Heeft met de layout van de tekst te maken. Helaas kan je daar niks aan doen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:41 schreef Jaimy_Luca het volgende:
What the fuck?Ik kan inene niet meer fatsoenlijk tekst kopiëren (ik heb SwiftKey). Réte-irritant!
Als ik een klein stukje wil kopiëren, kopieert hij gelijk alles als ik schuif met mijn vinger. Normaal gesproken kopieerde hij alleen wat je selecteert.
Ja duurt vrij lang. Is hier nu al 10 minuten ofzo bezig, maar nog niet eens op de helft.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bij meer mensen waarvan de iOS 10.1 update ontiegelijk lang duurt met updaten?
Laatste stuk ging ineens veel sneller. Is nu alweer klaar.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:34 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ja duurt vrij lang. Is hier nu al 10 minuten ofzo bezig, maar nog niet eens op de helft.
Voor mijn 6 had ik destijds bij native union een hoes gekocht, best aan de prijs maar heb 4x een nieuwe gehad omdat hij wat bladerde. De eerste 3 waren met ingelegd hout en de laatste die echt heel chill was had canvas en rubber! http://www.nativeunion.eu/clic-360/quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom overal alleen hoesjes voor de 6s tegenIk hou wel van foute hoesjes, misschien is dat het
Yes!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Kan dat hele stembedieningsgebeuren uit? Blijkbaar hou ik de thuisknop steeds net te lang ingedrukt. Krijg het daarna ook niet meer uit, heb al de halve familie per ongeluk gebeld omdat ik alleen maar de telefoon wilde ontgrendelen en de radio aanstond.
Maar dan gaat stembediening aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Yes!
Settings-General-Siri en dan het bovenste schuifje naar links.
Het derde schuifje uitzetten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan gaat stembediening aanIk wil gewoon niets wat reageert op stem/geluiden
De "stembediening" kun je niet uitzetten op een niet gejailbraikte iphone.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan gaat stembediening aanIk wil gewoon niets wat reageert op stem/geluiden
Die van mij doet helemaal niks als ik Siri en *hey Siri* uitzet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:54 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
De "stembediening" kun je niet uitzetten op een niet gejailbraikte iphone.
O. Dat is jammer. De nieuwe broekzakgesprekkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:54 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
De "stembediening" kun je niet uitzetten op een niet gejailbraikte iphone.
Wat wel kan staat hier.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O. Dat is jammer. De nieuwe broekzakgesprekken
Ik heb de telefoon ook pas net, maar heb vandaag al per ongeluk twee mensen gebeld omdat ik m'n vinger nét iets te lang op de thuisknop drukte. Ik kom van een 4S, die was iets minder gevoelig en reageerde wat trager, ik moet nog even wennen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb Siri uit, maar ik heb geen stembediening hoorNooit iets van gemerkt althans. Geen last van broekzakgesprekken of wat er hier verder gezegd werd.
Bij het unlocked dus? Net geprobeerd en ik hou gewoon het beginscherm als ik heel lang m'n vinger op de homeknop hou. En ook bij het beginscherm zelf en dan m'n vinger op de homeknop belt hij niemand hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de telefoon ook pas net, maar heb vandaag al per ongeluk twee mensen gebeld omdat ik m'n vinger nét iets te lang op de thuisknop drukte. Ik kom van een 4S, die was iets minder gevoelig en reageerde wat trager, ik moet nog even wennen.
Als ik m'n vinger te lang op de thuisknop hou, gaat stembediening (of Siri) aan. En als je dan 'nee kut ga uit' zegt dan belt ie m'n zwager.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Bij het unlocked dus? Net geprobeerd en ik hou gewoon het beginscherm als ik heel lang m'n vinger op de homeknop hou. En ook bij het beginscherm zelf en dan m'n vinger op de homeknop belt hij niemand hoor
Oohhh, ja ik heb dat ik alleen m'n vinger erop hoef te leggen om te unlocken. Ik hoef niet de homeknop in te drukken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik m'n vinger te lang op de thuisknop hou, gaat stembediening (of Siri) aan. En als je dan 'nee kut ga uit' zegt dan belt ie m'n zwager.
Echt indrukken dus. Of hoeft dat niet
Ow.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Oohhh, ja ik heb dat ik alleen m'n vinger erop hoef te leggen om te unlocken. Ik hoef niet de homeknop in te drukken.
Dat klopt. Maar als de phone in je broekzak ofzo zit en per ongeluk de home-knop lang wordt ingedrukt (dus niet door je vinger maar door een sleutel of een vetkwab ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Oohhh, ja ik heb dat ik alleen m'n vinger erop hoef te leggen om te unlocken. Ik hoef niet de homeknop in te drukken.
Als ik alleen m'n vinger op de thuisknop leg gebeurt er niks. Druk op de thuisknop om te ontgrendelen, staat er dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow.
Misschien moet ik dat eens proberen
Ja, je hebt van die mensen. Niet iedereen behandelt z'n telefoon met evenveel respect.quote:
Mooi concept idd, geruchten gaan dat volgend jaar de iphone ook voor ceramische materialen gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:30 schreef CoExist het volgende:
Ik ben al jaren een iPhone gebruiker maar van deze Philippe Starck (concept) smartphone ga ik behoorlijk watertanden...
Je hebt nagekeken welke apps veel gebruik maken van je batterij? Bepaalde apps (lees; facebook en andere apps die je locatie interessant vinden) zijn killing voor je batterijduur.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 02:06 schreef nattermann het volgende:
Zo. Nu ben ik er klaar mee.
Situatie: iPhone 6, 2 jaar oud. Batterij gaat zeer snel leeg, om dit te verhelpen heb ik vorige week de oude batterij vervangen voor een nieuwe (originele) batterij en deze uiteraard gecallibreerd.
Helaas had dit geen effect. Gisteren icloud backup gemaakt van mijn toestel en mijn iPhone als nieuw toestel geconfigureerd (dus zonder te restoren vanaf de backup), maar dat pokkeding gaat nog steeds maar +/- 8 uur mee bij normaal gebruik.
Iemand nog andere tips/trics? Behalve een nieuwe iphone
Facebook verwijderenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 02:06 schreef nattermann het volgende:
Zo. Nu ben ik er klaar mee.
Situatie: iPhone 6, 2 jaar oud. Batterij gaat zeer snel leeg, om dit te verhelpen heb ik vorige week de oude batterij vervangen voor een nieuwe (originele) batterij en deze uiteraard gecallibreerd.
Helaas had dit geen effect. Gisteren icloud backup gemaakt van mijn toestel en mijn iPhone als nieuw toestel geconfigureerd (dus zonder te restoren vanaf de backup), maar dat pokkeding gaat nog steeds maar +/- 8 uur mee bij normaal gebruik.
Iemand nog andere tips/trics? Behalve een nieuwe iphone
Excuus... wilde het topic niet vervuilen ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:15 schreef FredvZ het volgende:
Off topic verwijderd. De Xao Mi Mix is een interessant onderwerp voor discussie, maar dat kan prima in een eigen topic.
En weer verder met de iPhone en aanverwante zaken.
Uiteraard, locatiebepaling staat dan ook bij het meerendeel v/d apps uitgeschakeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt nagekeken welke apps veel gebruik maken van je batterij? Bepaalde apps (lees; facebook en andere apps die je locatie interessant vinden) zijn killing voor je batterijduur.
Ga ik proberen. Dan maar fb'en via safari.quote:
Safari kost ook veel energie. Nog beter FB'en via de pc.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Uiteraard, locatiebepaling staat dan ook bij het meerendeel v/d apps uitgeschakeld.
[..]
Ga ik proberen. Dan maar fb'en via safari.
Dit dus, en de rest van de apps die in de achtergrond werken, allerlei info ophalen en jouw gegevens uploadenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |