Is nu vaak geil in Expeditie Robinson helaas is dat op Donderdag dus moet tot eind Mei vaak missen vanwege Feyenoord in de Uefa cup.quote:
precies..quote:Op donderdag 29 september 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zo`n carriere a la Michiel Huisman is niet verkeerd nee.
quote:Op donderdag 29 september 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zit bij de redactie van de Frontpage!
Oh wacht, je had het over talent
Geen Transformers fan? Of dat komt misschien omdat je bent opgegroeid met de Micheal Bay versies.quote:
Er bestaat zoiets als Uitzending Gemist.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is nu vaak geil in Expeditie Robinson helaas is dat op Donderdag dus moet tot eind Mei vaak missen vanwege Feyenoord in de Uefa cup.
heb weinig met filmsquote:Op donderdag 29 september 2016 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen Transformers fan? Of dat komt misschien omdat je bent opgegroeid met de Micheal Bay versies.
De meeste niet. Ook zonder talent kan je gewoon voldoening halen uit dingen die je leuk vindtquote:Op donderdag 29 september 2016 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
precies..
heb gewkon echt 0 talent
Ja okay je hebt gelijkquote:Op donderdag 29 september 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste niet. Ook zonder talent kan je gewoon voldoening halen uit dingen die je leuk vindt
Iedereen heeft ergens talent voor, Sjakie. De vraag is alleen of je blij met je talent bent.quote:
Ik zou niet weten wat de mijne zou zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen heeft ergens talent voor, Sjakie. De vraag is alleen of je blij met je talent bent.
Ja, dit klopt dus nietquote:Op donderdag 29 september 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen heeft ergens talent voor, Sjakie.
Meisjes hosselen ben je wel goed inquote:Op donderdag 29 september 2016 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat de mijne zou zijn
quote:Op donderdag 29 september 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meisjes hosselen ben je wel goed in
Jawel hoor, alleen dat talent hoeft niet perse te zijn in iets creatiefs. Maar kan ook prima zijn dat je talent hebt op sociaal gebied of juist goed bent in lezen.quote:
Ja, maar dan ben je ergens goed in. Talent zit nog wel een verschil in.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen dat talent hoeft niet perse te zijn in iets creatiefs. Maar kan ook prima zijn dat je talent hebt op sociaal gebied of juist goed bent in lezen.
Ik zie daar weinig verschil in. Talent is gewoon het feit dat je iets makkelijker oppikt dan anderen en je sneller erin kan ontwikkelen. Als je dan sociaal gezien talent hebt dan ben je daar makkelijker in.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je ergens goed in. Talent zit nog wel een verschil in.
je berichten zijn een stuk beter geworden.quote:
Hm. Misschien heb je daar wel gelijk in ja. Het wordt natuurlijk al snel gerelateerd aan muzikaal, sportief of creatief gebiedquote:Op donderdag 29 september 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie daar weinig verschil in. Talent is gewoon het feit dat je iets makkelijker oppikt dan anderen en je sneller erin kan ontwikkelen. Als je dan sociaal gezien talent hebt dan ben je daar makkelijker in.
Talent is echt niet alleen voor mensen die goed piano kunnen spelen of een Picasso schilderij kunnen maken.
Dat zien mensen sneller als bijzonder, maar ik kan ook met bewondering kijken hoe iemand sociaal gezien heel makkelijk met iedereen omgaat. Dat vind ik een fantastisch talent.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Misschien heb je daar wel gelijk in ja. Het wordt natuurlijk al snel gerelateerd aan muzikaal, sportief of creatief gebied
Is ook wel lastig om je daartoe te zetten altijd.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb wel schrijftalent maar doe er niks mee helaas.
Misschien later, als ik een paar maanden er tussen uit zou gaan. Met een laptopje alleen om te schrijven, veel boeken mee. Want lezen is ook belangrijk schijnt voor het schrijven zelf. Misschien dat ik dan ergens kom. Op een terrasje in een pittoresk Italiaans dorpje. Lekker geromantiseerd natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook wel lastig om je daartoe te zetten altijd.
quote:Op donderdag 29 september 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien later, als ik een paar maanden er tussen uit zou gaan. Met een laptopje alleen om te schrijven, veel boeken mee. Want lezen is ook belangrijk schijnt voor het schrijven zelf. Misschien dat ik dan ergens kom. Op een terrasje in een pittoresk Italiaans dorpje. Lekker geromantiseerd natuurlijk
Ik heb vorige week nog een boek gekocht !quote:Op donderdag 29 september 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Je kan ook gewoon in een guur café in Edinburgh zitten hoor. Daar schijnen ook goede verhalen te worden geschreven.
Godverdomme, die Rowling schreef servetjes vol in de trein en nu miljardair. Man manquote:Op donderdag 29 september 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Je kan ook gewoon in een guur café in Edinburgh zitten hoor. Daar schijnen ook goede verhalen te worden geschreven.
iedere dag naar de Starbucks met je imacquote:Op donderdag 29 september 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien later, als ik een paar maanden er tussen uit zou gaan. Met een laptopje alleen om te schrijven, veel boeken mee. Want lezen is ook belangrijk schijnt voor het schrijven zelf. Misschien dat ik dan ergens kom. Op een terrasje in een pittoresk Italiaans dorpje. Lekker geromantiseerd natuurlijk
Dan zit je alleen maar tussen de vloggersquote:Op donderdag 29 september 2016 02:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
iedere dag naar de Starbucks met je imac
Ik ben voor de 300ste keer Harry Potter aan het lezen.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een boek gekocht !
Dat is het voorbeeld waar je het van moet hebben.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godverdomme, die Rowling schreef servetjes vol in de trein en nu miljardair. Man man
misschien kun je dat ook gaan doenquote:Op donderdag 29 september 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zit je alleen maar tussen de vloggers
Qua fantasie reikt dat bij mij niet ver genoeg gok ik. Dat is wel bizar hoor. Dat je zo`n hele wereld kan creeren met zo`n achtergrond en hele verhaallijnen allesquote:Op donderdag 29 september 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben voor de 300ste keer Harry Potter aan het lezen.
[..]
Dat is het voorbeeld waar je het van moet hebben.
Mensen op straat vragen hoeveel geld ze op hun rekening hebben en wat hun favoriete standje is.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je dat ook gaan doen
ik zou mij abonneren op Fok-it zijn kanaal.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je dat ook gaan doen
Het hoeft niet perse fantasie te zijn, maar gewoon een goed mysterie kunnen creëren en personages zo menselijk mogelijk maken kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua fantasie reikt dat bij mij niet ver genoeg gok ik. Dat is wel bizar hoor. Dat je zo`n hele wereld kan creeren met zo`n achtergrond en hele verhaallijnen alles
Ik zou op dit moment me god niet weten wat voor wereld dat zou moeten zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse fantasie te zijn, maar gewoon een goed mysterie kunnen creëren en personages zo menselijk mogelijk maken kom je al een heel eind.
Zo'n wereld zou ik opzich best willen bouwen, maar dat is wel heel erg lastig. Zeker als een Tolkien dat ook deed, met een hele eigen verzonnen taal inclusief grammatica etc
Of ze goed zijn weet ik niet, maar wel wat verhalen die al lang in mijn hoofd zitten. Maar die moeten nog wel flink uitgewerkt worden allemaalquote:Op donderdag 29 september 2016 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment me god niet weten wat voor wereld dat zou moeten zijnMaar je had wel goeie ideeën zei je toch? Ben nu wel benieuwd
Vertel eens wat danquote:Op donderdag 29 september 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ze goed zijn weet ik niet, maar wel wat verhalen die al lang in mijn hoofd zitten. Maar die moeten nog wel flink uitgewerkt worden allemaal![]()
Al ben ik bang dat ik stiekem ook wel het een en ander gewoon jat van bestaande boeken/series, maar dat hoeft niet perse erg te zijn denk ik.
Hoef je ook niet met excursie te lopen toch lijkt mijquote:Op donderdag 29 september 2016 12:17 schreef Insomnia_ het volgende:
en niet die inca trail lopen voor paar barkie ben niet gek
jawelquote:Op donderdag 29 september 2016 12:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoef je ook niet met excursie te lopen toch lijkt mij
apartquote:Op donderdag 29 september 2016 12:20 schreef Insomnia_ het volgende:
A maximum of 500 people are allowed on the trail each day, of which only 200 are trekkers, the rest being guides and porters.[
anders grote problemen zoals op mount everest met mensen die rotzooi doen en file lopenquote:
Ja is ook wel zo.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
anders grote problemen zoals op mount everest met mensen die rotzooi doen en file lopen
ben bang van welquote:Op donderdag 29 september 2016 12:24 schreef Fok-it het volgende:
Maar doe jij sowieso niet omdat je dan in tent moet slapen
linkquote:Op donderdag 29 september 2016 12:26 schreef Fok-it het volgende:
Soow die Sanctuary Lodge vlakbij Machu Pichu even 1k per nacht lol
Wat voor concessies?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:26 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb namelijk pittige consessies moeten doen om met de winter naar zo-azie te gaan
ik moet naar zuid-amerikaquote:Op donderdag 29 september 2016 12:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor concessies?
Ga je trail doen
quote:Op donderdag 29 september 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet naar zuid-amerika
het moet meer budget die reis
het moet actiever
en ik moet een trail doen ben ik abng
Ik snap niet waarom mijn vrouw dat wilquote:Op donderdag 29 september 2016 12:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Rip
Dan denk je nog wel terug aan the good life in Thailand als je daar in een weggeregend tentje zit
tis meer dat mensen viesziek worden van altitude sicknessquote:Op donderdag 29 september 2016 12:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het allemaal nog wle meevallen die Inca Trail als ik de fotos zie
Als dat 4000 meter is op hoogste punt, zal allemaal wel meevallen met hoe pittig dat is
Die wil een stuk meer zien van de wereld dan jij heb ik het ideequote:Op donderdag 29 september 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mijn vrouw dat wil
Ja mja, dan blijf je toch eerst 2 dagen vooraf om te acclimatiseren, wordt ook aangeradenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tis meer dat mensen viesziek worden van altitude sickness
kan ook gewoon luxequote:Op donderdag 29 september 2016 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wil een stuk meer zien van de wereld dan jij heb ik het idee
Misschien vind ze je te verwend wordenquote:
denk hetquote:Op donderdag 29 september 2016 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien vind ze je te verwend worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |