Dat is echt de grootste onzin, lost diegene het probleem ook daadwerkelijk op? Nee.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Accountmanagers zijn je voelsprieten. En kunnen ook vaak als eerste bij een klant langs als die een probleem heeft.
Vind ik nog steeds niet echt nuttig. Hooguit voor de overheid of een goed doel maar dan nog heb ik het idee dat het niet echt nuttig/nodig is voor de samenleving. Het hele vak is me ook te commercieel. Maar tot nu toe werkt het prima en ben ik rustig op zoek naar wat dan wél bij me pastquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:11 schreef Meike26 het volgende:
Maar als je marketing doet voor de BSB, waarom dan geen marketing voor de consument ? Dat heeft denk ik voor je gevoel dan gelijk veel meer nut. En misschien werken bij een radio station.. zoals
Radio 2 of 3fm en de andere marketeers aan hun verstand knagen dat ze verkeerd bezig zijn
Kan ik me ook wel wat bij voorstellen inderdaad. Al verwacht ik wel dat je niet zomaar Jan met de pet zal bereiken (die hebben het niet altijd op die programma'squote:Op dinsdag 27 december 2016 12:16 schreef bamibij het volgende:
Ik zou heel graag bij een programma als Andere Tijden gaan werken na m'n studie. Vind ik zeker nuttig: mensen bewust maken van de geschiedenis. Historisch besef van Jan met de pet is nogal slecht namelijk ;p
Ja want de organisatie waar jij werkt is maatgevendquote:Op dinsdag 27 december 2016 08:35 schreef cunial het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste onzin, lost diegene het probleem ook daadwerkelijk op? Nee.
Bij ons komen de account managers naar de service monteurs/engineers toe om de vragen te beantwoorden die de klant vraagt, maar deze gaan echt niet naar een schip toe om het probleem op te lossen, daar zijn wij voor en wij gaan als eerste aan boord en als laatste van boord. Het gebeurt nog wel eens dat een account poppetje aan boord gaat (en dat is alleen maar goed) terwijl het schip in het dok ligt om zijn gezicht te laten zien want het eerste wat wij horen aan boord is "wie is die wijsneus die alleen maar mails forward".
Of het maatgevend is of niet daar kan jij niet over oordelen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja want de organisatie waar jij werkt is maatgevendik ben overtuigd.
Verder zeg ik ook nergens dat ze een probleem oplossen maar dat ze vaak als eerste ter plaatse zijn. Wat is daar precies onzin aan?
Ik bedoel dit niet vervelend, maar als kritische vraag aangezien je hier post: je gaat toch überhaupt niet in de marketing studeren/werken als je maatschappelijk nut belangrijk acht?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:59 schreef Yesse het volgende:
Totaal niet. Marketing voor de B2B. Ben ook op zoek naar een carrièreswitch waarbij nummer 1 waar ik op wil letten "nut" is. Al dan niet tweedehands nut.
Leuk. De eerste keer dat ik iemand op fok zie die in de piping zit. Was ook ooit mijn werk als constructeur maar dan meer in de petrochemische installaties voor Shell en DSM etc. Succesquote:Op donderdag 29 september 2016 07:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Mijn baan heeft nut. Ik werk als technisch tekenaar in de petrochemie. Zonder mij geen olieplatformen.
Nou ja ik kan daar in zoverre over oordelen dat ik met zekerheid kan zeggen dat niet iedereen in jouw tak van sport werkzaam is. Ik bijvoorbeeld niet. In mijn tak van sport kan een probleem zelden direct opgelost worden en ben je al snel een aantal maanden verder. Een klant wil dan in eerste instantie dat zijn klacht serieus genomen wordt en dat er direct iemand langs komt om de situatie in te schatten en zijn getier aan te horen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:09 schreef cunial het volgende:
[..]
Of het maatgevend is of niet daar kan jij niet over oordelen.
Een klant met een probleem wilt dat dit direct opgelost wordt, tenminste bij onze tak van sport, niet eerst een account manager met gelakte schoentjes aan boord.
Mwah, treinen kunnen allang automatisch rijden zou je denken. Je zit daar alleen om gas bij te geven als het sein zegt dat je mag gaan en andersom. Verder kan ATB op heel veel plekken ingrijpen zodat je ook niet veel raars kan doen.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:54 schreef Cherna het volgende:
[..]
Leuk. De eerste keer dat ik iemand op fok zie die in de piping zit. Was ook ooit mijn werk als constructeur maar dan meer in de petrochemische installaties voor Shell en DSM etc. Succes
Nu vervoer ik mensen van A naar B over het spoor. En ook dat is nuttig.
Volgens zit blomke ook in de piping/procesinstallatiesquote:Op woensdag 28 december 2016 00:54 schreef Cherna het volgende:
Leuk. De eerste keer dat ik iemand op fok zie die in de piping zit. Was ook ooit mijn werk als constructeur maar dan meer in de petrochemische installaties voor Shell en DSM etc. Succes
Dat is ook echt iets waar je op je 17e aan denkt als je een keus moet maken.. nog wel een "nuttige" vervolgstudie gedaan maar daar was toen ik afstudeerde totaaaal geen vraag naar (en nu heb ik te weinig ervaring tov m'n leeftijd)quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet vervelend, maar als kritische vraag aangezien je hier post: je gaat toch überhaupt niet in de marketing studeren/werken als je maatschappelijk nut belangrijk acht?
Marketing is juist zeer belangrijk, de grote NGO's draaien voornamelijk op marketing om publieke opinie achter zich te krijgen. Hiermee krijgen ze meer macht tegenover bedrijven en kunnen ze veranderingen afdwingen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet vervelend, maar als kritische vraag aangezien je hier post: je gaat toch überhaupt niet in de marketing studeren/werken als je maatschappelijk nut belangrijk acht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |