Iemand op de FP snapt dus niet dat Kosovo gewoon Servie is.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:38 schreef JanCees het volgende:
iemand op FP beweert dat het populistisch is om te zeggen dat kosovo servie is
dat is toch gek
Rare wereld leven we in waar waarheden benoemen als populistisch word gezien. Zie Wildersquote:Op woensdag 28 september 2016 20:38 schreef JanCees het volgende:
iemand op FP beweert dat het populistisch is om te zeggen dat kosovo servie is
dat is toch gek
Dat snapt niemand op de FP.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand op de FP snapt dus niet dat Kosovo gewoon Servie is.
Ik ben wel voor een Groot Servisch Rijkquote:Op woensdag 28 september 2016 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
boots on the ground in kosovo graag
Laten we beginnen met een Slavische legerunit om Kosovo te carpetbombenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een Groot Servisch Rijk
Ja, maar mijn computer is niet snel genoeg, mijn vader weer wel.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zoekt vanachter de computer naar je biologische vader door verschillende databronnen zoals online archiefkasten te raadplegen maar boekt weinig resultaat door gebrekkige serverkennis
Dat is niet zo moeilijk toch?
Die nam voor het zingen de kerk uit wel heel letterlijk. Verwekt worden uit voorvocht heeft wel watquote:Op woensdag 28 september 2016 20:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, maar mijn computer is niet snel genoeg, mijn vader weer wel.
Nog niet hoor.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben je alweer aan het sporten
Ja dat blijkt.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je geeft borstvoeding toch? Dan val je af als een malle.
Jammer genoeg erkend Polen Kosovo als onafhankelijke staatquote:Op woensdag 28 september 2016 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laten we beginnen met een Slavische legerunit om Kosovo te carpetbomben
Klopt helaasquote:Op woensdag 28 september 2016 20:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jammer genoeg erkend Polen Kosovo als onafhankelijke staat
Nouja, toen ik geboren was nam hij zeg maar snel de benen. Mijn vader zou Usain Bolt kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die nam voor het zingen de kerk uit wel heel letterlijk. Verwekt worden uit voorvocht heeft wel wat
Ook 110% tegen albnie?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar in warschau zijn we over het algemeen 110% tegen kosovo
Ach ja... het zal ook pluspunten hebben dat je qua genenpool een clown van je moeder bent. FP-redacteur word je niet zomaar of zoquote:Op woensdag 28 september 2016 20:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nouja, toen ik geboren was nam hij zeg maar snel de benen. Mijn vader zou Usain Bolt kunnen zijn.
Ik heb hier om moeten lachen. Dat wordt een pittig functioneringsgesprek morgen met Timmmm.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... het zal ook pluspunten hebben dat je qua genenpool een clown van je moeder bent. FP-redacteur word je niet zomaar of zo
Ik ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb niets met schotse ploegen
The strange situation has come about because Basel's home kit is red, blue and black which clashes with Arsenal's home strip, while the Swiss team's away shirt is white and deemed unacceptable by Uefa because of Arsenal's white shirt sleeves.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |