denk het welquote:Op donderdag 29 september 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, als je lid was geworden had je vast een baan gehad
het plan was toch de huwelijksnacht?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet actief mee bezig als in timing enzo met cyclus, en we hebben het allebei toch druk
maar ligt in gods handen
Jij weet overduidelijk weinig van het vrouwelijk lichaamquote:Op donderdag 29 september 2016 13:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het plan was toch de huwelijksnacht?
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij weet overduidelijk weinig van het vrouwelijk lichaam
Wist niet dat nee.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]lol weet nog dat ik jou over de cyclus moest vertellen
cusco en omgeving ontkom je niet aan natuurlijk. Lima (miraflores) voor het eten. Arequipa misschienquote:
ik moet trail doenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
cusco en omgeving ontkom je niet aan natuurlijk. Lima (miraflores) voor het eten. Arequipa misschien
Inca trail? Moet je lang van te voren reserveren hè als je de eckte wil doenquote:
hoe langquote:Op donderdag 29 september 2016 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
Inca trail? Moet je lang van te voren reserveren hè als je de eckte wil doen
valt mee opzichquote:Op donderdag 29 september 2016 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
geen idee. Is ook duur geloof ik
zou niet durvenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
je moet mijn niet voor de gek houden pax
Dan wist je dat je dat niet altijd precies op huwelijksnacht kan timenquote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan wist je dat je dat niet altijd precies op huwelijksnacht kan timen
Het is ook een hoop gedoe hoor.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]ja klopt wel
maar was beetje gekkigheid
Dat gevoel heb ik ook jaquote:
kun je nu nog even mooi trails doen zo zonder kleine en zonder zwangere vrouwquote:Op donderdag 29 september 2016 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is ook een hoop gedoe hoor.
Zeker als je vrouw vaak nachtdiensten pakt.
En heb ook geen zin om er verplichtingen van te maken, dus we zien vanzelf wel
nou leukquote:Op donderdag 29 september 2016 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kun je nu nog even mooi trails doen zo zonder kleine en zonder zwangere vrouw
hopelijk wel met seksuele voorlichting want die beschermde meiden worden altijd losbandigquote:Op donderdag 29 september 2016 13:32 schreef Fok-it het volgende:
En die gaat hij vies beschermend opvoeden
doe ik nietquote:Op donderdag 29 september 2016 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hopelijk wel met seksuele voorlichting want die beschermde meiden worden altijd losbandig
lekker door jungle lopen en in tentje slapen. ECHT IETS VOOR INSOquote:Op donderdag 29 september 2016 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kun je nu nog even mooi trails doen zo zonder kleine en zonder zwangere vrouw
zou hem echt alles maken wat ik had kunnen zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou te laks worden met een zoon
drugsdealerquote:Op donderdag 29 september 2016 13:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zou hem echt alles maken wat ik had kunnen zijn
je hebt niks te willenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mag wel als hij dat zou willen hoor
paxcon was eerst ook gewoon heteroquote:Op donderdag 29 september 2016 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je hebt niks te willen
You are BORN that way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |