Ga anders gewoon kijken ofzo.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:18 schreef HPLC het volgende:
21.16 uur
Boem! Prachtige vrije trap van Ricardo Quaresma betekent de 1-0 voor Besiktas tegen Dinamo Kiev.
wil graag wat spenderen aan jouw dienstenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
hey, hoe gaat het? Ik zag toevallig dat je geld had
Nee, tv is stukquote:Op woensdag 28 september 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga anders gewoon kijken ofzo.
voor 50 euro mag je mij de hele nacht misbruikenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:19 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
wil graag wat spenderen aan jouw diensten
ik ga weer verder serie kijken, denk ikquote:Op woensdag 28 september 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kijk ook nog steeds niet
#rebels
Ho stop 🖐🏿 blijfquote:Op woensdag 28 september 2016 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik ga weer verder serie kijken, denk ik
Naar Ash zijn meisjes.quote:
Wat ga je doen als enkelen te laat zijn of niets inleveren?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef Chloroform het volgende:
Mijn leerlingen uit 3e klas moesten vandaag voor 22 uur een brief gemaild hebben. Van een aantal nog geen mail gehad. Vind echt spannend ;$
negeer je daarom de helft van mijn posts?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef Chloroform het volgende:
Mijn leerlingen uit 3e klas moesten vandaag voor 22 uur een brief gemaild hebben. Van een aantal nog geen mail gehad. Vind echt spannend ;$
haha je bent schattigquote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef Chloroform het volgende:
opwindend idee dat jij lerares bentquote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef Chloroform het volgende:
Te laat = punten aftrekquote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ga je doen als enkelen te laat zijn of niets inleveren?
Ja sryquote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
negeer je daarom de helft van mijn posts?
Ja maar wat als hun internet het niet deed of computer kapot was?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Te laat = punten aftrek
Niets inleveren = 1,0
Wel blijven investeren.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef Chloroform het volgende:
Die verzenden om 21.59 maken ze een print screen en doen ze cool bij hun klasgenoten.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef Chloroform het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |