goede opquote:Op woensdag 28 september 2016 21:06 schreef Drug het volgende:
[ afbeelding ]
Woest aantrekkelijk: SE
Zeer aantrekkelijk: Chloro, zeer, bozehaas, mortie
Knap: Tardis, Chai, frank, le_prof, hoth, id_do_her, etto
Gematigd knap: Stimo, Willoow, drug, jamesdeen, gianni
Overwegend knap: Catkiller, der_mann, zosk, troll, mcnulty, murdera, wietparkiet, crip
Normaal: Hplc, Cachet, Opso, ober, SG, frass, matip, remqo, rozevla, dima, jimmy, fokkingfokker, etsu, pinman
Gematigd lelijk: eend, hoink, 2nutz, madelief, toto
Overwegend lelijk: dp, pensyl, slaapzak, vanillekwark, inso, ama, wise
Lelijk: haags, noel, crack, lompehork, fylax, kdrick
Brrr ga weg griezel: Niels, Braddie, ash, tailfox
Sterling eigen doelpunt schijnbaar 2-1quote:Op woensdag 28 september 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
KLB / [KLB SC] Hoeren neuken nooit meer werken
Wow ja misschien zijn we wel twinsquote:Op woensdag 28 september 2016 21:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow net zo lang is mijne, wat toevallig
Topshowquote:Op woensdag 28 september 2016 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sterling eigen doelpunt schijnbaar 2-1
heequote:Op woensdag 28 september 2016 21:07 schreef Catkiller het volgende:
Ik wil ook naaktfoto's van Opso als degene die ze heeft dat even hier zegt dan haal ik de DMblock van die persoon weg.
we zijn iig wel bestiesquote:Op woensdag 28 september 2016 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow ja misschien zijn we wel twins
ikquote:Op woensdag 28 september 2016 21:07 schreef KREEFTx het volgende:
Wie is verantwoordelijk voor deze OP?
ja had ze daar maar niet moeten lopen de sletquote:Op woensdag 28 september 2016 21:08 schreef jamesdeen het volgende:
Volgens mij lok je (onbewust) wel wat uit als een willekeurige neger zijn geldbriefjes aan je tentoonstelt
Je kan mij ook gewoon dm'en en erom vragen wrm al die omwegen :squote:Op woensdag 28 september 2016 21:07 schreef Catkiller het volgende:
Ik wil ook naaktfoto's van Opso als degene die ze heeft dat even hier zegt dan haal ik de DMblock van die persoon weg.
Ntbquote:Op woensdag 28 september 2016 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we zijn iig wel besties
Ik sta wagenwijd open voor jequote:
heequote:Op woensdag 28 september 2016 21:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je kan mij ook gewoon dm'en en erom vragen wrm al die omwegen :s
Ben verlegen.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je halve kont staat openquote:Op woensdag 28 september 2016 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik sta wagenwijd open voor je
Dm mij ook !!!!!!!quote:Op woensdag 28 september 2016 21:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha nou behalve als ik naar de wc moet haha
toch?
Inb4 pussy grapjesquote:Op woensdag 28 september 2016 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Doei ik ga kroelen met mn kitty
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
21.10 uur
Serieuze kans voor PSV na goed doorzetten van Davy Pröpper, maar Luciano Narsingh weer geen schot op doel te produceren.
Je moeder maakt ook geen grapjes over de seks die ik met haar heb hahaquote:Op woensdag 28 september 2016 21:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maak nooit seksgrapjes eigenlijk, net als je moeder grapjes
doe ik niet echt aan
o oke nou hoop je goed volspuit ahahahquote:Op woensdag 28 september 2016 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je moeder maakt ook geen grapjes over de seks die ik met haar heb haha
Was een creepy stalker neequote:Op woensdag 28 september 2016 21:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie goed hoe ik je nee moet interpreteren
Nee dat vage drugsgesprek en de wereld is niet echt de wereld als je nuchter bent van jullie in die driehoeksverhouding gisteren dan.quote:
Oh als het mag is het niet leuk.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o oke nou hoop je goed volspuit ahahah
Omdat het om te janken is zeker hahahquote:Op woensdag 28 september 2016 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je moeder maakt ook geen grapjes over de seks die ik met haar heb haha
ja, mensen creepy stalken mij niet want lelijk dus weenie goed hoe ik dit moet ontvangen, snap jequote:
dikke stacks manquote:
welnee, veel allochtonen vinden het nodig om in een getunde opel cadet hard rap op te zetten.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:08 schreef jamesdeen het volgende:
Volgens mij lok je (onbewust) wel wat uit als een willekeurige neger zijn geldbriefjes aan je tentoonstelt
Haha ga je lekker bemoeien met jezelf met je misvormde schaamlippen.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat het om te janken is zeker hahah
ja ik vind nie erg maar ga daar niet naar kijkenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zat gisteren 3 uur in een drugsgesprek
dit gesprek is niet gevoerdquote:Op woensdag 28 september 2016 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee dat vage drugsgesprek en de wereld is niet echt de wereld als je nuchter bent van jullie in die driehoeksverhouding gisteren dan.
Weet niet of ik nu moet uitleggen of moet zeggen dat je niet lelijk bentquote:Op woensdag 28 september 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, mensen creepy stalken mij niet want lelijk dus weenie goed hoe ik dit moet ontvangen, snap je
Hoe krijg je dat zo snel gevonden engerd.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is van de hypocriete Ashqelon
Haha heb geen misvormde schaamlippen waarom zou je zoiets zeggen wow deed echt zeer :squote:Op woensdag 28 september 2016 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha ga je lekker bemoeien met jezelf met je misvormde schaamlippen.
Echt wel ik was er bij in gedachten.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:14 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik vind nie erg maar ga daar niet naar kijken
[..]
dit gesprek is niet gevoerd
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat zo snel gevonden engerd.
Uit chai haar excelbestandje gehaaldquote:Op woensdag 28 september 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
KLB / [KLB SC] Hoeren neuken nooit meer werken
Ik zeg maar wat in de hoop dat het je daadwerkelijk kwetst omdat het waar blijkt te zijn.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha heb geen misvormde schaamlippen waarom zou je zoiets zeggen wow deed echt zeer :s
geilquote:Op woensdag 28 september 2016 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt wel ik was er bij in gedachten.
waarschijnlijk gewoon imgur, gepost door ash invullen in mycroftquote:Op woensdag 28 september 2016 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat zo snel gevonden engerd.
ins_838432quote:Op woensdag 28 september 2016 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Uit chai haar excelbestandje gehaald
eerste, want tweede is een leugen hahaquote:Op woensdag 28 september 2016 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet of ik nu moet uitleggen of moet zeggen dat je niet lelijk bent
Ga anders gewoon kijken ofzo.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:18 schreef HPLC het volgende:
21.16 uur
Boem! Prachtige vrije trap van Ricardo Quaresma betekent de 1-0 voor Besiktas tegen Dinamo Kiev.
wil graag wat spenderen aan jouw dienstenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
hey, hoe gaat het? Ik zag toevallig dat je geld had
Nee, tv is stukquote:Op woensdag 28 september 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga anders gewoon kijken ofzo.
voor 50 euro mag je mij de hele nacht misbruikenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:19 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
wil graag wat spenderen aan jouw diensten
ik ga weer verder serie kijken, denk ikquote:Op woensdag 28 september 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kijk ook nog steeds niet
#rebels
Ho stop 🖐🏿 blijfquote:Op woensdag 28 september 2016 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik ga weer verder serie kijken, denk ik
Naar Ash zijn meisjes.quote:
Wat ga je doen als enkelen te laat zijn of niets inleveren?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef Chloroform het volgende:
Mijn leerlingen uit 3e klas moesten vandaag voor 22 uur een brief gemaild hebben. Van een aantal nog geen mail gehad. Vind echt spannend ;$
negeer je daarom de helft van mijn posts?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef Chloroform het volgende:
Mijn leerlingen uit 3e klas moesten vandaag voor 22 uur een brief gemaild hebben. Van een aantal nog geen mail gehad. Vind echt spannend ;$
haha je bent schattigquote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef Chloroform het volgende:
opwindend idee dat jij lerares bentquote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef Chloroform het volgende:
Te laat = punten aftrekquote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ga je doen als enkelen te laat zijn of niets inleveren?
Ja sryquote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
negeer je daarom de helft van mijn posts?
Ja maar wat als hun internet het niet deed of computer kapot was?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Te laat = punten aftrek
Niets inleveren = 1,0
Wel blijven investeren.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef Chloroform het volgende:
Die verzenden om 21.59 maken ze een print screen en doen ze cool bij hun klasgenoten.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef Chloroform het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |