SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
<< Soms wat rebels
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.SPOILER: Lange Lans volgens googleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2016 18:03:10 ]
Ik ook. Al komt die verminderde eetlust dan voornamelijk door het snuiven.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:50 schreef DonRaja het volgende: [..] Ik heb dat bij Fey ook bij belangrijke wedstrijden.
![]()
Jij ook en nu ben je mad.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:02 schreef GGMM het volgende:
Haha heeft hij zitten azen op het nieuwe topic.
Die OP is heilig voor ze. Verander hem 1 keer en ze gaan janken.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:02 schreef GGMM het volgende:
Haha heeft hij zitten azen op het nieuwe topic.
is dat goed voor de lijn?quote:Op woensdag 28 september 2016 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook. Al komt die verminderde eetlust dan voornamelijk door het snuiven.
Ik ga uit van verlies, kan 't alleen maar mee vallenquote:Op woensdag 28 september 2016 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen toch minimaal wel een puntje in dat grote buurthuis ophalen?
kan het nog beter?quote:Op woensdag 28 september 2016 18:37 schreef JanCees het volgende:
Jan Smit laat Broederliefde zijn Volendam zien
Dit zijn toch heerlijke koppen
kon geen rapportage maken van drump vs shillary want was in het beste land ter wereldquote:
Heb er even mee gewacht want ik wou alle aandacht krijgen, dus bij deze alsnog van harte gefeliciteerd met de geboorte!quote:
Ah jammer. Was wel benieuwdquote:Op woensdag 28 september 2016 18:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kon geen rapportage maken van drump vs shillary want was in het beste land ter wereld
Dankje! Je hebt de aandacht.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb er even mee gewacht want ik wou alle aandacht krijgen, dus bij deze alsnog van harte gefeliciteerd met de geboorte!
Ik laat je in spanning.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom sta jij om 6:15 op als je pas rond 8:00 naar school vertrekt?
Ja dat is zeg maar een beetje hoe het menselijk lichaam tot een bepaalde leeftijd werkt.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
mn zusje en broertje zijn alweer groter geworden in 4 weken pfff
Hij en HMF besloten om hun geschillen voor eens en altijd uit te vechten middels een echt gevecht.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:48 schreef Vasion het volgende:
klaasweetalles wat is er met hem gebeurd?
ja bij grote kinderen zie je het niet zo halve garequote:Op woensdag 28 september 2016 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is zeg maar een beetje hoe het menselijk lichaam tot een bepaalde leeftijd werkt.
Oh je bent op visite?quote:Op woensdag 28 september 2016 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen gister en vandaag tot laat in de middag jammer hequote:
Hoe oud zijn ze nuquote:Op woensdag 28 september 2016 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar hij wist wel alles.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij en HMF besloten om hun geschillen voor eens en altijd uit te vechten middels een echt gevecht.
Dit gebeurde vorige week in Rotterdam. Nou die jongen die is overleden n.a.v. een vechtpartij....
Aah kort is dat dan he.. Komen ze wel eens hier?quote:Op woensdag 28 september 2016 18:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alleen gister en vandaag tot laat in de middag jammer he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |