Je kan in mij investeren, binnen 2 jaar 4 dubbel terug gegarandeerd.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik kan verwachten. Werk er hard genoeg voor en met aardig wat spaarcenten op zak moet ik toch wel een eind kunnen komen.
Net vraagt Toine: ''Waarom kijk jij uit naar vanavond?''.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Het zal er toch niet beter op worden in de toekomst? Overigens bouw ik momenteel inderdaad geen pensioen op.
[..]
Hij moet wel heel invloedrijke media vrienden hebben dat hij deze kansen blijft krijgen op een nieuwe carriere
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net vraagt Toine: ''Waarom kijk jij uit naar vanavond?''.
''Nou het is een schitterend affiche''
Mijn vriendin vond vorige maand ergens ook al een grijze haar op mijn knar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd zal het uitwijzen en mij er nu druk om maken is wel het domste wat ik kan doen. Al kwam ik er vandaag wel achter dat er paar witte haren zaten tussen mijn baard van 2 weken uit pure luiheid
Deze vind ik nog wel meevallen al was een eerlijk antwoord geweest "Omdat jullie mij er geld voor betalen"quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net vraagt Toine: ''Waarom kijk jij uit naar vanavond?''.
''Nou het is een schitterend affiche''
Mijn haarlijn zit nog wel goed gelukkigquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin vond vorige maand ergens ook al een grijze haar op mijn knar.
Ja, goed plan. Doen we niks mee.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan in mij investeren, binnen 2 jaar 4 dubbel terug gegarandeerd.
Overigens wel fijn dat die (ex) eigenaar van the harbour club eindelijk eens gepakt is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze vind ik nog wel meevallen al was een eerlijk antwoord geweest "Omdat jullie mij er geld voor betalen"
[..]
Mijn haarlijn zit nog wel goed gelukkig
Ik word niet grijs mijn baard is gewoon uniekquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
Voor je 50ste grijs worden is toch wel het teken dat je genen behoorlijk slecht zijn,
Hier heb ik nooit iets over gehoord?quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Overigens wel fijn dat die (ex) eigenaar van the harbour club eindelijk eens gepakt is.
Ik moet me nog scheren. Sla denk ik even een dagje over. Kan best, voor een keer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word niet grijs mijn baard is gewoon uniek
Ik genoeg, ken hem ook. Geen prettig persoon.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word niet grijs mijn baard is gewoon uniek
[..]
Hier heb ik nooit iets over gehoord?
quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
Voor je 50ste grijs worden is toch wel het teken dat je genen behoorlijk slecht zijn,
Oh nou fijn voor hem dan. Al had hij ook makkelijk geliquideerd kunnen worden als ik het zo lees en dan was je definitief van hem afquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik genoeg, ken hem ook. Geen prettig persoon.
Yep.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh nou fijn voor hem dan. Al had hij ook makkelijk geliquideerd kunnen worden als ik het zo lees en dan was je definitief van hem af
ah een grijze jongeman gespot.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah daar heb je de wannabe 50 plusser
Volgens mij is napoleonfour zn ex afgepakt door een George Clooney lookalike.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wel team #Kapiteintje hoor al is de kans klein dat ik vroeg grijs wordt mijn bloedlijnen een beetje afgaande.
Dat hele genen lijkt me onzin, het ligt gewoon aan je levenstijlquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wel team #Kapiteintje hoor al is de kans klein dat ik vroeg grijs wordt mijn bloedlijnen een beetje afgaande.
Nee hoor. Maar vroegtijdig grijs komt wel door de genen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij is napoleonfour zn ex afgepakt door een George Clooney lookalike.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |