Wat een kutsmoesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
het punt is dat ik weinig tijd heb
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kost geen hol meer, ik heb het gratis bij de huur in.
Welke waarquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet in de zomeer 2017 een trail lopen
#geen zin
geen idee wie dat zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Stiekem word je wel een beetje nat van Obersturmgruppenfuehrers.
Ze vindt de aandacht wel prettig denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeg anders gewoon dat je niet wil
dit is ook erg vervelend en voor niemand leuk hoe je deze jongen aan het lijntje houdt
azieGODGODGODquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
nouen
heb je wat om te trainen
en azie
Jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Net als het internet en g/w/l zeker?
Heb ik ook. Je kunt er niet voor kiezen om het niet te betalen, de huurprijs is gewoon standaard inclusief.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Net als het internet en g/w/l zeker?
0 hits op googlequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke waar
[..]
geen idee wie dat zijn
Van jou?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze vindt de aandacht wel prettig denk ik.
had laatst een mail gestuurd voor een baan (voor een jaar) in japanquote:
Dus betaal je er gewoon voor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook. Je kunt er niet voor kiezen om het niet te betalen, de huurprijs is gewoon standaard inclusief.
japan lijkt me weinig om te werkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:48 schreef Typisch het volgende:
had laatst een mail gestuurd voor een baan (voor een jaar) in japan
Dat komt omdat mensen die geen TV kijken vaak intelligenter en interessanter zijn, en daarom mensen die nog wel aan het kastje verslingerd zijn even om hun nummer willen zetten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
mensen die geen tv kijken moeten vaak aan iedereen benadrukken dat ze geen tv kijken
omdat heel europa een beetje duur isquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
Mogelijk gratis interrailpas voor 18-jarige![]()
Waarom alleen 18-jarige gvd gvd
Als jij*quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
japan lijkt me weinig om te werken
zeker voor een vrije jongen als jou
wil dingen proberenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
japan lijkt me weinig om te werken
zeker voor een vrije jongen als jou
Bronquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat komt omdat mensen die geen TV kijken vaak intelligenter en interessanter zijn, en daarom mensen die nog wel aan het kastje verslingerd zijn even om hun nummer willen zetten.
hahahahahquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een kind
(grapje)
nee in december naar azie
inso mag als jou zeggen tegen mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |