Ik zou ze in DM keihard uitlachenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook mijn baan opzeggen als ik Jimmy telkens moest redden en naar Fien moest luisteren. En dan even later gaat die trut ook nog eens weg.
vind dat jullie echt zo zwaar overdrijven met "pharkus zijn rage"quote:Op woensdag 28 september 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk moet iemand die opmerkingen plaatsen in het moduitsprakenarchief in ONZ
Oh dan stem ik op NSB'er Pang Pang Pechtold.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stemmen met je hersenen, niet met je penis of je onderbuik.
en wie mag dat zijnquote:Op woensdag 28 september 2016 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, jullie doen alleen wat opstandig, maar we weten allang op wie jullie gaan stemmen volgend jaar
Precies, ik dacht dat ik je kon vertrouwenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook mijn baan opzeggen als ik Jimmy telkens moest redden en naar Fien moest luisteren. En dan even later gaat die trut ook nog eens weg.
Jammer dit.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
uit deze slowchat is frass de enige die ik zou kunnen accepteren als moderator
Komt omdat je te veel in je strakke broekje op dat zadel zit.quote:
plsquote:Op woensdag 28 september 2016 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind dat jullie echt zo zwaar overdrijven met "pharkus zijn rage"
Mijn stem kan je vergeten na je laatste uitspraak.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hzaw beste klb user 2016?
weet dat jij je nooit zou verlagen tot het niveau waarbij je vrijwillig een oogje houdt op pubers op online foraquote:
Ik niet, nooit meerquote:Op woensdag 28 september 2016 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
uit deze slowchat is frass de enige die ik zou kunnen accepteren als moderator
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn stem kan je vergeten na je laatste uitspraak.
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet dat jij je nooit zou verlagen tot het niveau waarbij je vrijwillig een oogje houdt op pubers op online fora
Ja je hebt wel gelijk ik kan zoveel verantwoordelijkheid ook niet aan hoor.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet dat jij je nooit zou verlagen tot het niveau waarbij je vrijwillig een oogje houdt op pubers op online fora
Vind die broekjes gewoon lekker, laat mequote:Op woensdag 28 september 2016 20:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat je te veel in je strakke broekje op dat zadel zit.
inb4 Sooowquote:Op woensdag 28 september 2016 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jan roos heeft echt een kop om op pakjes sigaretten te zetten
Van roken krijg je (Jan) roosquote:Op woensdag 28 september 2016 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jan roos heeft echt een kop om op pakjes sigaretten te zetten
Dan eet je gewoon een zak chipsquote:Op woensdag 28 september 2016 20:32 schreef Chloroform het volgende:
Heb nog steeds geen ijsje gegeten, struggles
eet mijquote:Op woensdag 28 september 2016 20:32 schreef Chloroform het volgende:
bozehaas noemde je net superknap leuk lief meisjequote:Op woensdag 28 september 2016 20:32 schreef Chloroform het volgende:
Zit hij nu ook al aan de drugs, jeetje.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bozehaas noemde je net superknap leuk lief meisje
En nu de hamvraag, hoeveel heeft Chrolo betaald aan bozehaas?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bozehaas noemde je net superknap leuk lief meisje
Pvvquote:
ik hoop echt zo dat ik een keertje ook wat win in die verkiezingenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet nog niet wie ik de leukste user van dit jaar vind
ohquote:Op woensdag 28 september 2016 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet nog niet wie ik de leukste user van dit jaar vind
hahaquote:
Maakt niet uit welke categorie?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hoop echt zo dat ik een keertje ook wat win in die verkiezingen
als ik nu niet ergens win stop ik srs met fok
Niet echt zin eigenlijk, misschien stuk van de tweede helft ofzoquote:Op woensdag 28 september 2016 20:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ga je zo voetbal kijken hplc?
oke, dan wacht ik ook nog evenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet echt zin eigenlijk, misschien stuk van de tweede helft ofzo
jij hebt politicologie gestudeerdquote:
Ja, ik de verlenging pas hoor.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet echt zin eigenlijk, misschien stuk van de tweede helft ofzo
maar niet genoeg voor een stemquote:Op woensdag 28 september 2016 20:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind jou ook wel leuk hoor hihi
Zal je nomineren in categorie Hunkquote:Op woensdag 28 september 2016 20:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, wil gwn zo'n geil-tagje
niet stemmen is beste in deze nepdemocratiequote:Op woensdag 28 september 2016 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt politicologie gestudeerd
jij hebt sowieso de beste stem zeker
want jij hebt er voor geleerd
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet stemmen is beste in deze nepdemocratie
welk systeem ben jij voorstander van dan? een aristocratie?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet stemmen is beste in deze nepdemocratie
stukje beter dan voorheen... en met u?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jou Etto?
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oke, dan wacht ik ook nog even
wil niet voorlopen op jou
hah, grapjas, dp deelt altijd de goeie shit met mij ik voel hier NIKS bijquote:Op woensdag 28 september 2016 20:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar niet genoeg voor een stem
jammer, nja moet ik deze pep maar met iemand anders sharen denk ik
Goed om te horen.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
stukje beter dan voorheen... en met u?
Nederlandse clubs kijken in Europaquote:Op woensdag 28 september 2016 20:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
En Bayern - Athletico geloof ik al helemaal. Kan me niet herinneren dat ik vorig seizoen een wedstrijd heb gekeken zonder Nederlandse clubs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |