Haha, serieus? Ik heb me altijd afgevraagd hoe dat kanquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:22 schreef CoExist het volgende:
[..]
Grijze import uit Oostblok landen zoals Tsjechi.
Ja serieus. Het is wat sneaky dat ze dat er niet bij vertellen en gaf vroeger nog wel eens wat garantie issues bij Apple Premium Resellers als Amac of iCenter omdat de toestellen niet onder Nederlandse garantie bepalingen vielen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:08 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Haha, serieus? Ik heb me altijd afgevraagd hoe dat kanKlinkt op zich wel plausibel.
ze.komen.allemaal.uit.CHINAquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:53 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ja serieus. Het is wat sneaky dat ze dat er niet bij vertellen en gaf vroeger nog wel eens wat garantie issues bij Apple Premium Resellers als Amac of iCenter omdat de toestellen niet onder Nederlandse garantie bepalingen vielen.
Met de komst van de Apple Stores en de Genius Bar in Amsterdam, Haarlem en Den Haag is dat nu verleden tijd.
Desalniettemin zou ik zelf nooit een toestel kopen bij zulke obscure websites. Dan maar een weekje langer wachten.
Als je iets koopt bij een Nederlands bedrijf bij een (online) vestiging in Nederland valt je aankoop per definitie onder de Nederlandse garantiebepalingen. Dat houdt in dat de verkoper verantwoordelijk is voor het afhandelen van de garantie. En als die verkoper zelf zijn toestellen uit een ander (EU) land haalt dan is dat de verantwoordelijkheid van de verkoper als de fabrikant vindt dat er alleen garantie wordt verleent in het land waar het toestel vandaan komt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:53 schreef CoExist het volgende:
Ja serieus. Het is wat sneaky dat ze dat er niet bij vertellen en gaf vroeger nog wel eens wat garantie issues bij Apple Premium Resellers als Amac of iCenter omdat de toestellen niet onder Nederlandse garantie bepalingen vielen.
Met de komst van de Apple Stores en de Genius Bar in Amsterdam, Haarlem en Den Haag is dat nu verleden tijd.
Desalniettemin zou ik zelf nooit een toestel kopen bij zulke obscure websites. Dan maar een weekje langer wachten.
Dat is een leuk verhaal, maar ik deal liever met Apple direct dan met zo'n webshop als ik garantie claim, omdat die betrouwbaarder zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als je iets koopt bij een Nederlands bedrijf bij een (online) vestiging in Nederland valt je aankoop per definitie onder de Nederlandse garantiebepalingen. Dat houdt in dat de verkoper verantwoordelijk is voor het afhandelen van de garantie. En als die verkoper zelf zijn toestellen uit een ander (EU) land haalt dan is dat de verantwoordelijkheid van de verkoper als de fabrikant vindt dat er alleen garantie wordt verleent in het land waar het toestel vandaan komt.
Dat Apple allerlei regels heeft omtrent garantie zijn niet relevant voor iPhones die in Nederland verkocht zijn aan een consument. Die consument heeft altijd recht op minimaal 2 jaar garantie via de verkoper. Je kan dus prima via zo'n site je abonnement verlengen met een nieuwe iPhone.
Via de provider verlengen biedt geen garantie dat je altijd een toestel krijgt dat bedoeld is voor de Nederlandse markt, ook providers verschepen wel eens voorraden van het ene naar het andere land.
Ik heb black besteld, op de 25e of de 26e van September. En inderdaad duurt dan tot de 14e deze maand voor levering... Het is dat het een erg goede deal was anders had ik geannuleerd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:46 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Haha, mazzelaar!
[..]
Ah, bummer. Welk model/kleur heb je besteld?
Ik mag vanaf morgen verlengen. Op de website van mijn provider (Vodafone) zie ik nog vrij lange levertijden staan voor de 7 (Plus), terwijl hij via andere websites (GSMWijzer, BelSimpel etc.) wel leverbaar zou zijn in combinatie met een Vodafone-abonnement. Ik vertrouw het niet zo, hoe kan dat dan?
komt dan waarschijnlijk van China met boot A naar Antwerpen en dan naar Nederlandquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb black besteld, op de 25e of de 26e van September. En inderdaad duurt dan tot de 14e deze maand voor levering... Het is dat het een erg goede deal was anders had ik geannuleerd.
In feite maakt het natuurlijk niet uit of ze nu uit China of Tsjechi komen. Alleen als je dan vanwege dat gezeik krijgt met de garantie, is het een ander verhaal. Al is dat, wat ik uit andere opmaakt niet (meer?) aan de orde?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:53 schreef CoExist het volgende:
[..]
Fucker. T-Mobile heeft de levertijd van mijn toestel aangepast van 2-3 weken naar 4-6 wekenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:01 schreef Vox_Populi het volgende:
Gister rond 15.00 uur besteld, en vanmiddag komt mijn iPhone 7 al binnen
Voor de 'normale' 7 of de 7 plus? 4-6 weken is echt enorm lang.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fucker. T-Mobile heeft de levertijd van mijn toestel aangepast van 2-3 weken naar 4-6 weken
Het is dat ik niet de optie heb om hem ergens anders te halen met abonnement. Ik had er aanvankelijk geen haast bij, maar wil hem nu toch wel graag hebben.
7 Plus 128GB mat zwart. Ik verwacht dat dit model zo'n beetje het meest gekozen model is - beste middenweg qua opslag/prijs en de verstandigere keuze vannde twee 'nieuwe' kleuren - wat de vertraging enigszins verklaart, maar als ik op de forums kijk, loopt t-mobile flink te kloten met de levering van alle modellen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor de 'normale' 7 of de 7 plus? 4-6 weken is echt enorm lang.
Dan begrijp ik het. Voorraad van de normale begint wat aangevuld te worden. De 7 plus heeft volgens mij overal meer dan 3 weken. Vodafone zit volgens mij op 2-3 weken voor de Plus 32gb.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
7 Plus 128GB mat zwart. Ik verwacht dat dit model zo'n beetje het meest gekozen model is - beste middenweg qua opslag/prijs en de verstandigere keuze vannde twee 'nieuwe' kleuren - wat de vertraging enigszins verklaart, maar als ik op de forums kijk, loopt t-mobile flink te kloten met de levering van alle modellen.
Precies. Punt is dat mijn contract nog tot maart loopt, dus ik kan niet ergens anders een nieuw contract afsluiten met nummerbehoud. In ieder geval niet voor december. Een vriend van mij werkt bij T-Mobile, en die kan regelen dat ik nu al een contract afsluit dat in maart in gaat. Vandaar dat ik gebonden zit aan T-Mobile. Nu scheelt het dat ik maar wat graag weg wil bij Vodafone, maar wachten op het toestel is vervelend. Helemaal gezien ik mijn huidige 6S Plus al aan een vriendin beloofd heb.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het. Voorraad van de normale begint wat aangevuld te worden. De 7 plus heeft volgens mij overal meer dan 3 weken. Vodafone zit volgens mij op 2-3 weken voor de Plus 32gb.
En ik zoek het liefst een een-jarig contract met de 7plus 32, helaas heeft alleen Vodafone deze optie voor zover ik weet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Precies. Punt is dat mijn contract nog tot maart loopt, dus ik kan niet ergens anders een nieuw contract afsluiten met nummerbehoud. In ieder geval niet voor december. Een vriend van mij werkt bij T-Mobile, en die kan regelen dat ik nu al een contract afsluit dat in maart in gaat. Vandaar dat ik gebonden zit aan T-Mobile. Nu scheelt het dat ik maar wat graag weg wil bij Vodafone, maar wachten op het toestel is vervelend. Helemaal gezien ik mijn huidige 6S Plus al aan een vriendin beloofd heb.
Ik verwacht deze week de YotaPhone 2 binnen te krijgen. Dan maar een tijdje met dat Android-toestel doen tot mijn iPhone er is
Als het je om een nieuw abonnement gaat, denk ik dat je het snelst bent wanneer je de reserveringspagina van de Apple Store in de gaten houdt. Als je hem daar reseveert, kun je hem de volgende dag nog ophalen en kopen in combinatie met elk willekeurig 2-jaars contract.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En ik zoek het liefst een een-jarig contract met de 7plus 32, helaas heeft alleen Vodafone deze optie voor zover ik weet.
Het gaat om een nieuw abonnement, maar wil het liefst een eenjarig abonnement. Dus 12 maanden een bedrag van rond de 50 euro en dat ik de rest, zal ongeveer 500 euro zijn, meteen aftik bij de kassa.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als het je om een nieuw abonnement gaat, denk ik dat je het snelst bent wanneer je de reserveringspagina van de Apple Store in de gaten houdt. Als je hem daar reseveert, kun je hem de volgende dag nog ophalen en kopen in combinatie met elk willekeurig 2-jaars contract.
Ah oke.. Kun je niet bij Apple binnen stappen en vragen of ze dat kunnen matchen?quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het gaat om een nieuw abonnement, maar wil het liefst een eenjarig abonnement. Dus 12 maanden een bedrag van rond de 50 euro en dat ik de rest, zal ongeveer 500 euro zijn, meteen aftik bij de kassa.
Deze optie heeft alleen Vodafone. Rest is allemaal met een twee-jarig abonnement.
Oh wow, dat is wel zuur!quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fucker. T-Mobile heeft de levertijd van mijn toestel aangepast van 2-3 weken naar 4-6 weken
Het is dat ik niet de optie heb om hem ergens anders te halen met abonnement. Ik had er aanvankelijk geen haast bij, maar wil hem nu toch wel graag hebben.
Als je veel films van plan bent te opnemen (in UDH kwaliteit) heb je de extra opslagruimte misschien nodig, maar daar valt voor mij niet zoveel over te zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:42 schreef Saninl het volgende:
Op dit moment heb ik de iPhone 5, 32GB. Kan ik hieruit opmaken dat ik ook voor de iPhone 7, 32GB kan gaan? Of toch de relatief dure upgrade naar 128GB doen?
Ga er mee naar de Apple store.quote:Op maandag 10 oktober 2016 08:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
Sinds 10 is de batterij vsn mijn 6S echt ruk. Nu precies 1 jaar oud 😑.
Ook valt constant whatsapp uit, en als ik soms facebook opstart valt mijn telefoon uit en geeft 'ie aan dat hij leeg is, en dan doe ik hem aan de lader, springt die gelijk aan met 30 procent
Heb ik ook last van.quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Gisteren viel mijn 6s ook uit bij 20%. Daarna aan de lader en hij starte op met 20%. Apart, nooit eerder gehad.
Heb ik ook sinds kort met mijn 5s. Ik dacht eerst dat mijn batterij op was, maar misschien ligt het aan de update?quote:Op maandag 10 oktober 2016 08:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
Sinds 10 is de batterij vsn mijn 6S echt ruk. Nu precies 1 jaar oud 😑.
Ook valt constant whatsapp uit, en als ik soms facebook opstart valt mijn telefoon uit en geeft 'ie aan dat hij leeg is, en dan doe ik hem aan de lader, springt die gelijk aan met 30 procent
ja ik ookquote:Op maandag 10 oktober 2016 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Gisteren viel mijn 6s ook uit bij 20%. Daarna aan de lader en hij starte op met 20%. Apart, nooit eerder gehad.
Ik gebruik nog steeds mijn ipod voor mijn muziek en audioboeken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:57 schreef bjanaan het volgende:
Weet iemand de oplossing voor een langer batterijleven?
Ik luister elke morgen muziek dmv mijn Bluetooth koptelefoon met spotify maar hij slurpt in een uurtje toch aardig wat procenten op.
Ik had zoiets met mijn iPad Air 2 na de update naar iOS 9. Blijkbaar weet iOS niet meer hoe snel de batterij leeg kan lopen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heb ik ook sinds kort met mijn 5s. Ik dacht eerst dat mijn batterij op was, maar misschien ligt het aan de update?
Als je net een nieuw os hebt geinstalleerd is het logisch dat hij in het begin veel meer stroom verbruikt. Mensen bekijken alle nieuwe features en ios is in de achtergrond bezig alle apps en files te indexeren.quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:15 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Ik had zoiets met mijn iPad Air 2 na de update naar iOS 9. Blijkbaar weet iOS niet meer hoe snel de batterij leeg kan lopen.
Een reset met de sluimerknop en thuisknop tegelijk ingedrukt heeft het probleem bij mij verholpen.
Laterquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:05 schreef Ingolstadt het volgende:
Apple lijkt mij te verplichten over te stappen naar 10. Walgelijk bedrijf is het aan het worden.
Waarom doe je het niet? iOS 10 is veel beter dan iOS 9.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:05 schreef Ingolstadt het volgende:
Apple lijkt mij te verplichten over te stappen naar 10. Walgelijk bedrijf is het aan het worden.
Gewoon de hele update weer downloaden vlak nadat ik hem verwijder ookquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:23 schreef timbob het volgende:
[..]
Later
Later
Later
Not now
Later
Later
Zucht
Later
Later
Waarom zou ik mijn telefoon onbruikbaar willen maken?quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet? iOS 10 is veel beter dan iOS 9.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:24 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn telefoon onbruikbaar willen maken?
iOS 10 is sneller en beter dan iOS 9. Dus jouw telefoon wordt niet onbruikbaarder dan hij nu is.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:24 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn telefoon onbruikbaar willen maken?
Weet ik niet. Heb inmiddels het oudste apparaat dat OS 10 nog ondersteunt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
iOS 10 is sneller en beter dan iOS 9. Dus jouw telefoon wordt niet onbruikbaarder dan hij nu is.
Dus je hebt een iPhone 5. iOS 10 draait zeer soepel op de iPhone 5.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:29 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Weet ik niet. Heb inmiddels het oudste apparaat dat OS 10 nog ondersteunt.
Heb het nog niet uitgezocht verder, maar ik erger mij dus nogal.
Nu maar even een factory default reset aan het doen. Kijken of dat helpt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja ik ook
Of uitvallen en na 1 seconden aan de lader: 13%
Bron?quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus je hebt een iPhone 5. iOS 10 draait zeer soepel op de iPhone 5.
http://arstechnica.com/ap(...)the-iphone-5-and-5c/quote:
Je lijkt trouwens wel een verkoopmedewerker van Apple. Hoezo "beter" precies?quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
iOS 10 is sneller en beter dan iOS 9.
Op iOS9 was hij ook al retesnel..quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:31 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
De iPad 4 draait ook heel soepel op iOS 10 , althans nog geen klachten gehoord
Een van de nadelen van Bluetooth in plaats van de klassieke analoge audio-jack, het heeft een veel hoger vermogen bij gebruik. Daar hadden ze het al direct over toen bekend werd dat die audiojack zou verdwijnen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:57 schreef bjanaan het volgende:
Ik luister elke morgen muziek dmv mijn Bluetooth koptelefoon met spotify maar hij slurpt in een uurtje toch aardig wat procenten op.
Sinds 4.1 gebruikt het amper batterij, of ben ik nu verkeerd genformeerd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 01:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een van de nadelen van Bluetooth in plaats van de klassieke analoge audio-jack, het heeft een veel hoger vermogen bij gebruik. Daar hadden ze het al direct over toen bekend werd dat die audiojack zou verdwijnen.
Stabieler en sneller dan iOS 9.Ik ben geen verkoopmedewerker, ik spreek uit ervaring.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:51 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Je lijkt trouwens wel een verkoopmedewerker van Apple. Hoezo "beter" precies?
Wat bedoel je met "stabieler"quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stabieler en sneller dan iOS 9.Ik ben geen verkoopmedewerker, ik spreek uit ervaring.
Daarnaast vind ik het gewoon dom om koppig op een ouder OS te blijven. Uiteindelijk ga je toch wel over.
Enige nadelen:quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stabieler en sneller dan iOS 9.Ik ben geen verkoopmedewerker, ik spreek uit ervaring.
Daarnaast vind ik het gewoon dom om koppig op een ouder OS te blijven. Uiteindelijk ga je toch wel over.
Niet je hele batterijcapaciteit verbruiken: Dan sloop je de cellen. Zo snel mogelijk aan de lader dus.quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:57 schreef bjanaan het volgende:
Mijn batterij is beter dan op iOS9. Ik heb af en toe wel rare bugs met ontgrendelen en het toetsenbord.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Enige nadelen:
-rare kleine bugs
-eet batterij nu meer op dan voorheen
-is diengevolge (of is het vice versa?) lekker toasty warm bij gemiddeld gebruik.
Verder werkt het idd prima.
dat is een hint dat je een hobby moet zoeken om uit te oefenen op je vrije dagquote:Op woensdag 12 oktober 2016 09:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Lijkt hier erg van app af te hangen, maar ik verstook nu echt een batterij op een vrije dag op de bank.
Sorry hoor, maar een goede accuchip houdt hier rekening mee, zou niets meer uit moeten maken met de huidige mobiele telefoons.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 02:34 schreef Paradoxie het volgende:
[..]
Niet je hele batterijcapaciteit verbruiken: Dan sloop je de cellen. Zo snel mogelijk aan de lader dus.
Ik moet niks.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:29 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat is een hint dat je een hobby moet zoeken om uit te oefenen op je vrije dag
Is geen onzin:quote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een goede accuchip houdt hier rekening mee, zou niets meer uit moeten maken met de huidige mobiele telefoons.
Chemie.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een goede accuchip houdt hier rekening mee, zou niets meer uit moeten maken met de huidige mobiele telefoons.
Quote dan ook de rest van het verhaal en niet alleen het stuk wat toevallig in je straatje past..quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:04 schreef Paradoxie het volgende:
[..]
Is geen onzin:
"Om zo veel mogelijk capaciteit van de accu te behouden, wordt aangeraden om een smartphone vaak in korte periodes op te laden. Zo kun je het beste de accu enkele keren per dag voor een uur opladen, zodat je bijvoorbeeld van 50 naar 80 procent gaat. Bij een lithium-ion-accu is het juist slecht om de accu volledig leeg te laten lopen en ‘m vervolgens weer op te laden."
https://www.androidplanet.nl/nieuws/accu-opladen/
Heb je hem al eens uit- en weer aangezet? Ik heb dat door de jaren heen af en toe eens, is vanzelf weer voorbij gegaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 10:08 schreef StarGazer het volgende:
Leuk, ik kan geen apps meer updaten op mijn iPhone 6. Ik tik op werk alle bij, vervolgens beginnen de rondjes te draaien en blijft het ook daarbij
Technisch gezien kan het ook zeker, maar tegen de tijd dat het hier eindelijk wordt doorgevoerd....quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:31 schreef o.us2.0 het volgende:
Blijft jammer dat Apple Pay nog steeds niet in Nederland is uitgerold.
In Japan is Apple Pay uitgerold en kan jij je debit/credit cards en jouw Suica (de OV-Chipkaart van Tokyo voor metro/trein/bus) er op pleuren en tegelijkertijd opwaarderen zonder automaat vanaf de Wallet app.
Dit moet in Nederland ook prima kunnen, lijkt mij. Mooie reclame trouwens ook.
Met veel pijn en moeite is het eindelijk gelukt, tnx.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heb je hem al eens uit- en weer aangezet? Ik heb dat door de jaren heen af en toe eens, is vanzelf weer voorbij gegaan.
Edit: en probeer ze eens om de beurt i.p.v. 'update alle', kijken of dat werkt.
M'n wekkerradio staat al sinds 1996 onafgebroken aan, LED's kunnen wel wat hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Gaat het lichtje van het scherm eigenlijk nooit op? Het brand uren per dag jaar in en jaar uit.
Dat is waar ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
M'n wekkerradio staat al sinds 1996 onafgebroken aan, LED's kunnen wel wat hebben.
Maar een telefoon hoeft ook geen 175.000 uren mee te gaan 😋quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is waar ook.
Alhoewel die minder fel licht geven.
Alle iPhones in Nederland zijn simlockvrij sinds de iPhone 4(S), toen T-mobile niet meer de enige was die ze verkocht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 07:59 schreef hpeopjes het volgende:
Weet iemand of er een makkelijke, gratis manier is om uit te vinden of er een simlock op eem iPhone 6 zit, znder er een simkaart in te doen?
Ik heb een iPhone van iemand overgenomen, maar ben dit dus in mijn enthousiasme helemaal vergeten te verifiren.En voor ik m'n simkaart verknip naar nano size (en hem daarmee onbruikbaar maak in m'n oude toestel), zou ik dit toch wel graag weten, om te voorkomen dat ik onbereikbaar ben.
Mi! Hoef ik die verkoper niet weer te stalken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Alle iPhones in Nederland zijn simlockvrij sinds de iPhone 4(S), toen T-mobile niet meer de enige was die ze verkocht.
Oja! Nu je het zegt. T-mobile had toen een tijdje het alleenrecht op iPhones.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Alle iPhones in Nederland zijn simlockvrij sinds de iPhone 4(S), toen T-mobile niet meer de enige was die ze verkocht.
Zoiets als Scanbot?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:42 schreef Apekoek het volgende:
Iemand nog een goede en vooral makkelijke app voor het scannen van bonnetjes? En dat ik dan een batch aan bonnetjes door kan sturen naar de zaak voor administratie?
Yup, doet wat je wil. Maakt een nette, rechte scan van je bonnetje en je kunt dat per mail doorsturen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Misschien? Weet niet, is dat aan te bevelen?
Kun je dan ook bijvoorbeeld 20 bonnetjes in 1 document zetten en dan per keer een bonnetje erbij scannen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, doet wat je wil. Maakt een nette, rechte scan van je bonnetje en je kunt dat per mail doorsturen.
Je kunt een foto van een bonnetje maken en er daarna een of meer "pagina's " (= nieuwe scans) aan toevoegen en dat vervolgens doorsturen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kun je dan ook bijvoorbeeld 20 bonnetjes in 1 document zetten en dan per keer een bonnetje erbij scannen?
naar boven swipen geloof ikquote:Op maandag 17 oktober 2016 10:56 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind iOS10 prima, het enige wat voor mij niet lekker werkt is wanneer ik in een app zit en er komt een whatsappje binnen. Dan krijg je bovenaan zo'n melding. Vroeger kon je die gemakkelijk wegswipen, nu lijkt dat niet meer te werken. Erg irritant want soms heb ik de informatie/knop nodig die dan precies achter die melding zit.
Ja klopt, dat werkt dus niet lekker. Dat werkte eerder wel goed. Er gebeurt gewoon niks, de melding blijft staan. Maar thanksquote:
Daar heb ik ook mee zitten klooien. Op het bericht gaan staan i.p.v. net eronder en dan omhoog duwen werkt geloof ik.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja klopt, dat werkt dus niet lekker. Dat werkte eerder wel goed. Er gebeurt gewoon niks, de melding blijft staan. Maar thanks
Thanks, ga ik proberen! Hoop dat het werkt want wordt behoorlijk irritant.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:34 schreef Operc het volgende:
[..]
Daar heb ik ook mee zitten klooien. Op het bericht gaan staan i.p.v. net eronder en dan omhoog duwen werkt geloof ik.
Bleek het kabeltje te zijn tussen de wifi en GPS, deze vernieuwd en probleem opgelost. GPS signaal had ik ook niet meer.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:19 schreef poiuytr het volgende:
Sinds 2 weken werkt de wifi op mijn iphone6 niet meer zoals voorheen. Heb alleen als ik heel dicht bij de router zit nog een beetje netwerk. Boven in de woning op de slaapkamers heb ik helemaal geen netwerk en stapt hij automatisch over op 4g. Op de macbook en ipad heb ik geen problemen. Iemand wellicht een oplossing of bepaalde app hoe ik het verschil kan testen? Morgen op werk ook maar eens controleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |