Lijkt me een mooie baanquote:Op donderdag 29 september 2016 06:36 schreef Renesite het volgende:
Ja. Ik breng de financiën van mensen op de rit en los de schulden af
quote:Op donderdag 29 september 2016 07:25 schreef Baas_bas het volgende:
boeiend zolang je maar veel geld krijgt
De zorg ja... werk ik ook. Wij hebben zelfs bij hetzelfde ziekenhuis gewerkt volgens mij.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:25 schreef Bluezz het volgende:
Goeie vraag
Voor mij is het antwoord JA.
Omdat ik in de zorg werk.
Eerst aan het bed vanaf een afstandje (voeding), daarna 'aan het bed' verzorgen van dementerenden in een verpleeghuis.
Daarna op een poli, rechterhand van artsen.
Maar ja... is de zorg een bedrijf.?
Zo langzamerhand wel ja.. helaas.
Marktwerking en zuks
quote:
Eigenlijk best triest dat mensen niet weten dat een maatschappij moeilijk draait zonder dat iemand da administratie bijhoudt. En ook rekeningen moeten opgevolgd worden.quote:
Gewoon alle mensen ontslaan die ambtenaar en boekhouder zijn. Dat zal vast helpen.quote:
Alsof er nu nog veel olie geboord wordt.quote:Op donderdag 29 september 2016 07:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Mijn baan heeft nut. Ik werk als technisch tekenaar in de petrochemie. Zonder mij geen olieplatformen.
Nee, maar je moeder welquote:Op donderdag 29 september 2016 09:07 schreef hoechst het volgende:
[..]
Alsof er nu nog veel olie geboord wordt.
Er zijn maar heel weinig platformen die daadwerkelijk naar olie boren. De meeste produceren. En laat mijn werk nou net in dat productieproces zitten.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:07 schreef hoechst het volgende:
[..]
Alsof er nu nog veel olie geboord wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |