die hadden mn schoonouders ook nog tot een jaar of 2 geleden.. toen gaf dat hork na 35 jaar trouwe dienst de geestquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden jaaaarenlang zo'n bovenlader met een aparte centrifuge ernaast in hetzelfde apparaat. Onverwoestbaar. Je moest wel je was in gedeelten centrifugeren en de was goed verdelen was ook wel een kunst.
Oh, nostalgie.
[ afbeelding ]
Het verschil 1400 en 1600 schijnt nihiel te zijn. Dus met het zelfde percentage zou ik voor 1400 gaan, dan leeft je machine wat langer (minder slijtage)quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Op het display staat geen 30 graden, maar is geen verschil dus tussen de toerental qua droogprestaties?
Of natuurlijk: zanker!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
AEG turnamat. Die dingen kon je álles zelf aan repareren, behalve de klok misschien.
Daar moest je rustig aan draaien klik-klik-klik en niet rats-rats.
Geen 60 graden? Lekker voor de bacteriën.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:54 schreef Amsterdam2342 het volgende:
Ik heb een lg met allemaal opties en graden erop maar ik gebruik eigenlijk alleen de standaard bonte was (40 graden) fijne was ( 30) en handwas. Oh en het kinderslot!
kweekmachine!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geen 60 graden? Lekker voor de bacteriën.
En vrouwen die te ruw met de knoppen en de deksels omgingen die kregen gewoon een corrigerende tik van de man des huizes.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Of natuurlijk: zanker!
Toen werden de spullen nog gebouwd om lang mee te kunnengaan!
Erg irritant ja. Ik flikker gewassen sokken gewoon op de (oude) tafelquote:
Ik hang ze, als ik ze allebei heb, als paar op en vouw ze meteen in elkaar als ze droog zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:36 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Erg irritant ja. Ik flikker gewassen sokken gewoon op de (oude) tafel
Geen ervaring mee, maar indien de wasmachine vervangen moet worden neem ik probleemloos een Miele met TwinDos, mijn vorige Miele (die nu bij mijn zoon staat) had een beladingsmeter en daarmee werd aangegeven hoeveel wasmiddel ik nodig had; perfect, ik had nagenoeg nooit de standaard hoeveelheid nodig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:41 schreef Clubman het volgende:
Iemand toevallig ervaring met machines die een reservoir hebben voor wasmiddel en dat zelf doseren? o.a. Miele ("TwinDos") en Siemens ("iDOS") bieden zulke machines aan.
Ik ben er nog steeds niet uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar indien de wasmachine vervangen moet worden neem ik probleemloos een Miele met TwinDos, mijn vorige Miele (die nu bij mijn zoon staat) had een beladingsmeter en daarmee werd aangegeven hoeveel wasmiddel ik nodig had; perfect, ik had nagenoeg nooit de standaard hoeveelheid nodig.
Maar goed, het is hier nogal wat off-topic want in een compleet andere prijscategorie dan waarin TS zoekt.
Daar heb je geen Miele voor (behalve tweedehands op marktplaats).quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uitMaar voor nu kom ik op maximaal 450 euro uit voor een wasmachine.
Ik overweeg nog steeds de Samsung uit de op, die kan ik voor 430 krijgen. Zanussi waarschijnlijk voor 330 euro.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heb je geen Miele voor (behalve tweedehands op marktplaats).
Overigens zou ik nog eerder een tweedehands Miele kopen dan een nieuwe Indesit bijvoorbeeld, maar goed mijn afwegingen zijn andere dan de jouwe.
Ik denk dat je je focus verkeerd legt; je opent een topic met de vraag welke functies we gebruiken, alsof je op basis daarvan een keuze tussen de machines zou maken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik overweeg nog steeds de Samsung uit de op, die kan ik voor 430 krijgen. Zanussi waarschijnlijk voor 330 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |