quote:Op donderdag 29 september 2016 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, ik ben de halve dag buiten geweest en mijn broek was doorweekt bij de tandarts...
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Accu leeg, zowel van ipad als van persoontjes. Trusten allemaal. Tnx Mad en veel plezier morgen
quote:
Doei!quote:Op donderdag 29 september 2016 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Accu leeg, zowel van ipad als van persoontjes. Trusten allemaal. Tnx Mad en veel plezier morgen
grote jongenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig niet nat op die manier.
Kreeg wel weer een onverwachte verdoving, omdat ze de lijmresten van de noodkroon moest verwijderen en het allemaal wat gevoelig was...
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kreeg een sticker na afloop...
Dit nummer herken ik welquote:Op donderdag 29 september 2016 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik wilde een mini tubetje tandpasta...
Ken jij je klassiekers?
Hmmm, ik ben meer van de Colgate...quote:Op donderdag 29 september 2016 22:07 schreef just me het volgende:
ik moet ergens nog een doos hebben staan met mini paradontax!
Er gaat iets niet goed...quote:Wordt nu afgespeeld : By 33 Composers - 57 Famous Classical Tunes
95 luisteraars
flas back piano lesquote:Op donderdag 29 september 2016 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Nu de overige 56 songs nog...
met dank aan mijn ouders voor het stukje klassieke opvoeding !quote:Op donderdag 29 september 2016 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Zo nog wat andere klassiekers op een rijtje...
Ik ken de meeste deuntjes wel, maar de titels?quote:Op donderdag 29 september 2016 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
met dank aan mijn ouders voor het stukje klassieke opvoeding !
deze wel natuurlijk, land of hope and gloryquote:Op donderdag 29 september 2016 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de meeste deuntjes wel, maar de titels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |