goede opquote:Op woensdag 28 september 2016 21:06 schreef Drug het volgende:
[ afbeelding ]
Woest aantrekkelijk: SE
Zeer aantrekkelijk: Chloro, zeer, bozehaas, mortie
Knap: Tardis, Chai, frank, le_prof, hoth, id_do_her, etto
Gematigd knap: Stimo, Willoow, drug, jamesdeen, gianni
Overwegend knap: Catkiller, der_mann, zosk, troll, mcnulty, murdera, wietparkiet, crip
Normaal: Hplc, Cachet, Opso, ober, SG, frass, matip, remqo, rozevla, dima, jimmy, fokkingfokker, etsu, pinman
Gematigd lelijk: eend, hoink, 2nutz, madelief, toto
Overwegend lelijk: dp, pensyl, slaapzak, vanillekwark, inso, ama, wise
Lelijk: haags, noel, crack, lompehork, fylax, kdrick
Brrr ga weg griezel: Niels, Braddie, ash, tailfox
Sterling eigen doelpunt schijnbaar 2-1quote:Op woensdag 28 september 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
KLB / [KLB SC] Hoeren neuken nooit meer werken
Wow ja misschien zijn we wel twinsquote:Op woensdag 28 september 2016 21:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow net zo lang is mijne, wat toevallig
Topshowquote:Op woensdag 28 september 2016 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sterling eigen doelpunt schijnbaar 2-1
heequote:Op woensdag 28 september 2016 21:07 schreef Catkiller het volgende:
Ik wil ook naaktfoto's van Opso als degene die ze heeft dat even hier zegt dan haal ik de DMblock van die persoon weg.
we zijn iig wel bestiesquote:Op woensdag 28 september 2016 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow ja misschien zijn we wel twins
ikquote:Op woensdag 28 september 2016 21:07 schreef KREEFTx het volgende:
Wie is verantwoordelijk voor deze OP?
ja had ze daar maar niet moeten lopen de sletquote:Op woensdag 28 september 2016 21:08 schreef jamesdeen het volgende:
Volgens mij lok je (onbewust) wel wat uit als een willekeurige neger zijn geldbriefjes aan je tentoonstelt
Je kan mij ook gewoon dm'en en erom vragen wrm al die omwegen :squote:Op woensdag 28 september 2016 21:07 schreef Catkiller het volgende:
Ik wil ook naaktfoto's van Opso als degene die ze heeft dat even hier zegt dan haal ik de DMblock van die persoon weg.
Ntbquote:Op woensdag 28 september 2016 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we zijn iig wel besties
Ik sta wagenwijd open voor jequote:
heequote:Op woensdag 28 september 2016 21:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je kan mij ook gewoon dm'en en erom vragen wrm al die omwegen :s
Ben verlegen.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je kan mij ook gewoon dm'en en erom vragen wrm al die omwegen :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |