Zou nooit af kunnen knappen op hzawquote:
nja echte vrienden zijn op deze momenten even eerlijk, en je weet zelf ook wel dat nu je beste escape is om toe te geven dat het wat te ver gingquote:Op woensdag 28 september 2016 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow, ik backte jou ook op met aber's foto trade ;s
snap ik, echt één van de prettigste users van dit forumquote:Op woensdag 28 september 2016 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou nooit af kunnen knappen op hzaw
ja, dit is ook wel weer waarquote:Op woensdag 28 september 2016 21:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nja echte vrienden zijn op deze momenten even eerlijk, en je weet zelf ook wel dat nu je beste escape is om toe te geven dat het wat te ver ging
Ja, was heerlijkquote:Op woensdag 28 september 2016 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je een leuke vakantie gehad?
3 2 1quote:Op woensdag 28 september 2016 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ga huilen als dit gelijk staat aan dat je weer meer gaat posten.
geklikt, ken ik, heerlijk nummerquote:Op woensdag 28 september 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind dit een erg leuk nummer dat ik graag wil posten, ondanks dat ik weet dat niemand klikt en dat diegene die wel klikt daar spijt van krijgt
Gelukkig maar. Dat is begrijpelijk.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, was heerlijkFokte daarom ook minder.
Ben er weer
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind dit een erg leuk nummer dat ik graag wil posten, ondanks dat ik weet dat niemand klikt en dat diegene die wel klikt daar spijt van krijgt
the xx is wel nicequote:Op woensdag 28 september 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zit echt te wachten op die bevestiging van chloortjequote:Op woensdag 28 september 2016 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap ik, echt één van de prettigste users van dit forum
Waarom schreeuwen er geen mannen doorheen hoe noem je dit muziek.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |