrick Luckassen (AZ), Joris van Overeem (AZ), Jaïro Riedewald (Ajax), Karim Rekik (Olympique Marseille), Jeremiah St. Juste (sc Heerenveen), Kenny Tete (Ajax), Vincent Vermeij (Heracles Almelo) en Tonny Vilhena (Feyenoord).![]()
Van der Hart?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt een dolle boel bij Jong Oranje met Tete, Bazoer, Riedewald.![]()
![]()
is inderdaad een slecht teken, het is sowieso sinds v/d Sar niet echt best gesteld met de keepers in NLquote:![]()
Stekelenburg had wel potentie, maar die maakte domme carrière keuzes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
is inderdaad een slecht teken, het is sowieso sinds v/d Sar niet echt best gesteld met de keepers in NL
Nu loopt er eindelijk wel wat talent rond weer, maar het blijft afwachten of ze de stap gaan maken naar de top.![]()
In welke leeftijdsgroep?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Stekelenburg had wel potentie, maar die maakte domme carrière keuzes.
Nu loopt er eindelijk wel wat talent rond weer, maar het blijft afwachten of ze de stap gaan maken naar de top.![]()
Enige NL keeper die me de laatste tijd echt bevalt is Michel Vorm, maar die is ook de jongste niet meer. Bovendien kan ie na een geweldig begin van de competitie weer de bank opzoeken bij Tottenham, doodzonde.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heeft niet echt met z'n keuzes te maken, het is gewoon geen geweldige keeper.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Stekelenburg had wel potentie, maar die maakte domme carrière keuzes.
Nu loopt er eindelijk wel wat talent rond weer, maar het blijft afwachten of ze de stap gaan maken naar de top.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou, steek die maar in jullie zak jongens.quote:Sportief gezien behoorde de Eredivisie in het verleden nog tot de beste liga's van Europa, maar inmiddels is de Nederlandse competitie natuurlijk voorbijgestreefd door leagues als de Bundesliga, de Primera División, de Serie A, de Premier League en nog wel meer. Wat betreft één uitverkiezing mag topclub Ajax zich echter nog het allerbeste noemen.
Het medium FourFourTwo heeft het logo van de Amsterdammers namelijk uitgeroepen tot het allermooiste logo ter wereld. Er staan in de top vijf maar drie Europese clubs. FC Köln gaat ervandoor met de derde plek, waar het Italiaanse Sampdoria vierde is geworden. Op nummer twee staat Lampang uit Thailand en de top vijf wordt gecompleteerd door Leones uit Mexico.
Het Engelse medium de Daily Mail schreef onlangs nog eenzelfde soort wedstrijd uit en toen won het Braziliaanse Sao Paolo. AA Gent stond toen op de tweede plek en Ajax eindigde als derde en hield clubs als Juventus en AS Roma achter zich. FourFourTwo vindt het logo van de Amsterdammers echter een stuk mooier dan dat van Sao Paolo en Gent, en die clubs zijn dus niet eens terug te vinden in de top vijf.Zonder wrijving geen glans![]()
Had een geweldig WK in 2010, maar ik heb het nooit een hele bijzondere keeper gevonden bij Ajax. Was ook altijd grabbelen bij hoge ballen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft niet echt met z'n keuzes te maken, het is gewoon geen geweldige keeper.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat vinden ze zo mooi aan het huidige logo van Ajaxquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, steek die maar in jullie zak jongens.
Oh.![]()
Denken jullie dat Krul meteen eerste keeper wordt als hij fit is? Dank dat niemand verwacht had dat Onana het zo goed zou doen.Snelle Egel![]()
Geen flauw idee. Als het mijn keuze was geweest had die van Ado gewonnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vinden ze zo mooi aan het huidige logo van AjaxZonder wrijving geen glans![]()
Objectiefquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Als het mijn keuze was geweest had die van Ado gewonnen natuurlijk.![]()
Zo schijnt in Rotterdam elke jaar Feyenoord te worden verkozen tot mooiste woord in de Nederlandse taal.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Niet kiezen voor het kunstzinnige logo van Excelsiorquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Als het mijn keuze was geweest had die van Ado gewonnen natuurlijk.
Oh.![]()
Ajax is voornemens het contract van directeur spelersbeleid Marc Overmars met vier jaar te verlengen tot eind 2020.
Aldus VI.![]()
Noooooo!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is voornemens het contract van directeur spelersbeleid Marc Overmars met vier jaar te verlengen tot eind 2020.
Aldus VI.
Nu moet ik dus 5 jaar gaan wachten tot we een fatsoenlijke linkerkant hebben.wooblabalurg![]()
Maar hij heeft Milik voor veel verkochtquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Noooooo!
Nu moet ik dus 5 jaar gaan wachten tot we een fatsoenlijke linkerkant hebben.![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Je bedoelt die spits waarvan je kon zien dat hij overal zijn doelpunten kan maken, aan die club die net zijn doelpuntenmaker voor een godsvermogen had verkocht en niet zo op de centen hoefde te letten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar hij heeft Milik voor veel verkocht![]()
Oja, dat was wel knap van 'm.wooblabalurg![]()
Net zoals die Zuid Amerikanen en Younes die nu kansloos door de mand valtquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bedoelt die spits waarvan je kon zien dat hij overal zijn doelpunten kan maken, aan die club die net zijn doelpuntenmaker voor een godsvermogen had verkocht en niet zo op de centen hoefde te letten.
Oja, dat was wel knap van 'm.
En niet te vergeten Traore . Die kwam puur en alleen dankzij NettoRED ONS HENNIEGOD![]()
Volgens mij viel het nog wel tegen hoe enthousiast Milik werd ontvangen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bedoelt die spits waarvan je kon zien dat hij overal zijn doelpunten kan maken, aan die club die net zijn doelpuntenmaker voor een godsvermogen had verkocht en niet zo op de centen hoefde te letten.
Oja, dat was wel knap van 'm.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net zoals die Zuid Amerikanen en Younes die nu kansloos door de mand valt
En niet te vergeten Traore . Die kwam puur en alleen dankzij Netto
wooblabalurg![]()
Traore schijnt er niets van te kunnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net zoals die Zuid Amerikanen en Younes die nu kansloos door de mand valt
En niet te vergeten Traore . Die kwam puur en alleen dankzij NettoVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Viel mij ook tegen want ik wist na een paar invalbeurten wel genoeg. Toen was hij nog gehuurd. Mja altijd makkelijk praten achteraf.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij viel het nog wel tegen hoe enthousiast Milik werd ontvangen.wooblabalurg![]()
Het is te hopen dat Cerny dan snel nog wat stappen zet. Lopen er nog andere goede buitenspelers rond in de jeugd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dus de komende 4 jaar wordt er nog geen vleugelspeler gekocht.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Justin Kluivert is een vleugelspeler volgens mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is te hopen dat Cerny dan snel nog wat stappen zet. Lopen er nog andere goede buitenspelers rond in de jeugd?Oh.![]()
Cerny was niet echt best tegen Eindhoven, niet echt rustig aan de bal. Hopelijk kan hij zijn lijn van vorig jaar doortrekken anders is het wel hard nodig om in winterstop een nieuwe LV te halen aangezien Bosz het kennelijk niet in Sinkgraven ziet zitten daar![]()
Hij heeft in zn laatste wedstrijd voor Ajax 1 nog een assist gegeven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cerny was niet echt best tegen Eindhoven, niet echt rustig aan de bal. Hopelijk kan hij zijn lijn van vorig jaar doortrekken anders is het wel hard nodig om in winterstop een nieuwe LV te halen aangezien Bosz het kennelijk niet in Sinkgraven ziet zitten daar
Hoeveel assists hebben Anwar en Younes?wooblabalurg![]()
Nulquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij heeft in zn laatste wedstrijd voor Ajax 1 nog een assist gegeven.
Hoeveel assists hebben Anwar en Younes?
Overigens heb ik afgelopen week al geroepen om Cerny in Ajax 1. Kan nooit slechter zijn dan Younes op dit moment. Maar goed, we zullen zien wat Peter verzint morgen![]()
Ik zeg bij deze mijn vertrouwen in Peter op.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nul
Overigens heb ik afgelopen week al geroepen om Cerny in Ajax 1. Kan nooit slechter zijn dan Younes op dit moment. Maar goed, we zullen zien wat Peter verzint morgen
Ik denk echt niet dat hij Ajax snapt, of voetbal.wooblabalurg![]()
Jeetjequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zeg bij deze mijn vertrouwen in Peter op.
Ik denk echt niet dat hij Ajax snapt, of voetbal.
Jij wil zeker Marcel Keizer naar voren schuiven![]()
Ik verwacht dat er in de winter helemaal niks bijkomt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cerny was niet echt best tegen Eindhoven, niet echt rustig aan de bal. Hopelijk kan hij zijn lijn van vorig jaar doortrekken anders is het wel hard nodig om in winterstop een nieuwe LV te halen aangezien Bosz het kennelijk niet in Sinkgraven ziet zitten daarOh.![]()
Laat alsjeblieft Serero transfervrij gaan, arme Thulaniquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er in de winter helemaal niks bijkomt.![]()
![]()
Mag hij nog wel trainen op De Toekomst? Schandalig hoe hij behandeld wordt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laat alsjeblieft Serero transfervrij gaan, arme ThulaniOh.![]()
Zit nooit bij selectie van Jong Ajax... Of kan dat niet ivm regels?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag hij nog wel trainen op De Toekomst? Schandalig hoe hij behandeld wordt.
En dan zit DRAGISA GUDELJ wel lekker op bank![]()
![]()
Lijkt me ook niet. Al zou ik een goede LB en versterking op de vleugels wel toejuichen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er in de winter helemaal niks bijkomt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij zou gewoon bij Jong Ajax mogen spelen, maar snap wel dat ze hem daar niet laten spelen om de drie grote talenten minuten te laten maken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit nooit bij selectie van Jong Ajax... Of kan dat niet ivm regels?
En dan zit DRAGISA GUDELJ wel lekker op bank
Maar ontbind dan zijn contract gewoon ofzo
Oh.![]()
Daarvoor moeten we wachten tot de zomer denk ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet. Al zou ik een goede LB en versterking op de vleugels wel toejuichen.
Misschien dat ze nogmaals een poging wagen voor Bailey, al zal die wel duurder zijn geworden.Oh.![]()
Ja maar nu kunnen we hopelijk nog ¤500.000 vangenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zou gewoon bij Jong Ajax mogen spelen, maar snap wel dat ze hem daar niet laten spelen om de drie grote talenten minuten te laten maken.
Maar ontbind dan zijn contract gewoon ofzo
gr gr
Marc Netto![]()
Ik wil Frank Rijkaard of Jimmy Floyd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje
Jij wil zeker Marcel Keizer naar voren schuivenwooblabalurg![]()
Die Antonucci is ook een groot talent toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens wint Ajax A1 van PSV A1 met 0-3.
Kluivert, Nunnely en AntonucciOh.![]()
Jazeker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Antonucci is ook een groot talent toch?wooblabalurg![]()
Ik zeg nee maar dat is meer omdat ik in Nouri zo'n enorme topper zie.quote:
Ga er wel vanuit dat Antonucci op termijn vast bij de selectie zit. Hopelijk volgend jaar zn debuut maken, zou mooi zijn. Maar met alle middenvelders kan dat nog even duren.
Wellicht als Thuli, Schone en Bazoer weg zijn dat er genoeg ruimte is.wooblabalurg![]()
Volgend jaar zie ik Gudelj, Schöne, Serero en Klaassen sowieso wel weg zijn. Bazoer misschien ook als hij ongeduldig is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zeg nee maar dat is meer omdat ik in Nouri zo'n enorme topper zie.
Ga er wel vanuit dat Antonucci op termijn vast bij de selectie zit. Hopelijk volgend jaar zn debuut maken, zou mooi zijn. Maar met alle middenvelders kan dat nog even duren.
Wellicht als Thuli, Schone en Bazoer weg zijn dat er genoeg ruimte is.Oh.![]()
Ik denk wel dat Bazoer weggaat, als t niet in de winterstop is, dan is t wel in de zomer. Tete zelfde verhaal. Riedje zal wel blijven denk ik als manusje van alles.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar zie ik Gudelj, Schöne, Serero en Klaassen sowieso wel weg zijn. Bazoer misschien ook als hij ongeduldig is.wooblabalurg![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar zie ik Gudelj, Schöne, Serero en Klaassen sowieso wel weg zijn. Bazoer misschien ook als hij ongeduldig is."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik hoop dat Bazoer een beetje karakter toont en Bosz hem een kans geeft. Zonde om hem al op de korte termijn te laten vertrekken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Bazoer weggaat, als t niet in de winterstop is, dan is t wel in de zomer. Tete zelfde verhaal. Riedje zal wel blijven denk ik als manusje van alles.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is zeker zonde maar ik kan het Riechedly totaal niet kwalijk nemen dat hij niet wil banken voor spelers als Gudelj. Dan neem je jezelf als voetballer niet serieus denk ik, als je dat wel doet. Als hij voor Marchisio of Pogba moest banken denk ik dat hij dat zeker zou respecteren. Verder kun je je afvragen wat voor toekomst je hebt bij een trainer die zulke rare beslissingen neemt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bazoer een beetje karakter toont en Bosz hem een kans geeft. Zonde om hem al op de korte termijn te laten vertrekken.wooblabalurg![]()
Bazoer is een totaal andere speler dan Gudelj. Hij heeft Klaassen en Ziyech voor zich op zijn positie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is zeker zonde maar ik kan het Riechedly totaal niet kwalijk nemen dat hij niet wil banken voor spelers als Gudelj. Dan neem je jezelf als voetballer niet serieus denk ik, als je dat wel doet. Als hij voor Marchisio of Pogba moest banken denk ik dat hij dat zeker zou respecteren. Verder kun je je afvragen wat voor toekomst je hebt bij een trainer die zulke rare beslissingen neemt.
Geen dank voor deze opheldering.![]()
Gudeljfan gespot.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bazoer is een totaal andere speler dan Gudelj. Hij heeft Klaassen en Ziyech voor zich op zijn positie.
Geen dank voor deze opheldering.wooblabalurg![]()
Klopt. Bazoer kan namelijk wel voetballen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bazoer is een totaal andere speler dan Gudelj. Hij heeft Klaassen en Ziyech voor zich op zijn positie.
Geen dank voor deze opheldering.Oh.![]()
In deze selectie hoort Gudelj eigenlijk gewoon geen basisspeler te zijn. Hooguit een keer op de VM positie in de beker ofzo.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zelfs dan niet, Frenkiequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:01 schreef Monolith het volgende:
In deze selectie hoort Gudelj eigenlijk gewoon geen basisspeler te zijn. Hooguit een keer op de VM positie in de beker ofzo.![]()
![]()
Hij heeft ook geen specialisme of een aantal dingen waar hij goed in is. Niet sinds hij weg is bij AZ. Zo jammer dat hij zo afgezakt is, maar Ajax is gelukkig geen opvanghuis anders stond Thuli er wel in.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:01 schreef Monolith het volgende:
In deze selectie hoort Gudelj eigenlijk gewoon geen basisspeler te zijn. Hooguit een keer op de VM positie in de beker ofzo.wooblabalurg![]()
Dit dus. Waarom (ja ze hebben betere spelers) wordt er bij bijv. Man City, Bayern, Barcelona wel met twee creatieve middenvelders gespeeld en moeten wij zo nodig lopers hebben zoals Klaassen en Guedeljquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:01 schreef Monolith het volgende:
In deze selectie hoort Gudelj eigenlijk gewoon geen basisspeler te zijn. Hooguit een keer op de VM positie in de beker ofzo.![]()
![]()
Was Ajax maar een opvanghuisquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen specialisme of een aantal dingen waar hij goed in is. Niet sinds hij weg is bij AZ. Zo jammer dat hij zo afgezakt is, maar Ajax is gelukkig geen opvanghuis anders stond Thuli er wel in.
Thuli![]()
![]()
Niks mis met een middenvelder die diep gaat, maar die moet wel gewoon een bepaalde technische bagage hebben en ook gewoon mee kunnen doen in het combinatiespel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. Waarom (ja ze hebben betere spelers) wordt er bij bijv. Man City, Bayern, Barcelona wel met twee creatieve middenvelders gespeeld en moeten wij zo nodig lopers hebben zoals Klaassen en GuedeljOh.![]()
Geef die eerst maar eens gewoon wat invalbeurtjes.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gudelj ok maar Klaassen moet altijd spelen. Meest waardevolle speler bij Ajax al zal Ziyech daar binnenkort hopelijk nog overheen gaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. Waarom (ja ze hebben betere spelers) wordt er bij bijv. Man City, Bayern, Barcelona wel met twee creatieve middenvelders gespeeld en moeten wij zo nodig lopers hebben zoals Klaassen en GuedeljAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Overmars miskopen:
Boccara
Sana
Andersen
Moisander
Meleg
El Ghazi
Honer
Hendriks
Lobotka
Duarte
Wang
Zivkovic
Viergever
Muric
Zimling
Gudelj
Heitinga
Dijks
Younes
Sanogo
Westermann
Overmars goede transfers:
Poulsen
Hoesen
Babel
Bazoer
Cuenca
Vd Hoorn
Bojan
Milik
Boer
Onana
Sinkgraven
Cassierra
Sanchez
Traore
Krul
Ziyechwooblabalurg![]()
Younes een miskoop noemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:12 schreef Baconbus het volgende:
Overmars miskopen:
Boccara
Sana
Andersen
Moisander
Meleg
El Ghazi
Honer
Hendriks
Lobotka
Duarte
Wang
Zivkovic
Viergever
Muric
Zimling
Gudelj
Heitinga
Dijks
Younes
Sanogo
Westermann
Poulsen
Hoesen
Babel
Bazoer
Cuenca
Vd Hoorn
Bojan
Milik
Boer
Onana
Sinkgraven
Cassierra
Sanchez
Traore
Krul
ZiyechJij bent niet serieus te nemen dus.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bovendien denk ik dat als het team weer wat beter gaat draaien en door o.a. Ziyech wat dynamischer wordt Klaassen ook vanzelf weer op niveau komt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gudelj ok maar Klaassen moet altijd spelen. Meest waardevolle speler bij Ajax al zal Ziyech daar binnenkort hopelijk nog overheen gaan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hoesen , Bojan , Vd Hoorn , Cuenca ,quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:12 schreef Baconbus het volgende:
Overmars miskopen:
Boccara
Sana
Andersen
Moisander
Meleg
El Ghazi
Honer
Hendriks
Lobotka
Duarte
Wang
Zivkovic
Viergever
Muric
Zimling
Gudelj
Heitinga
Dijks
Younes
Sanogo
Westermann
Poulsen
Hoesen
Babel
Bazoer
Cuenca
Vd Hoorn
Bojan
Milik
Boer
Onana
Sinkgraven
Cassierra
Sanchez
Traore
Krul
Ziyech
Je laat hem er nog genadig vanaf komenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ziener.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nul
Overigens heb ik afgelopen week al geroepen om Cerny in Ajax 1. Kan nooit slechter zijn dan Younes op dit moment. Maar goed, we zullen zien wat Peter verzint morgenBehulpzaam als een waterkraan.
Yep, daar hoop ik ook op. Alleen heb je wel een puur verdedigende middenvelder nodig met die 2 op het middenveld. Schone en Bazoer vallen dan sowieso af. Hopelijk dat Riedewald weer stappen gaat maken want dat zou de ideale 3e middenvelder zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bovendien denk ik dat als het team weer wat beter gaat draaien en door o.a. Ziyech wat dynamischer wordt Klaassen ook vanzelf weer op niveau komt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bij al die jeugdspelers vind ik het wel wat te makkelijk om van miskopen te spreken. Als je dergelijke jonge spelers koopt dan slagen er een paar, maar veel zullen er ook falen.
Al die 'ervaring' die voor echt nul bijdraagt vind ik schrijnender.
Ik mis Dolberg overigens nog in het lijstje van goede aankopen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Younes kan niet verdedigen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Younes een miskoop noemenJij bent niet serieus te nemen dus.
Younes heeft geen body.
Younes heeft geen lengte.
Younes is niet extreem snel.
Younes kan niet hard schieten.
Younes kan niet accuraat schieten.
Younes wil vaak zelf schieten.
Maar wat kan ie leuk dribbelen, dat dan weer wel. Leuk voor PEC Zwolle.wooblabalurg![]()
Zo'n lijstje kun je overigens ook maken van een 'goede' TD als Marcel Brands.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoezo brevet van onvermogen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:12 schreef Baconbus het volgende:
Overmars miskopen:
Boccara
Sana
Andersen
Moisander
Meleg
El Ghazi
Honer
Hendriks
Lobotka
Duarte
Wang
Zivkovic
Viergever
Muric
Zimling
Gudelj
Heitinga
Dijks
Younes
Sanogo
Westermann
Poulsen
Hoesen
Babel
Bazoer
Cuenca
Vd Hoorn
Bojan
Milik
Boer
Onana
Sinkgraven
Cassierra
Sanchez
Traore
Krul
Ziyech
En dan heb ik het nog niet eens over Overmars.Behulpzaam als een waterkraan.
In welk opzicht was Moisander een miskoop? Geen hoogvlieger maar wel de enige stabiele speler. Bij andere namen wil ik ook mijn twijfels plaatsen maar dat kan ik nog begrijpen als iemand er zo over denktquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:12 schreef Baconbus het volgende:
Overmars miskopen:
Boccara
Sana
Andersen
Moisander
Meleg
El Ghazi
Honer
Hendriks
Lobotka
Duarte
Wang
Zivkovic
Viergever
Muric
Zimling
Gudelj
Heitinga
Dijks
Younes
Sanogo
Westermann
Poulsen
Hoesen
Babel
Bazoer
Cuenca
Vd Hoorn
Bojan
Milik
Boer
Onana
Sinkgraven
Cassierra
Sanchez
Traore
Krul
Ziyech![]()
Hoesen door zn goal tegen Barca.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoesen , Bojan , Vd Hoorn , Cuenca ,
Je laat hem er nog genadig vanaf komen
Bojan omdat ik wel de kwaliteit zag en t idee had dat hij vaak niet begrepen werd.
VdHoorn had zeker moeilijke momenten maar vind ik wel de essentiele kwaliteiten hebben om te kunnen slagen.
Cuenca had denk ik veel pech met blessure, is dan wel een miskoop maar in hoeverre kun je dat voorspellen, twijfel dus.wooblabalurg![]()
Krul een goeie transfer noemen
Beetje fit worden bij Ajax en volgend jaar verkocht worden aan Everton ofzo
Behulpzaam als een waterkraan.
Morgen hopelijk weer Dijks als linksback, leuk om Sinkgraven tegen een tegenstander die er niets van kan op te stellen maar tegen de betere tegenstanders komt ie verdedigend zwaar tekort.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Voor de rest snap je er ook geen kut van. Beter ga je korfbal kijken ofzo
@baconbus jwtBehulpzaam als een waterkraan.
Moisander deed het verdienstelijk hoor daar niet van. Heb hem eigenlijk nooit een Ajax speler gevonden. In dat opzicht vond ik hem een miskoop. Ben zelf meer liefhebber van types als Sanchez Beastmode dan van Brave Boy Moisander. Zat geen pit in.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht was Moisander een miskoop? Geen hoogvlieger maar wel de enige stabiele speler. Bij andere namen wil ik ook mijn twijfels plaatsen maar dat kan ik nog begrijpen als iemand er zo over denktwooblabalurg![]()
Iemand een goede aankoop noemen omdat ie 1 goal heeft gemaakt vind ik te ver gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoesen door zn goal tegen Barca.
Bojan omdat ik wel de kwaliteit zag en t idee had dat hij vaak niet begrepen werd.
VdHoorn had zeker moeilijke momenten maar vind ik wel de essentiele kwaliteiten hebben om te kunnen slagen.
Cuenca had denk ik veel pech met blessure, is dan wel een miskoop maar in hoeverre kun je dat voorspellen, twijfel dus.RED ONS HENNIEGOD![]()
Krul heeft Oranje en PL ervaring, als je Jasper verkoopt is dat een prima aanwinst die met Onana en Boer kan bepalen wie eerste is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:23 schreef fathank het volgende:
Krul een goeie transfer noemen
Beetje fit worden bij Ajax en volgend jaar verkocht worden aan Everton ofzo
Jij wou zeker Room halen?wooblabalurg![]()
Niet mad worden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:24 schreef fathank het volgende:
Voor de rest snap je er ook geen kut van. Beter ga je korfbal kijken ofzo
@baconbus jwtwooblabalurg![]()
Beter Mikey inderdaad die kon nog in de spitsquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moisander deed het verdienstelijk hoor daar niet van. Heb hem eigenlijk nooit een Ajax speler gevonden. In dat opzicht vond ik hem een miskoop. Ben zelf meer liefhebber van types als Sanchez Beastmode dan van Brave Boy Moisander. Zat geen pit in.
"Essentiële kwaliteiten om te slagen".
Ben je niet goed bij je paasei of ben je z'n broer?Behulpzaam als een waterkraan.
Ik heb Room een wedstrijdje of 25 live gezien in het gelredome. Uitstekende keeper, en niet zo kleinzerig als krul die alleen maar komt om te revalideren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Krul heeft Oranje en PL ervaring, als je Jasper verkoopt is dat een prima aanwinst die met Onana en Boer kan bepalen wie eerste is.
Jij wou zeker Room halen?Behulpzaam als een waterkraan.
Heiko heeft ook veel ervaring in topcompetities.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Krul heeft Oranje en PL ervaring, als je Jasper verkoopt is dat een prima aanwinst die met Onana en Boer kan bepalen wie eerste is.
Jij wou zeker Room halen?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik redeneerde andersom.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand een goede aankoop noemen omdat ie 1 goal heeft gemaakt vind ik te ver gaan
Hij is geen miskoop omdat hij die goal tegen Barca maakte.
De andere helft van de redenering was dat hij kwam voor 360k en wegging voor 775k. Goeie bizz.wooblabalurg![]()
Onana, Bojan,Hoesen, Cuenca en Babel goede aankopenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:12 schreef Baconbus het volgende:
Overmars miskopen:
Boccara
Sana
Andersen
Moisander
Meleg
El Ghazi
Honer
Hendriks
Lobotka
Duarte
Wang
Zivkovic
Viergever
Muric
Zimling
Gudelj
Heitinga
Dijks
Younes
Sanogo
Westermann
Poulsen
Hoesen
Babel
Bazoer
Cuenca
Vd Hoorn
Bojan
Milik
Boer
Onana
Sinkgraven
Cassierra
Sanchez
Traore
Krul
Ziyech?
![]()
Ah ja ik was vergeten dat Ajax een bedrijf isquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik redeneerde andersom.
Hij is geen miskoop omdat hij die goal tegen Barca maakte.
De andere helft van de redenering was dat hij kwam voor 360k en wegging voor 775k. Goeie bizz.RED ONS HENNIEGOD![]()
Mike heeft lengte, body, kopkracht, een goeie tackle. Dat zijn wel belangrijke kwaliteiten voor een verdediger ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter Mikey inderdaad die kon nog in de spits
"Essentiële kwaliteiten om te slagen".
Ben je niet goed bij je paasei of ben je z'n broer?wooblabalurg![]()
Beetje vroeg om te oordelen dus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:28 schreef Sked het volgende:
[..]
En nog geen minuut gemaakt na lang blessureleed.
En dus nog geen miskoop.wooblabalurg![]()
Wacht, jij vond Babel niks?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onana, Bojan,Hoesen, Cuenca en Babel goede aankopen?
Ik moet even lachen.wooblabalurg![]()
Babel was best aardig bij zijn terugkeer vond ik, vooral uit bij Dortmund speelde hij toen heel sterk.Oh.![]()
Ik vind wel dat zoiets meespeelt als je over miskopen praat ja. Nergens zeg ik dat Danny een geweldenaar was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ah ja ik was vergeten dat Ajax een bedrijf iswooblabalurg![]()
Overigens zijn van de spelers die Spekbus noemt meer dan de helft jeugdspelers, daar moet je vanuit gaan dat maar een paar het gaan redden. Daar kun je Overmars niet echt op afrekenen.
Veel van die spelers kwamen overigens ook in de 'Cruijff' tijd maar dit terzijde.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Stiekem hoopte ik dat hij dit seizoen terug zou komen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Babel was best aardig bij zijn terugkeer vond ik, vooral uit bij Dortmund speelde hij toen heel sterk.
Babel op links zou nice zijn.wooblabalurg![]()
Dat hadden Rob Penders en Patrick Zwaanswijk ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mike heeft lengte, body, kopkracht, een goeie tackle. Dat zijn wel belangrijke kwaliteiten voor een verdediger ja.
Wat bedoel je met de Cruijff tijd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:36 schreef Pedroso het volgende:
Overigens zijn van de spelers die Spekbus noemt meer dan de helft jeugdspelers, daar moet je vanuit gaan dat maar een paar het gaan redden. Daar kun je Overmars niet echt op afrekenen.
Veel van die spelers kwamen overigens ook in de 'Cruijff' tijd maar dit terzijde.wooblabalurg![]()
Op links vind ik hem een stuk minder, komt hij ook alleen naar binnen. Zie daar dan liever een linkspoot als je aan de andere kant Traoré hebt die ook telkens naar binnen komt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Stiekem hoopte ik dat hij dit seizoen terug zou komen.
Babel op links zou nice zijn.Oh.![]()
Hoe was hun avontur in de PL en de CL?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat hadden Rob Penders en Patrick Zwaanswijk ookwooblabalurg![]()
Babel op links.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Stiekem hoopte ik dat hij dit seizoen terug zou komen.
Babel op links zou nice zijn.
Over rendement gesproken........
Dan wissel je ze om toch. Ik zou Traore sowieso liever op links zetten. Daar maakte hij ook die goal in de EL.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op links vind ik hem een stuk minder, komt hij ook alleen naar binnen. Zie daar dan liever een linkspoot als je aan de andere kant Traoré hebt die ook telkens naar binnen komt.wooblabalurg![]()
Kan t nog slechter dan Younes of kun je ook -goals en -assists hebben?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Babel op links.
Over rendement gesproken........wooblabalurg![]()
Jij volgt Ajax pas 2 jaar ofzo ? Toen Jonk het voor het zeggen had qua jeugdbeleid (prima trainer, jammer dat ie zich liet inpalmen door een faalhaas als Jongkind) werden er veel jeugdspelers van buitenaf gehaald. En de link Jonk - Cruijff lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de Cruijff tijd?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De tijd dat Jonk en Cruijff zich oprecht kwaad maakten over het kliekje netto-poeperd-drank-stille Dennisquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de Cruijff tijd?RED ONS HENNIEGOD![]()
Overmars heeft al deze spelers gehaald. Niet Jonk. Niet Cruijff.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij volgt Ajax pas 2 jaar ofzo ? Toen Jonk het voor het zeggen had qua jeugdbeleid (prima trainer, jammer dat ie zich liet inpalmen door een faalhaas als Jongkind) werden er veel jeugdspelers van buitenaf gehaald. En de link Jonk - Cruijff lijkt me duidelijk.
Dat die twee toen ook actief waren bij Ajax is relevant in de zin dat?wooblabalurg![]()
Wat veranderd dat aan de aankopen van Marc?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De tijd dat Jonk en Cruijff zich oprecht kwaad maakten over het kliekje netto-poeperd-drankwooblabalurg![]()
niets , maar die namen noemen was vrij zinloos van Pedrosoquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat veranderd dat aan de aankopen van Marc?RED ONS HENNIEGOD![]()
Oké bedankt Badr.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kan t nog slechter dan Younes of kun je ook -goals en -assists hebben?Behulpzaam als een waterkraan.
Vind ik niet. Eerste wat Jonk en cs deed was kwaliteit van buitenaf halen om de jeugd bij Ajax op een hoger niveau te brengen. NIets mis mee overigens maar je weet ook dat maar een klein aantal het echt gaat redden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
niets , maar die namen noemen was vrij zinloos van Pedroso
Ze zijn dan wel door Overmars gehaald maar dat was wel breed gedragen. Ik maak me veel meer zorgen om spelers als Sinkgraven (veel te overhaast gekocht en je had minimaal gelijkwaardige spelers in huis), Duarte en Gudelj.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Duarte halen als de opvolger van Eriksen was de domste transfer ooit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vind ik niet. Eerste wat Jonk en cs deed was kwaliteit van buitenaf halen om de jeugd bij Ajax op een hoger niveau te brengen. NIets mis mee overigens maar je weet ook dat maar een klein aantal het echt gaat redden.
Ze zijn dan wel door Overmars gehaald maar dat was wel breed gedragen. Ik maak me veel meer zorgen om spelers als Sinkgraven (veel te overhaast gekocht en je had minimaal gelijkwaardige spelers in huis), Duarte en Gudelj.Oh.![]()
Sinkgraven heeft meer drive en gevoel dan Duarte en Gudelj bij elkaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vind ik niet. Eerste wat Jonk en cs deed was kwaliteit van buitenaf halen om de jeugd bij Ajax op een hoger niveau te brengen. NIets mis mee overigens maar je weet ook dat maar een klein aantal het echt gaan redden.
Ze zijn dan wel door Overmars gehaald maar dat was wel breed gedragen. Ik maak me veel meer zorgen om spelers als Sinkgraven (veel te overhaast gekocht en je had minimaal gelijkwaardige spelers in huis), Duarte en Gudelj.wooblabalurg![]()
Maar is niet goed genoeg voor Ajax en er is veel teveel voor betaald.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sinkgraven heeft meer drive en gevoel dan Duarte en Gudelj bij elkaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sinkgraven was misschien iets te vroeg gehaald, maar we hadden wel behoefte aan zo'n speler. Jammer dat hij nooit echt de kans heeft gekregen op zijn plek, want toen moest opeens Gudelj komen voor GIF en ENERGIE.Oh.![]()
Dat er teveel is betaald ben ik wel met je eens. Zo ver was hij toen nog niet. Sindsdien heeft hij t moeilijk maar ik denk wel dat het goed komt met hem. Dat heb ik bij andere spelers totaal niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maar is niet goed genoeg voor Ajax en er is veel teveel voor betaald.wooblabalurg![]()
Volgens mij heeft hij er 1 of 2x gespeeld met Gudelj in zn rug.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sinkgraven was misschien iets te vroeg gehaald, maar we hadden wel behoefte aan zo'n speler. Jammer dat hij nooit echt de kans heeft gekregen op zijn plek, want toen moest opeens Gudelj komen voor GIF en ENERGIE.wooblabalurg![]()
Toch was ik het wel eens met het aantrekken van Gudelj, werd bij iedere club waar hij speelde steeds beter en hij had wel iets wat er ontbrak bij de Ajax spelers (noem het gif en energie...).quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sinkgraven was misschien iets te vroeg gehaald, maar we hadden wel behoefte aan zo'n speler. Jammer dat hij nooit echt de kans heeft gekregen op zijn plek, want toen moest opeens Gudelj komen voor GIF en ENERGIE.
Jammer alleen dat hij zijn plafond al snel bereikt had bij Ajax (al begon hij wel aardig).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die afstandsschoten die bij AZ wel erin gingen gaan in de Arena 5 meter naast. Geen idee wat er gebeurd is, dacht ook met Nemanja kopen we een leuke middenvelder maar kwam van een koude kermis thuis.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch was ik het wel eens met het aantrekken van Gudelj, werd bij iedere club waar hij speelde steeds beter en hij had wel iets wat er ontbrak bij de Ajax spelers (noem het gif en energie...).
Jammer alleen dat hij zijn plafond al snel bereikt had bij Ajax (al begon hij wel aardig).wooblabalurg![]()
Voor dat bedrag kwam er tevens direct een veel te hoog verwachtingspatroon, dat hielp ook niet echt mee. Voetballen kan ie wel maar bij Ajax komt er natuurlijk veel meer bij kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat er teveel is betaald ben ik wel met je eens. Zo ver was hij toen nog niet. Sindsdien heeft hij t moeilijk maar ik denk wel dat het goed komt met hem. Dat heb ik bij andere spelers totaal niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja ik vind het onzin om iemand aan te trekken om zogenaamde gif en energie, als er verder geen kwaliteiten zijn. Toen hij aangekocht werd vroeg ik me al of hij wel bij Ajax paste, hoort sowieso niet echt in het spelletje. En daarbij was rechtshalf al zijn beste positie waar we al 2-3 spelers voor hadden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch was ik het wel eens met het aantrekken van Gudelj, werd bij iedere club waar hij speelde steeds beter en hij had wel iets wat er ontbrak bij de Ajax spelers (noem het gif en energie...).
Jammer alleen dat hij zijn plafond al snel bereikt had bij Ajax (al begon hij wel aardig).Oh.![]()
Niet alleen gif en energie uiteraard, voetballend werd ie ook steeds beter bij AZ. Helaas blijkt ie uiteindelijk niet goed genoeg en dan kom je al snel in de neerwaartse spiraal met als gevolg dat ie helemaal geen bal meer goed raakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik vind het onzin om iemand aan te trekken om zogenaamde gif en energie, als er verder geen kwaliteiten zijn. Toen hij aangekocht werd vroeg ik me al of hij wel bij Ajax paste, hoort sowieso niet echt in het spelletje. En daarbij was rechtshalf al zijn beste positie waar we al 2-3 spelers voor hadden.
Kan op zich een keer gebeuren maar niet teveel graag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij heeft zichzelf aangepraat dat hij de grote vedette is van Ajax, maar daar heeft hij de kwaliteiten niet voor. Als hij zich schikt in de rol waterdrager kan hij nog wel van waarde zijn als vervanger van Klaassen op rechtshalf. Maar ze moeten niet samen gaan spelen, dat is veel te veel van hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet alleen gif en energie uiteraard, voetballend werd ie ook steeds beter bij AZ. Helaas blijkt ie uiteindelijk niet goed genoeg en dan kom je al snel in de neerwaartse spiraal met als gevolg dat ie helemaal geen bal meer goed raakt.
Kan op zich een keer gebeuren maar niet teveel graag.Oh.![]()
Enige waar je gudelj voor kan gebruiken is de zes. En gelijk doorspelen. Er zit niet genoeg inzicht en handelingssnelheid in die jongen voor een am positie.
Maar op zes zijn er een aantal beter.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Gudelj is geen 6, daar mist hij ook gewoon het inzicht voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:04 schreef Catch22- het volgende:
Enige waar je gudelj voor kan gebruiken is de zes. En gelijk doorspelen. Er zit niet genoeg inzicht in die jongen voor een am positie.
Maar op zes zijn er een aantal beter.Oh.![]()
Toen ie op 6 stond was ie op cruciale momenten zn man kwijt. Denk niet dat hij dat kan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:04 schreef Catch22- het volgende:
Enige waar je gudelj voor kan gebruiken is de zes. En gelijk doorspelen. Er zit niet genoeg inzicht en handelingssnelheid in die jongen voor een am positie.
Maar op zes zijn er een aantal beter.wooblabalurg![]()
Ja is ook weer zo. Hij kan het beste op de 15 spelen denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toen ie op 6 stond was ie op cruciale momenten zn man kwijt. Denk niet dat hij dat kan.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ja, erg benieuwd of Max goed wegkomt bij de start.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:58 schreef Paul het volgende:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor morgen?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Neeheeequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, erg benieuwd of Max goed wegkomt bij de start.morgen speelt ook Ajax tegen Utreg, wist je dat niet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat is niet spannend hoor, we hebben boszgodquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Neeheeemorgen speelt ook Ajax tegen Utreg, wist je dat niet
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Formule 1quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, erg benieuwd of Max goed wegkomt bij de start.
Oh.![]()
Ja maar Utreg maakt toch wel een kansjequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:07 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat is niet spannend hoor, we hebben boszgod
Nou nee ik verwacht eigenlijk een vrij eenvoudige overwinningquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:58 schreef Paul het volgende:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor morgen?![]()
![]()
Dat verwachten jullie elk jaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou nee ik verwacht eigenlijk een vrij eenvoudige overwinningen elk jaar gaat dat mis
Gelukkig heb ik het over de wedstrijd van morgen en niet over die van vorige seizoenen, moet gewoon appeltje eitje worden zeker als Bosz de juiste basiself opsteltquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat verwachten jullie elk jaaren elk jaar gaat dat mis
![]()
Ik ook man. Podium is mogelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, erg benieuwd of Max goed wegkomt bij de start.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
PSV speelt gelijk, weer mooi meegenomen als wij wel punten pakken.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
haps in de winter halen en volgend jaar genieten met een onbreekbare defensie.
Haps - de ligt - sanchez - tete
Dat is toch elke wedstrijd het broekje uit![]()
Viergever > De Ligtquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:21 schreef skysherrif het volgende:
haps in de winter halen en volgend jaar genieten met een onbreekbare defensie.
Haps - de ligt - sanchez - tete
Dat is toch elke wedstrijd het broekje uit
Groeten Peter Bosz
edit; Hopen dat Sanchez en Tete volgend jaar nog bij Ajax spelen. Reken er maar op dat er sowieso één van de twee weg is (Tete natuurlijk, die wordt door Mino naar Manchester gebracht).http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ik vind het opzich prima dat de ligt dit jaar zonder de druk van de arena nog volwassener kan worden in jong ajax. Bovendien ben je hem ook een jaar eerder kwijt als je hem nu al laat spelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:51 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Viergever > De Ligt
Groeten Peter Bosz![]()
![]()
Oh morgen tegen die ploeg die zichzelf als rivaal presenteert. Gaap.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Tegen Utrecht zit ik zelden chill te kijken...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Oh morgen tegen die ploeg die zichzelf als rivaal presenteert. Gaap.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Tering hoe zie ik deze post nu pas hahahahahahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Younes kan niet verdedigen.
Younes heeft geen body.
Younes heeft geen lengte.
Younes is niet extreem snel.
Younes kan niet hard schieten.
Younes kan niet accuraat schieten.
Younes wil vaak zelf schieten.
Maar wat kan ie leuk dribbelen, dat dan weer wel. Leuk voor PEC Zwolle.![]()
![]()
De ligt heb ik in de voorbereiding nog belachelijke fouten zien maken. Leuk voor af en toe maar absoluut nog geen eredivisie materiaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:51 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Viergever > De Ligt
Groeten Peter Bosz
edit; Hopen dat Sanchez en Tete volgend jaar nog bij Ajax spelen. Reken er maar op dat er sowieso één van de twee weg is (Tete natuurlijk, die wordt door Mino naar Manchester gebracht).Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Nee, wij zijn niet geobsedeerde heikneuters.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:58 schreef Paul het volgende:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor morgen?![]()
Gun die jongen nou zijn pleziertje. Hij heeft al maandenlang de kalender afgestreept.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee, wij zijn niet geobsedeerde heikneuters.Oh.![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gun die jongen nou zijn pleziertje. Hij heeft al maandenlang de kalender afgestreept.ik zit al voor de tv te wachten
kuch...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Oh morgen tegen die ploeg die zichzelf als rivaal presenteert. Gaap.
2008-2009 Eredivisie 30-11-2008 Ajax-FC Utrecht 1-1 (0-1)
2008-2009 Eredivisie 01-03-2009 FC Utrecht-Ajax 0-2 (0-1)
2009-2010 Eredivisie 06-12-2009 FC Utrecht-Ajax 2-0 (0-0)
2009-2010 Eredivisie 28-02-2010 Ajax-FC Utrecht 4-0 (1-0)
2010-2011 Eredivisie 03-10-2010 Ajax-FC Utrecht 1-2 (0-2)
2010-2011 Eredivisie 23-01-2011 FC Utrecht-Ajax 3-0 (2-0)
2011-2012 Eredivisie 06-11-2011 FC Utrecht-Ajax 6-4 (2-3)
2011-2012 Eredivisie 05-02-2012 Ajax-FC Utrecht 0-2 (0-1)
2012-2013 KNVB Beker 26-09-2012 FC Utrecht-Ajax 0-3 (0-2) 3)
2012-2013 Eredivisie 07-10-2012 Ajax-FC Utrecht 1-1 (1-0)
2012-2013 Eredivisie 23-12-2012 FC Utrecht-Ajax 0-0 (0-0)
2013-2014 Eredivisie 06-10-2013 Ajax-FC Utrecht 3-0 (1-0)
2013-2014 Eredivisie 02-02-2014 FC Utrecht-Ajax 1-1 (1-1)
2014-2015 Eredivisie 14-12-2014 Ajax-FC Utrecht 3-1 (2-1)
2014-2015 Eredivisie 05-04-2015 FC Utrecht-Ajax 1-1 (0-0)
2015-2016 Eredivisie 13-12-2015 FC Utrecht-Ajax 1-0 (0-0)
2015-2016 Eredivisie 17-04-2016 Ajax-FC Utrecht 2-2 (0-0)Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik denk dat Bojan veel meer kwaliteit heeft dan Babel, maar dat Frank hem ook nooit echt goed gebruikte. Ik was nooit zo ontevreden over Bojan. Ik zou hem ook geen slechte aankoop willen noemen. Moisander, Dijks en Younes trouwens ook niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wacht, jij vond Babel niks?
Ik moet even lachen.![]()
Ik ook nooit op de een of andere manier. De enige keer dat die houthakkers zich ineens kunnen opladen om wel goed te voetballen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Tegen Utrecht zit ik zelden chill te kijken...![]()
Wedstrijd van het jaar voor Utrecht, de triestheid ha ha ha.quote:Op zondag 2 oktober 2016 07:49 schreef Paul het volgende:
[..]
kuch...
2008-2009 Eredivisie 30-11-2008 Ajax-FC Utrecht 1-1 (0-1)
2008-2009 Eredivisie 01-03-2009 FC Utrecht-Ajax 0-2 (0-1)
2009-2010 Eredivisie 06-12-2009 FC Utrecht-Ajax 2-0 (0-0)
2009-2010 Eredivisie 28-02-2010 Ajax-FC Utrecht 4-0 (1-0)
2010-2011 Eredivisie 03-10-2010 Ajax-FC Utrecht 1-2 (0-2)
2010-2011 Eredivisie 23-01-2011 FC Utrecht-Ajax 3-0 (2-0)
2011-2012 Eredivisie 06-11-2011 FC Utrecht-Ajax 6-4 (2-3)
2011-2012 Eredivisie 05-02-2012 Ajax-FC Utrecht 0-2 (0-1)
2012-2013 KNVB Beker 26-09-2012 FC Utrecht-Ajax 0-3 (0-2) 3)
2012-2013 Eredivisie 07-10-2012 Ajax-FC Utrecht 1-1 (1-0)
2012-2013 Eredivisie 23-12-2012 FC Utrecht-Ajax 0-0 (0-0)
2013-2014 Eredivisie 06-10-2013 Ajax-FC Utrecht 3-0 (1-0)
2013-2014 Eredivisie 02-02-2014 FC Utrecht-Ajax 1-1 (1-1)
2014-2015 Eredivisie 14-12-2014 Ajax-FC Utrecht 3-1 (2-1)
2014-2015 Eredivisie 05-04-2015 FC Utrecht-Ajax 1-1 (0-0)
2015-2016 Eredivisie 13-12-2015 FC Utrecht-Ajax 1-0 (0-0)
2015-2016 Eredivisie 17-04-2016 Ajax-FC Utrecht 2-2 (0-0)'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:00 schreef Abed het volgende:
[..]
Wedstrijd van het jaar voor Utrecht, de triestheid ha ha ha.ben al aan het aftellen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: