quote:Op woensdag 28 september 2016 21:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ajax kan dit veel beterFlink mad deze boy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Ik lach persoonlijk niet, maar ik geniet altijd wel van hoe je altijd zelf calimero reageert als het op trolls aankomt en je straks weer net zo hard zelf een poging doet tot trollenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zijn ajacieden aan het lachen?
Ik niet.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar moet ik straks trollenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik lach persoonlijk niet, maar ik geniet altijd wel van hoe je altijd zelf calimero reageert als het op trolls aankomt en je straks weer net zo hard zelf een poging doet tot trollen
Wedstrijd duurt nog 45 min zo, Hans.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:25 schreef Ferdii het volgende:
Wie gaat er op zoek naar reacties van trollende pisvee supporters toen Ajax hier verloor
psv topicquote:
Piep piep.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik denk dat je best snapt wat ik bedoelquote:
Hij denkt als ajax supporter natuurlijk 75quote:Op woensdag 28 september 2016 21:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wedstrijd duurt nog 45 min zo, Hans.
Zou wel handig zijn, heeft ie namelijk niet afgemaakt.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat je best snapt wat ik bedoel
En anders zou ik toch maar gebruik maken van dat retourtje basisschool
Mijn welgemeende excuses.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik lach zowel Ajax als PSV altijd uit
Daaromquote:Op woensdag 28 september 2016 21:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn, heeft ie namelijk niet afgemaakt.
Aldus iemand met nog minder cognitief vermogen.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij denkt als ajax supporter natuurlijk 75
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |