Vind jij het braaf?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Bek pissen wellicht niet. Maar tegenwoordig is het allemaal zo braaf.
Misschien moet je eens in een Feyenoord tenue in de Amsterdam Arena gaan rondlopen. Voor de reallife experience.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe zou het zijn om in het echte leven geband worden?
Hier in NL wel iddquote:
hahaquote:Op donderdag 29 september 2016 12:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan moet je je geluk in een ander land zoeken haha
Bij ons moest je op de gang.... maar zoiets iddquote:Op donderdag 29 september 2016 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger wel eens door de leraar in de hoek gezet? zo dus
Nouja die ophef over een bangalijstjequote:
een rad die je moet draaien met daarop straffen of leuke dingen als je iets stouts hebt gedaanquote:Op donderdag 29 september 2016 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat stel je voor dat ze introduceren op het middebare?
Vermoorden is niet zelfde als bannen.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien moet je eens in een Feyenoord tenue in de Amsterdam Arena gaan rondlopen. Voor de reallife experience.
neequote:Op donderdag 29 september 2016 12:28 schreef HPLC het volgende:
Is er trouwens nog nieuws omtrent Brexit en referendum over Oekraïne?
Zou jij op zo'n lijst willen staan dan?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nouja die ophef over een bangalijstjevroeger was alles niet zo digitaal maar wist ook iedereen alles over de meisjes.
Ja want dan steek ik goed af bij de restquote:Op donderdag 29 september 2016 12:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou jij op zo'n lijst willen staan dan?
Ik vraag het even aan mijn struisvogel.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:28 schreef HPLC het volgende:
Is er trouwens nog nieuws omtrent Brexit en referendum over Oekraïne?
Is dit een doodsbedreiging?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien moet je eens in een Feyenoord tenue in de Amsterdam Arena gaan rondlopen. Voor de reallife experience.
Een struisvogel niet Kelvin noemenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik vraag het even aan mijn struisvogel.
Mark schudt nee.
Neuh, maar omgekeerd zullen er ook lijsten zijn, binnen de jaarclubjes van de meisjes zal de penislengte van de bestuursleden ook wel over de tong gaan, dan wel opgeschreven in een pdfje ter lering en vermaak.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou jij op zo'n lijst willen staan dan?
Kan hij zijn kop in het zand schudden dan?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik vraag het even aan mijn struisvogel.
Mark schudt nee.
Dit. Mannen hebben een lijstje in schrifvorm. Vrouwen kwekken de hele dag door over zelfde soort zaken.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Neuh, maar omgekeerd zullen er ook lijsten zijn, binnen de jaarclubjes van de meisjes zal de penislengte van de bestuursleden ook wel over de tong gaan, dan wel opgeschreven in een pdfje ter lering en vermaak.
hele seismologische opstelling die detecteert of het ja knikken is of nee schudden. Niet dat ik het goed kan aflezen, ik interpreteer er vrolijk op los.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan hij zijn kop in het zand schudden dan?
En nu een nul lolquote:Op donderdag 29 september 2016 12:33 schreef BozeHaas het volgende:
Haha Pharkus was vroeger een feut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |