Ik heb geen kaarten maar als je mij nu wat geeft dan zoek ik mee voor je.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:24 schreef Oberkullie het volgende:
Wie wil foto's van prof of HPLC ruilen voor madeliefff, TARDIS of Noel?
ik heb 3 van Prof en eentje van HPLC maar ik schend mensen hun vertrouwen nietquote:Op woensdag 28 september 2016 21:24 schreef Oberkullie het volgende:
Wie wil foto's van prof of HPLC ruilen voor madeliefff, TARDIS of Noel?
Wat streng zeg.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Te laat = punten aftrek
Niets inleveren = 1,0
Interesseert me nietquote:Op woensdag 28 september 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja maar wat als hun internet het niet deed of computer kapot was?
ga je cute boys matsen of gebeurt doen alleen male docenten dat bij kleine meisjesquote:Op woensdag 28 september 2016 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Te laat = punten aftrek
Niets inleveren = 1,0
Of de hond die je computer en alle kabels op heeft gegeten.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja maar wat als hun internet het niet deed of computer kapot was?
wat doe je bij inleveren van 22:01?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Te laat = punten aftrek
Niets inleveren = 1,0
Hehquote:Op woensdag 28 september 2016 21:24 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Wel blijven investeren.
Gaat vaak een heel verhaal achter schuil.
well said broquote:Op woensdag 28 september 2016 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb 3 van Prof en eentje van HPLC maar ik schend mensen hun vertrouwen niet
zoals jij omdat je niet gewoon blind en puur op karakter af durft te gaan maar perse wil weten of ze knap zijn
Zou degene met meest originele excuus dag extra de tijd gevenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of de hond die je computer en alle kabels op heeft gegeten.
Punten eraf, regels zijn regels.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat doe je bij inleveren van 22:01?
Ik mats niemand en ik gun niksquote:Op woensdag 28 september 2016 21:25 schreef Drug het volgende:
[..]
ga je cute boys matsen of gebeurt doen alleen male docenten dat bij kleine meisjes
Punt aftrek. De tijd die in mijn mailbox staat bij het bericht is de tijd die ik aanhou.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat doe je bij inleveren van 22:01?
soms helpt het als je oogje toeknijpt om iemand voor je te winnenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Punten eraf, regels zijn regels.
wat streng zegquote:Op woensdag 28 september 2016 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Punt aftrek. De tijd die in mijn mailbox staat bij het bericht is de tijd die ik aanhou.
Vertraging door serverafhandelingquote:Op woensdag 28 september 2016 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Punt aftrek. De tijd die in mijn mailbox staat bij het bericht is de tijd die ik aanhou.
nee heb ik gemerktquote:Op woensdag 28 september 2016 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik mats niemand en ik gun niks
Doe je yoga ja?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik word later veel soepelere docent dan chloro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |