Je hebt ze ook er tussen zitten die in het donker zonder licht en met koptelefoon opfietsen. Die hebben helemaal een doodswens.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
En met koptelefoons op fietsen. Je bent gvd in het verkeer dus wees bewust van je omgeving.
Licht op je fietsquote:Op woensdag 28 september 2016 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt ze ook er tussen zitten die in het donker zonder licht en met koptelefoon opfietsen. Die hebben helemaal een doodswens.
in de auto hoor je toch ook geen flikkerquote:Op woensdag 28 september 2016 12:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
En met koptelefoons op fietsen. Je bent gvd in het verkeer dus wees bewust van je omgeving.
Tuurlijk wel tenzij je je muziek op 300 hebt staan. Maar dan ben je gewoon een tokkie.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
in de auto hoor je toch ook geen flikker
quote:Op woensdag 28 september 2016 12:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tuurlijk wel tenzij je je muziek op 300 hebt staan. Maar dan ben je gewoon een tokkie.
Eens.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tuurlijk wel tenzij je je muziek op 300 hebt staan. Maar dan ben je gewoon een tokkie.
Lijkt me leuk als ze een kannibaal ertussen zetten. En dan filmen a la big brother.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:34 schreef Typisch het volgende:
Knut?!
https://www.theguardian.c(...)k-spacex-mars-colony
Dit al gezien?
Elon Muskgod.
Jij denkt weer gelijk aan eten he, dikzak.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt me leuk als ze een kannibaal ertussen zetten. En dan filmen a la big brother.
quote:Op woensdag 28 september 2016 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij denkt weer gelijk aan eten he, dikzak.
Alles goed Donnieboy? Hoe bevalt je nieuwe project?quote:Op woensdag 28 september 2016 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij denkt weer gelijk aan eten he, dikzak.
Goed, erg druk. Moet er wel aan wennen dat ik niet 'even' op en neer naar huis kan.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles goed Donnieboy? Hoe bevalt je nieuwe project?
Lijkt me ook wel klote zeg. In de weekenden ga je wel op en neer?quote:Op woensdag 28 september 2016 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed, erg druk. Moet er wel aan wennen dat ik niet 'even' op en neer naar huis kan.
Ik vetrek op maandagochtend richting Parijs en keer op donderdagavond terug.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel klote zeg. In de weekenden ga je wel op en neer?
Dat is wel lekker vroeg.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vetrek op maandagochtend richting Parijs en keer op donderdagavond terug.
Yep, ik heb de Thalys om 7:13 in Brussel. Of als ik met de auto ben zoals deze week, vertrek ik om 4:00 uur van huis.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel lekker vroeg.
Aardig vroeg.quote:Op woensdag 28 september 2016 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, ik heb de Thalys om 7:13 in Brussel. Of als ik met de auto ben zoals deze week, vertrek ik om 4:00 uur van huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |