Iemand op de FP snapt dus niet dat Kosovo gewoon Servie is.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:38 schreef JanCees het volgende:
iemand op FP beweert dat het populistisch is om te zeggen dat kosovo servie is
dat is toch gek
Rare wereld leven we in waar waarheden benoemen als populistisch word gezien. Zie Wildersquote:Op woensdag 28 september 2016 20:38 schreef JanCees het volgende:
iemand op FP beweert dat het populistisch is om te zeggen dat kosovo servie is
dat is toch gek
Dat snapt niemand op de FP.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand op de FP snapt dus niet dat Kosovo gewoon Servie is.
Ik ben wel voor een Groot Servisch Rijkquote:Op woensdag 28 september 2016 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
boots on the ground in kosovo graag
Laten we beginnen met een Slavische legerunit om Kosovo te carpetbombenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een Groot Servisch Rijk
Ja, maar mijn computer is niet snel genoeg, mijn vader weer wel.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zoekt vanachter de computer naar je biologische vader door verschillende databronnen zoals online archiefkasten te raadplegen maar boekt weinig resultaat door gebrekkige serverkennis
Dat is niet zo moeilijk toch?
Die nam voor het zingen de kerk uit wel heel letterlijk. Verwekt worden uit voorvocht heeft wel watquote:Op woensdag 28 september 2016 20:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, maar mijn computer is niet snel genoeg, mijn vader weer wel.
Nog niet hoor.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben je alweer aan het sporten
Ja dat blijkt.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je geeft borstvoeding toch? Dan val je af als een malle.
Jammer genoeg erkend Polen Kosovo als onafhankelijke staatquote:Op woensdag 28 september 2016 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laten we beginnen met een Slavische legerunit om Kosovo te carpetbomben
Klopt helaasquote:Op woensdag 28 september 2016 20:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jammer genoeg erkend Polen Kosovo als onafhankelijke staat
Nouja, toen ik geboren was nam hij zeg maar snel de benen. Mijn vader zou Usain Bolt kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die nam voor het zingen de kerk uit wel heel letterlijk. Verwekt worden uit voorvocht heeft wel wat
Ook 110% tegen albnie?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar in warschau zijn we over het algemeen 110% tegen kosovo
Ach ja... het zal ook pluspunten hebben dat je qua genenpool een clown van je moeder bent. FP-redacteur word je niet zomaar of zoquote:Op woensdag 28 september 2016 20:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nouja, toen ik geboren was nam hij zeg maar snel de benen. Mijn vader zou Usain Bolt kunnen zijn.
Ik heb hier om moeten lachen. Dat wordt een pittig functioneringsgesprek morgen met Timmmm.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... het zal ook pluspunten hebben dat je qua genenpool een clown van je moeder bent. FP-redacteur word je niet zomaar of zo
Ik ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb niets met schotse ploegen
The strange situation has come about because Basel's home kit is red, blue and black which clashes with Arsenal's home strip, while the Swiss team's away shirt is white and deemed unacceptable by Uefa because of Arsenal's white shirt sleeves.quote:
Daar maak ik niet druk om. Dat gebeurt nog welquote:Op woensdag 28 september 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet weer snel in topvorm zijn
denk het nietquote:Op woensdag 28 september 2016 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar maak ik niet druk om. Dat gebeurt nog wel
Je kniebanden moet je natuurlijk niet teveel belasten.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar maak ik niet druk om. Dat gebeurt nog wel
krachttrainingquote:Op woensdag 28 september 2016 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ga weer voor selectie he. Trainingsprogramma ligt al klaar.
leuk tochquote:Op woensdag 28 september 2016 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Merkkleding kopen voor je baby is wel echt bizar. (Als in voor het logotje)
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het woordje moe heeft bij mij een andere betekenis gekregen.
1x raden wat ik nu aan hebquote:Op woensdag 28 september 2016 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
je moet dit kopen jojoortje
Te leuk.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
je moet dit kopen jojoortje
Ik moet je wel geloven anders word ik mentaal gek vrees ik.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het wordt echt beter, geloof me maar.
Hormonen en emoties.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kijk lr
jojoortje vind het wel leuk
en die is moeder
Wat is het precies dat jou gek maakt?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik moet je wel geloven anders word ik mentaal gek vrees ik.
Jij maakt mijn altijd belachelijk.quote:
Jij bent een vrouw getrouwd met geld in haar familie. Ik zou jou nooit belachelijk kunnen maken of beter gezegd kunnen rakenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij maakt mijn altijd belachelijk.
Laatst ook met dat ze levenden harvesten
Maar je moet gewoon nog leven om geharvest te kunnen worden
Op dit moment alleen slaaptekort. En ik heb teveel kraambezoeken gepland waar ik geen zin in heb.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is het precies dat jou gek maakt?
gewoon afzeggenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
Op dit moment alleen slaaptekort. En ik heb teveel kraambezoeken gepland waar ik geen zin in heb.
Heb ik bij een paar nu net gedaan. Die komen maar mooi een weekje later.quote:
gewoon niet komenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb ik bij een paar nu net gedaan. Die komen maar mooi een weekje later.
Rostooooooooov
De eerste weken is dat echt wel lekker. Je hebt het druk zat met die kleine.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
als ik baby krijgt niemand mag komen
Wel heel lullig voor je vrouw na een hopelijk kort kraambed.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
als ik baby krijgt niemand mag komen
heb toch geen vriendenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De eerste weken is dat echt wel lekker. Je hebt het druk zat met die kleine.
alleen familie mag wel komen maar ook niet te veelquote:Op woensdag 28 september 2016 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel heel lullig voor je vrouw na een hopelijk kort kraambed.
en fokit?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alleen familie mag wel komen maar ook niet te veel
Hm.quote:
heb nooit vriendenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hm.
Heb nu zelf ineens veel 'vrienden' die ik de hele zwangerschap niet heb gezien maar die willen wel langskomen. Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |