Wat wordt er verdraaid dan?quote:Op donderdag 29 september 2016 07:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Soms is teruglezen niet goed voor je humeur, zoals nu. Mijn god zeg, wat een geblaat. En laat ik vooral dit zeggen: de dingen verdraaien lijkt wel een hobby.
quote:
quote:
Halloquote:Op woensdag 28 september 2016 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Knokkels is er minder, ik denk dat ToT voorlopig ondergedoken zit, Mad heeft aangegeven een drukke tijd te hebben, Muis en Lucky zijn al lang niet meer in het topic geweest enz. enz.
De boer opgaan kan alleen als je een goed programma hebt en dat dan lang van te voren aangekondigd kan worden. Zoals ik vorig jaar met mijn eigen show gedaan heb, ik ben echt als een echte spamhoer aan het spammen geweest
ToT met aanhangquote:
quote:
quote:
droge keel nu dus tijd voorquote:
Koffie verdroogt ook he.quote:
Dit dus, gewoon niet zo moeilijk doen, als hij wil draaien moet ie dat even aangeven, lijkt me geen probleem verder.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk, kan hier draaien wanneer ik zin en inspiratie heb, dat werkt bijna altijd prima.
Mo!quote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit dus, gewoon niet zo moeilijk doen, als hij wil draaien moet ie dat even aangeven, lijkt me geen probleem verder.
Hoi.![]()
Mwoah, niet slecht enzoquote:
Ik heb gewoon zoveel te doen en ben zo traag, maar goed , ik heb de tijd.quote:
quote:Programma van vandaag
14:23 - 16:30 DJ Knokkels - Coz I Gotta!
Awww daarom is het eerste nummer voor jouquote:Op donderdag 29 september 2016 14:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zoveel te doen en ben zo traag, maar goed , ik heb de tijd.![]()
De 'oude' Stones, toen ze nog jong waren dus, waren beter dan de tegenwoordige Stones.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Awww daarom is het eerste nummer voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |