Alsof Rusland ook maar een fuck gaat geven.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De feiten liggen nu goed op tafel, dan kan daar de discussie over gevoerd gaan worden. De personen die de raket daadwerkelijk over hebben gehaald zullen wel buiten schot blijven. Maar de druk op Rusland zal wel toe gaan nemen.
twitter:RTLnieuws twitterde op woensdag 28-09-2016 om 12:27:23BREAKING - Prosecutors: 100 persons involved in downing flight MH17. Buk missile used. https://t.co/htMRzpsNef https://t.co/I4LgCcrzle reageer retweet
Economische sancties zullen langer blijven staan, relatie EU-Rusland komt wat meer op scherp te staan, net als USA-Rusland relaties. Ik verwacht niet dat ze een hele oorlog over dit incidentje gaan voeren, maar voor de onderlinge verstandhouding zijn dit soort zaken niet goed.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:27 schreef Infection het volgende:
Wat gaat er nu met die daders gebeuren dan? Alsof Nederland ook maar iets tegen Rusland durft.
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 28 september 2016 12:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Economische sancties zullen langer blijven staan, relatie EU-Rusland komt wat meer op scherp te staan, net als USA-Rusland relaties. Ik verwacht niet dat ze een hele oorlog over dit incidentje gaan voeren, maar voor de onderlinge verstandhouding zijn dit soort zaken niet goed.
Persoonlijk denk ik inderdaad dat Rusland niet staat te springen om economische sancties, maar dat ben ik. Wat had jou een passende maatregel geleken in deze zaak?quote:
En die verstandhouding is al slecht, nu de Russen ook weer lopen te wroeten in de spanningen op de Balkan.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Economische sancties zullen langer blijven staan, relatie EU-Rusland komt wat meer op scherp te staan, net als USA-Rusland relaties. Ik verwacht niet dat ze een hele oorlog over dit incidentje gaan voeren, maar voor de onderlinge verstandhouding zijn dit soort zaken niet goed.
Gelukkig is het volgens Infection niet zo'n probleem als je qua internationale relaties op gespannen voet leeft met twee van de grootste machtblokken ter wereld.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En die verstandhouding is al slecht, nu de Russen ook weer lopen te wroeten in de spanningen op de Balkan.
Is dit echt??quote:Op woensdag 28 september 2016 11:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een satelliet? Wel een vliegtuig op een gegeven moment. Computer, enhance!
[ afbeelding ]
Je hoeft je dan in ieder geval niet meer af te vragen wie je vrienden zijn.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gelukkig is het volgens Infection niet zo'n probleem als je qua internationale relaties op gespannen voet leeft met twee van de grootste machtblokken ter wereld.
Economische sancties worden al jaren opgelegd en lijken totaal geen nut te hebben. Rusland gaat gewoon rustig door met treiteren. Een andere passende oplossing heb ik nog niet, maar alleen economische sancties zal in ieder geval niet genoeg zijn.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik inderdaad dat Rusland niet staat te springen om economische sancties, maar dat ben ik. Wat had jou een passende maatregel geleken in deze zaak?
Wanneer heb ik dit gezegd? En wie is dat tweede machtsblok waarmee we zogenaamd op gespannen voet zouden leven?quote:Op woensdag 28 september 2016 12:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gelukkig is het volgens Infection niet zo'n probleem als je qua internationale relaties op gespannen voet leeft met twee van de grootste machtblokken ter wereld.
Niet we, Rusland. En jij lijkt te insinueren dat zowel slechtere relaties als economische sancties geen probleem zijn voor de Russen.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:54 schreef Infection het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dit gezegd? En wie is dat tweede machtsblok waarmee we zogenaamd op gespannen voet zouden leven?
Die economische sancties en slechte relaties waren er al. Door er een schepje bovenop te gooien veranderd er niets. Dit schommelt al jaren heen en weer.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet we, Rusland. En jij lijkt te insinueren dat zowel slechtere relaties als economische sancties geen probleem zijn voor de Russen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |