Mods, deze graag.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Ik had een goede titel: Napolitaanse wijnvlekken.
Ik had exact dezelfde.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Ik had een goede titel: Napolitaanse wijnvlekken.
Alles wordt multicultureel en de islam het grootste geloof.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:38 schreef DrDentz het volgende:
In de toekomst heeft ieder mens dit kleurtje
Genghis Khan zou trots zijn op deze donor.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Die jongens en meisjes zullen - zonder het te weten - elkaar maar tegen het lijf lopen....
Lijkt me niet gezond, dat één donor zo veel kinderen op de wereld zet.
Leuk vooruitzichtquote:Op woensdag 28 september 2016 23:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Alles wordt multicultureel en de islam het grootste geloof.
De natuur zorgt ervoor dat mensen die genetisch sterk op elkaar lijken niet verliefd op elkaar worden.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:41 schreef gosschalks het volgende:
Best riskant als ze niet weten dat ze broer en zus zijn en zich dan met elkaar voortplanten toch? Geboortedeffecten etc.
Denk je zaad van een blonde raketgeleerde in je poes te krijgen, blijkt het de dikkige schoonmaker die z'n lagere school niet heeft afgemaakt.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het was de werknemer zelf geloof ik die zichzelf even goed heeft voortgeplant
Mijn pa heeft al twee buitenechtelijke kinderen die opeens kwamen aankloppen.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:38 schreef gosschalks het volgende:
Hopelijk komen mijn gulle donaties me niet opzoeken na 20 jaar
Donor?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Denk je zaad van een blonde raketgeleerde in je poes te krijgen, blijkt het de dikkige schoonmaker die z'n lagere school niet heeft afgemaakt.
Ook leuk voor de 'vader', loop je opeens achter een kinderwagen met mokka-baby erin.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Denk je zaad van een blonde raketgeleerde in je poes te krijgen, blijkt het de dikkige schoonmaker die z'n lagere school niet heeft afgemaakt.
quote:Op woensdag 28 september 2016 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ook leuk voor de 'vader', loop je opeens achter een kinderwagen met mokka-baby erin.
Dat soort donaties wil ik echt niet terugzienquote:Op woensdag 28 september 2016 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Mijn pa heeft al twee buitenechtelijke kinderen die opeens kwamen aankloppen.
Het was awkward.
Laatontdekkers zijn geen ras.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Lol ze doen racistisch tegen de laat ontdekkers.
Laten we ook gelijk alle geneeskunde en inentingen afschaffen danquote:Op woensdag 28 september 2016 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Mensen moeten ook eigenlijk niet voor god gaan spelen. Dan krijg je dit. Gewoon man + vrouw maken kind, lukt dat niet, dan geen kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |