Hmm ik heb nu die afgestorven voet. Dat is mijn minst favoriete.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je maar een leuk plaatje mag krijgen
Die van mij is de man die met as een babyfiguur uitdrukt in een asbak saaier dan dat ga je het echt niet krijgenquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmm ik heb nu die afgestorven voet. Dat is mijn minst favoriete.
Verrassend hoor de doelpuntenmakerquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:12 schreef Caland het volgende:
En ik zie dat Real voor staat
Jolijt.
en dan een kleine argetijn als de beste vindenquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die van mij is de man die met as een babyfiguur uitdrukt in een asbak saaier dan dat ga je het echt niet krijgen
[..]
Verrassend hoor de doelpuntenmaker
Wel toffe tattoo's en een baard dat is ook wat waard (Dit rijmt)quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan een kleine argetijn als de beste vinden
Mensen vinden Ronaldo een renpaard, ik vind(t toch rene?) het meer een koppigaard.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel toffe tattoo's en een baard dat is ook wat waard (Dit rijmt)
Sporting op minstens drie goals voorspeld, nu hopen dat Monaco nog even zijn best doet tegen Leverkusen.quote:
Ik had ook sporting to score 3 or more gebetquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Sporting op minstens drie goals voorspeld,
Legia is we leen doorslaand succes in Europa zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had ook sporting to score 3 or more gebet
Er is geen team dat mij zoveel geld heeft opgeleverd als Legia in europa.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Legia is we leen doorslaand succes in Europa zoals gewoonlijk
Zeer zeker. Vond Monaco ook wel het overwegen waard. Leverkusen stelt teleur in de Bundesliga.quote:
Bij mij Ajax.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is geen team dat mij zoveel geld heeft opgeleverd als Legia in europa.
En Denswil ook alquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Bryan Ruiz en Bas Dost gescoord voor Sporting. Wat een kweekvijver is de eredivisie toch!
Bij mij is dat VVVquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is geen team dat mij zoveel geld heeft opgeleverd als Legia in europa.
Op naar de honderdquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk 2 maar haters gaan haten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |