quote:Op woensdag 28 september 2016 13:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
onomstotelijk bewijs is toch anders dan iets aannemelijk achten.
Rusland zit nu flink met de staart tussen de benen
Natuurlijk, Maar wat kunnen we nu van Rusland verwachten, ik verwacht niks. Ze kwamen ook weg met de Krim invasie, iets wat toch zwaarder zou moeten wegen dan het neerhalen van een vliegtuig.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
onomstotelijk bewijs is toch anders dan iets aannemelijk achten.
Rusland zit nu flink met de staart tussen de benen
Schaap... baaaaa baaaaaaquote:Op woensdag 28 september 2016 13:23 schreef Gutmensch het volgende:
Zijn de Russen en de Poetin-fanboys al heel hard aan het schreeuwen dat niet waar en westerse propaganda is?![]()
![]()
Nee, wel twijfels aan de geloofwaardigheid van het onderzoeksteam.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:23 schreef Gutmensch het volgende:
Zijn de Russen en de Poetin-fanboys al heel hard aan het schreeuwen dat niet waar en westerse propaganda is?![]()
![]()
Dit is in alle opzichten een stuk geloofwaardiger dan de 'bewijzen' waar de Russen mee gekomen zijn.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:23 schreef Gutmensch het volgende:
![]()
Het Russische volk weet wel beter.. geloof mijquote:Op woensdag 28 september 2016 13:22 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Natuurlijk, Maar wat kunnen we nu van Rusland verwachten, ik verwacht niks. Ze kwamen ook weg met de Krim invasie, iets wat toch zwaarder zou moeten wegen dan het neerhalen van een vliegtuig.
Hang er van af wat Putin belangrijker vind, de economie van zijn land of zijn eigen ego of lands eer.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:22 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Natuurlijk, Maar wat kunnen we nu van Rusland verwachten, ik verwacht niks. Ze kwamen ook weg met de Krim invasie, iets wat toch zwaarder zou moeten wegen dan het neerhalen van een vliegtuig.
En daar was Rusland nu net mee bezig, blijkbaar ben jij nogal makkelijk te beïnvloeden met propaganda.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:21 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Vooral de optie op onderzoek afsluiten, erg verstandig.
Wat mij betreft onderzoeken we beide opties. Jij zegt dat de Oekraine geen verdachte is omdat het wordt geschreeuwd door gestoorde complotters en Putin fanboysquote:Op woensdag 28 september 2016 13:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hang er van af wat Putin belangrijker vind, de economie van zijn land of zijn eigen ego of lands eer.
Zie de economie van zijn land er nog wel meer onder lijden
[..]
En daar was Rusland nu net mee bezig, blijkbaar ben jij nogal makkelijk te beïnvloeden met propaganda.
Tot er over een uurtje Russische tanks over de Oekrainse grens rollen.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:27 schreef Onnoman het volgende:
Ik ben toch wel trots op de brutale detailering van dit onderzoek naar de rest van de wereld.
NL is misschien klein, maar we gaan altijd grondig te werk.
Vind ik toch wel machtig mooi
Alsof Nederland dit alleen onderzoekt.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:27 schreef Onnoman het volgende:
Ik ben toch wel trots op de brutale detailering van dit onderzoek naar de rest van de wereld.
NL is misschien klein, maar we gaan altijd grondig te werk.
Vind ik toch wel machtig mooi
Het is gewoon een wake-up call voor de EUquote:Op woensdag 28 september 2016 13:28 schreef Awsom het volgende:
[..]
Tot er over een uurtje Russische tanks over de Oekrainse grens rollen.
Ik denk eerder dat Rusland met een soort tegen-bewijs komt.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:28 schreef Awsom het volgende:
[..]
Tot er over een uurtje Russische tanks over de Oekrainse grens rollen.
Ja. De RT stream is engels.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:29 schreef JimmyJames het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik neem aan dat er ook een engelse versie van deze presentatie is voor de internationale media?
Uiteraard, dat komt allemaal wel op orde.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:29 schreef JimmyJames het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik neem aan dat er ook een engelse versie van deze presentatie is voor de internationale media?
Het was direct na de ramp al duidelijk wie verantwoordelijk was.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat mij betreft onderzoeken we beide opties. Jij zegt dat de Oekraine geen verdachte is omdat het wordt geschreeuwd door gestoorde complotters en Putin fanboys
Over beïnvloeding gesproken.
pervoratiequote:
Het plaatsje heet dus letterlijk 'Eerste van mei'quote:
Vind dat je daar wel mee moet oppassen. Het is niet zo ingewikkeld om een tweet te sturen, goed onderzoek blijft belangrijk. Het had ze geloofwaardig gehouden als ze de Oekraïne buiten het JIT hadden geplaatst.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het was direct na de ramp al duidelijk wie verantwoordelijk was.
De separatisten Twitterden triomfantelijk dat ze een militair toestel neer hadden gehaald. Toen ze erachter kwamen dat het ging om de MH17, werd de Tweet verwijderd.
Toen was het al zo klaar als een klontje. Voor de vorm moest nog een en ander worden onderzocht, maar dat was eigenlijk gewoon onzin.
ik vond dat onderdeeltje toch een beetje matig ofzo..quote:Op woensdag 28 september 2016 13:34 schreef Fokker89 het volgende:
Wit, erg dik en erg lang.
Dat moet een FOK!ker geweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |