Je hebt gelijk. Ik zou ook graag zien dat je gewoon weg bleef.quote:Op woensdag 28 september 2016 07:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verschuil je eens niet zo achter Knut, pussy
Voor de 0-1 toch ook al.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond Real wel heel erg laf opereren na de 0-1. Dortmund viel me vooral defensief tegen.
Ik heb overall genoten.
Zal waarschijnlijk zijn omdat zonder Casemiro het wel heel erg dom is om zelf het heft in handen te nemen.quote:
Erg stevige, onnodige reactie van Typisch inderdaad.quote:
Tja. Zo rolt Typisch. Kan moker hard uit de hoek komen die gozer. Hopelijk kan Stijn hiermee omgaan.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg stevige, onnodige reactie van Typisch inderdaad.
In al zijn uitspraken sijpelt door dat Cocu gaat voor een punt. Nu begreep ik dat Rostov met 11 man op de eigen helft speelt, dus ik denk dat het een hele saaie wedstrijd gaat worden.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. Zo rolt Typisch. Kan moker hard uit de hoek komen die gozer. Hopelijk kan Stijn hiermee omgaan.
Overigens Lans, een beetje vertrouwen voor vanavond?
Leuk dat je mij nu al in Oost Aziatische sferen wilt brengen, maar dit is helaas een Japanner en geen Koreaan.quote:
Passief agressieve reactie opperkleurder. Geen probleem verder. Kan er mee omgaan.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk dat je mij nu al in Oost Aziatische sferen wilt brengen, maar dit is helaas een Japanner en geen Koreaan.
Opbouwend, aangezien ik het waardeer dat je mij door de laatste uurtjes van het werk wilt slepen met deze vrolijke muziek. Jammer dat mijn post zo verkeerd kan worden opgevat.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Passief agressieve reactie opperkleurder. Geen probleem verder. Kan er mee omgaan.
Trouwens:
Sms Kore Aan naar 2020. Ha ha ha.
Ik zal zaterdag in Brussel aan je denken als je aan de soju zitquote:Op woensdag 28 september 2016 09:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Opbouwend, aangezien ik het waardeer dat je mij door de laatste uurtjes van het werk wilt slepen met deze vrolijke muziek. Jammer dat mijn post zo verkeerd kan worden opgevat.
gay.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zal zaterdag in Brussel aan je denken als je aan de soju zit
Dat zou zo maar kunnen met een tijdsverschil van 7 uur. Als jij de eerste Cantillon inschenkt is het etenstijd in Seoul. Heb nog nooit soju op eigenlijk.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zal zaterdag in Brussel aan je denken als je aan de soju zit
Dat vermoeden heb ik ook. Derhalve ga ik ook voor Atletico-Bayern.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In al zijn uitspraken sijpelt door dat Cocu gaat voor een punt. Nu begreep ik dat Rostov met 11 man op de eigen helft speelt, dus ik denk dat het een hele saaie wedstrijd gaat worden.
Soju is niet superquote:Op woensdag 28 september 2016 09:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen met een tijdsverschil van 7 uur. Als jij de eerste Cantillon inschenkt is het etenstijd in Seoul. Heb nog nooit soju op eigenlijk.
Gemiste kans overigens dat er geen Zwanze is in Korea.
Ja, is meer een soort wodka ja.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Soju is niet superZe pleuren het vooral in bier om extra naar de kenker te gaan.
Wel anders, maar 20% ofzo en er zit een hele chemische smaak aanquote:Op woensdag 28 september 2016 09:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, is meer een soort wodka ja.
Zit je al in Korea?quote:Op woensdag 28 september 2016 09:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, is meer een soort wodka ja.
Ik las dat het op kan lopen tot 30-40%. Zal ook wel betere soju zijn neem ik aan. Met wodka heb je ook goedkope troep en heel goed spul.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel anders, maar 20% ofzo en er zit een hele chemische smaak aan
Mwoah het kan maar in de praktijk zie je alleen die 20% . En het is absoluut niet gemaakt voor goedquote:Op woensdag 28 september 2016 09:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik las dat het op kan lopen tot 30-40%. Zal ook wel betere soju zijn neem ik aan. Met wodka heb je ook goedkope troep en heel goed spul.
En anders maar aan het bier. In de straat bij ons hotel zitten 2 craftbierbarretjes. Brew 3.14 en Brew 3.15quote:Op woensdag 28 september 2016 09:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah het kan maar in de praktijk zie je alleen die 20% . En het is absoluut niet gemaakt voor goedEr zijn maar een paar merken waarvan er 1 populair is en dat is echt alles dat je tegenkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |