Ik vind het vreemd genoeg juist enorm inspirerend. Hij praat zo over de top nuchter, alsof alles zo gewoon is. Krijg altijd het idee dat ie de toekomst al kent en daar net vandaan komt als je hem zo hoort spreken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:07 schreef Fokker89 het volgende:
Die vent is wel een slechte spreker zeg, wat een hakkelaar.
bedankt!quote:Op donderdag 29 september 2016 12:57 schreef Tourniquet het volgende:
Voor wie het nog een rustig wil nalezen, en ook leuk opgeschreven:
SpaceX’s Big Fucking Rocket – The Full Story
Dit is ook een interessant verhaal, zeker met extra informatie die gegeven wordt erbij.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:57 schreef Tourniquet het volgende:
Voor wie het nog eens rustig wil nalezen, en ook leuk opgeschreven:
SpaceX’s Big Fucking Rocket – The Full Story
Toen die artikelen uitkwamen ben ik ook fanboy geworden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:31 schreef CPS2000 het volgende:
De stukken op Wait but Why over SpaceX en Tesla zijn ook echt aanraders, sowieso staat er een heleboel interessants leuk en begrijpelijk uitgelegd. Tim Urban is wel een beetje een Elon Musk fanboy maar probeer dat maar eens niet te zijn als je nagaat wat die gast voor elkaar krijgt.
die lees ik ook, vind het op een leuke manier gebrachtquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:31 schreef CPS2000 het volgende:
De stukken op Wait but Why over SpaceX en Tesla zijn ook echt aanraders, sowieso staat er een heleboel interessants leuk en begrijpelijk uitgelegd. Tim Urban is wel een beetje een Elon Musk fanboy maar probeer dat maar eens niet te zijn als je nagaat wat die gast voor elkaar krijgt.
Ik heb een poos geleden zijn biografie gelezen hij is echt geniaal. Ik zie het hem nog lukken ook nog. Fangirl hier in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:31 schreef CPS2000 het volgende:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |