wowquote:
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:48 schreef HPLC het volgende:
Goals Nederlandse clubs in de CL:
003 | SC Heerenveen
Mis Ado in dit rijtje.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:48 schreef HPLC het volgende:
Goals Nederlandse clubs in de CL:
129 | Ajax
100 | PSV
033 | Feyenoord
009 | FC Twente
007 | Willem II
004 | AZ
003 | SC Heerenveen
ja klopt, al schiet hij hem wel perfect binnenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind die tweede goals altijd wel beetje houdbaar ogen
goede combi's dat wel ja
Totaal andere speler, inderdaad.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nette kools, Walcott is in vorm
Kut dat had ik moeten zeggen jaquote:Op woensdag 28 september 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow
hoopte dat je zou zeggen van zou je nooit laten vallen, zal altijd proberen te helpen, zou hoop nooit opgeven
maar je laat me gewoon keihard vallen ;s wow doet zeer
we zaten gister wel paar keer goed mis met onze voorspellingen hèquote:Op woensdag 28 september 2016 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja klopt, al schiet hij hem wel perfect binnen
wie is er nou sadistischquote:Op woensdag 28 september 2016 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kut dat had ik moeten zeggen ja
:s
Oh doe normaal, dramaqueenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie is er nou sadistisch
vind wel oprecht vervelend want ik zou jou nooit laten vallen ondanks dat ik weet je mijn hulp helemaal niet nodig hebt maar zou er altijd voor je zijn
maar ik ben verloren zaak, snap het wel, eindig ellendig alleen in de goot zonder diploma's of relevante werkervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |