Excuus... wilde het topic niet vervuilen ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:15 schreef FredvZ het volgende:
Off topic verwijderd. De Xao Mi Mix is een interessant onderwerp voor discussie, maar dat kan prima in een eigen topic.
En weer verder met de iPhone en aanverwante zaken.
Uiteraard, locatiebepaling staat dan ook bij het meerendeel v/d apps uitgeschakeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt nagekeken welke apps veel gebruik maken van je batterij? Bepaalde apps (lees; facebook en andere apps die je locatie interessant vinden) zijn killing voor je batterijduur.
Ga ik proberen. Dan maar fb'en via safari.quote:
Safari kost ook veel energie. Nog beter FB'en via de pc.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Uiteraard, locatiebepaling staat dan ook bij het meerendeel v/d apps uitgeschakeld.
[..]
Ga ik proberen. Dan maar fb'en via safari.
Dit dus, en de rest van de apps die in de achtergrond werken, allerlei info ophalen en jouw gegevens uploadenquote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:24 schreef Xetran het volgende:
Je kan toch ook gewoon achtergrondactiviteit restricten? Dat is juist het fijne aan iOS..
In Android zou dat ook wel kunnen, waarschijnlijk met nog meer mogelijkheden ookquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:24 schreef Xetran het volgende:
Je kan toch ook gewoon achtergrondactiviteit restricten? Dat is juist het fijne aan iOS..
Games in het algemeen vreten batterij.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:28 schreef hpeopjes het volgende:
Van die gare gratis spelletjes zoals candy crush en met die schattige panda's enzo, die trekken je foon echt in no time leeg.
Ik snap je punt niet helemaal, denk ik. In dat artikel staat toch dat voornamelijk de voorraad een beperkende factor is in het 'lokken' van Samsung-kopers?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:04 schreef Pietverdriet het volgende:
OA door ht gedoe bij Samsung, heeft apple een zo grote vraag naar de nieuwe iPhones dat de wachttijden tot 8 weken gaan specifiek voor het jet black model is de wachttijd zo groot, productie zit vol tot de max.
Wat schrijft vervolgens de pers?
Apple (en google die hetzelfde "probleem " heeft) niet in staat Samsung klanten te lokken.
https://www.ft.com/content/59010e1c-9b16-11e6-8f9b-70e3cabccfae
Nee, financial times, dat is onzin, dat ze niet hun productie met miljoenen kunnen opschroeven in een paar weken tijd betekend niet dat er geen mensen die eerst een Samsung wilde nu niet zitten te wachten op een iPhone.
Dan wil men dus wel maar kan niet. Dat is nogal een verschil.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet helemaal, denk ik. In dat artikel staat toch dat voornamelijk de voorraad een beperkende factor is in het 'lokken' van Samsung-kopers?
Wie zegt dat er niet een miljoen ex samsung kopers op een iphone zitten te wachten? Het punt wat ik maak is, Google en Apple zitten zo vol met orders dat ze met de productie achter lopen, maar toch weet de FT daar een negative headline boven te plaatsen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet helemaal, denk ik. In dat artikel staat toch dat voornamelijk de voorraad een beperkende factor is in het 'lokken' van Samsung-kopers?
Ik kan weer Candy Mania spelenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Games in het algemeen vreten batterij.
Als aandeelhouder zou je niet blij moeten zijn met voorraadtekorten wanneer er plotseling een miljoenenpubliek vrij komt te liggen. Vanuit dat perspectief kan ik de insteek van juist de FT dan ook prima hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wie zegt dat er niet een miljoen ex samsung kopers op een iphone zitten te wachten? Het punt wat ik maak is, Google en Apple zitten zo vol met orders dat ze met de productie achter lopen, maar toch weet de FT daar een negative headline boven te plaatsen.
Een kop als "Apple niet in staat om van fouten van Samsung te profiteren" zou de lading dan toch beter dekken?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als aandeelhouder zou je niet blij moeten zijn met voorraadtekorten wanneer er plotseling een miljoenenpubliek vrij komt te liggen. Vanuit dat perspectief kan ik de insteek van juist de FT dan ook prima hebben.
Ik kan me enigszins indenken dat je het als negatieve kop ervaart, maar dan ga je m.i. voorbij aan de bron van het artikel.
Nee, want apple verkoopt veel meer dan ze verwacht hadden.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Een kop als "Apple niet in staat om van fouten van Samsung te profiteren" zou de lading dan toch beter dekken?
De aandeelhouder zou zich veel meer zorgen over het beleid van apple als een door iedereen onverwachte verandering van de vraag uit voorraad gedekt kan worden, dat betekend namelijk dat er veel te veel op voorraad lag.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als aandeelhouder zou je niet blij moeten zijn met voorraadtekorten wanneer er plotseling een miljoenenpubliek vrij komt te liggen. Vanuit dat perspectief kan ik de insteek van juist de FT dan ook prima hebben.
Ik kan me enigszins indenken dat je het als negatieve kop ervaart, maar dan ga je m.i. voorbij aan de bron van het artikel.
En terwijl ik gister nog las dat de iPhone-verkopen nu al een paar kwartalen tegenvallen. Of had je het specifiek over de 7?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, want apple verkoopt veel meer dan ze verwacht hadden.
Niet dat het me iets boeit maar ik krijg gemengde signalen idd.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En terwijl ik gister nog las dat de iPhone-verkopen nu al een paar kwartalen tegenvallen. Of had je het specifiek over de 7?
Ja, natuurlijk gaat het over de 7quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En terwijl ik gister nog las dat de iPhone-verkopen nu al een paar kwartalen tegenvallen. Of had je het specifiek over de 7?
Ik zeg dat toch nergens, jeetje.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk gaat het over de 7
Als de verkoop al een paar kwartalen geen records meer breekt en nu komen er laten we zeggen een miljoen extra orders binnen, veel meer dan iedereen verwacht omdat de grootste concurrent zijn vlaggeschip model terug moet trekken, en dan zie jij dat als falen van Apple dat ze niet uit voorraad kunnen leveren?
Sorry, mobile layout, verwarde je met iemand anders in deze draadquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg dat toch nergens, jeetje.
Ik dacht alquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sorry, mobile layout, verwarde je met iemand anders in deze draad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |