abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7128328
Er kwamen er in een ander topic een aantal bovendrijven. Verzamel ze hier!
  • Hitler was verliefd op Lenie Riefenstahl
  • Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
    What a day for a daydream.
      dinsdag 3 december 2002 @ 20:21:18 #2
    26967 Tsjernobelg
    Beter moe dan lui
    pi_7128344
    Hitler was kunstschilder (van beroep, hij zat op de kunstacademie)
    Asumption is the mother of all fuck-ups
    pi_7128376
  • Hitler vond dat een boerderijtje op een berghelling zijn uitzicht bedierf. De volgende dag was het boerderijtje verdwenen, met dank aan Bohrmann.
  • Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
      dinsdag 3 december 2002 @ 20:25:11 #4
    26967 Tsjernobelg
    Beter moe dan lui
    pi_7128402
    Hitler en napoleon hadden beiden maar 1 testikel
    pi_7128417
  • hitler had een herdershond
      dinsdag 3 december 2002 @ 20:28:11 #6
    40046 lizzle
    jij bent groot en ik ben klein
    pi_7128457
    quote:
    Op dinsdag 3 december 2002 20:21 schreef Tsjernobelg het volgende:
    Hitler mocht niet op de academie, hij werd afgewezen door een jood..
    en dat is niet eerlijk![br]Is het trotse vriendinnetje van [url=http://fotoboek.fok.nl/TriuMpH]HEM[/url] [br] [url=http://213.84.84.88/pix/amiro.jpg]Ik heb ook een paardje KLIK![/url][br]En nu ook in het [url=http://fotoboek.fok.nl/lizzle] FOTOBOEK [/url]
      dinsdag 3 december 2002 @ 20:29:07 #7
    26967 Tsjernobelg
    Beter moe dan lui
    pi_7128473
    quote:
    Op dinsdag 3 december 2002 20:28 schreef lizzle het volgende:

[..]

Ooh, de ironie...., nee wist ik niet. dacht dat hij werkelijk op de academie had gezeten.
    pi_7128487
    quote:
    Op dinsdag 3 december 2002 20:26 schreef julekes het volgende:
  • hitler had een herdershond...

• ... genaamd Blondi. Ze is gecremeerd samen met Hitler en Eva Braun.
    pi_7128491
    quote:

[..]

sjee, hoe rancuneus kan een mens zijn?
    Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
    pi_7128512
  • hitler was overtuigd van het bestaan van de heilige graal, en liet zijn SS daar dan ook flink naar zoeken.
      dinsdag 3 december 2002 @ 20:33:19 #11
    10233 Peewee
    Introducing 'me'
    pi_7128531
    quote:
    Op dinsdag 3 december 2002 20:29 schreef Elevation het volgende:

[..]

... genaamd Blondi. Ze is gecremeerd samen met Hitler en Eva Braun.

Ik dacht dat ie op zijn hond een gifgas uitgeprobeerd had
    en eerder gestorven is dan zij.
    Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
    Du Riechst So Gut
      dinsdag 3 december 2002 @ 20:38:40 #12
    41223 Wile_E_Coyote
    Thank God I'm an atheist
    pi_7128611
    quote:

[..]

Bzzzzzz! Helaas, u gaat niet door voor de koelkast. Overigens had Hitler in zijn jonge jaren (zijn jaren in Wenen m.n.) zelfs Joodse vrienden en zakenpartners. In een boek las ik:
    'In feite kon Hitler prima opschieten met elke jood die hij persoonlijk ontmoette'.

Zijn huisbaas in Munchen was een half-jood en gedurende de oorlog schreef Hitler vele vriendelijke brieven aan de man.

Art is long and time is fleeting
    And our hearts, though stout and brave
    Still, like muffled drums are beating
    Funeral marches to the grave
      dinsdag 3 december 2002 @ 20:43:14 #13
    20435 Dante_A
    Multidisciplinair
    pi_7128684
    Hitler was suikerverslaafd en at de hele dag taartjes. Overigens at hij geen vlees, hij was vegetariër.
    Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
    Europeanen aller landen verenigt u.
    Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
    Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
    pi_7128699
    quote:
    Op dinsdag 3 december 2002 20:38 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Bzzzzzz! Helaas, u gaat niet door voor de koelkast. Overigens had Hitler in zijn jonge jaren (zijn jaren in Wenen m.n.) zelfs Joodse vrienden en zakenpartners. In een boek las ik:
    'In feite kon Hitler prima opschieten met elke jood die hij persoonlijk ontmoette'.

Zijn huisbaas in Munchen was een half-jood en gedurende de oorlog schreef Hitler vele vriendelijke brieven aan de man.

Entschuldigen sie mir bitte das ich ihnen Familien ermordt is worden von meine jungs der SS. Tschuss! Adolf.
    Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
      dinsdag 3 december 2002 @ 20:44:59 #15
    17568 GizartFRL
    Ik ben jarig!
    pi_7128721
    Hitler was een Duitser.

[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 03-12-2002 20:47]

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
    pi_7128733
    quote:
    Op dinsdag 3 december 2002 20:44 schreef GizartFRL het volgende:
    Hitler was een Duitser.
    een Oostenrijker dus.
      dinsdag 3 december 2002 @ 20:47:16 #17
    18438 thedon
    *SirSimon Fan*
    pi_7128764
    quote:
    Op dinsdag 3 december 2002 20:45 schreef julekes het volgende:

[..]

een Oostenrijker dus.

zoveel verschil zit daar niet tussen
    Gekloond: ♫
    pi_7128770
    quote:
    Op dinsdag 3 december 2002 20:47 schreef thedon het volgende:

[..]

zoveel verschil zit daar niet tussen

Oostenrijker heeft Alpen.
    pi_7128771
    hij had een snor
    If you can't stand the heat, get out of the kitchen
      dinsdag 3 december 2002 @ 20:51:39 #20
    41223 Wile_E_Coyote
    Thank God I'm an atheist
    pi_7128836
    quote:
    Op dinsdag 3 december 2002 20:45 schreef julekes het volgende:

[..]

een Oostenrijker dus.

Beide.. Geboren Oostenrijker maar werd (ik meen in 1929) Duits staatsburger. Moest wel, anders kon ie niet meedoen aan verkiezingen..
    pi_7129436
    Tsja, ik zou tegen 'm gezegd hebben: "Adolf, ga toch wat anders doen, want dit wordt niks."

pi_7129845
    Zelfde achtergrond: was Hitler een racist...
    I´m back.
    pi_7130149
    Zijn accent leek sterk op dat van geboren Muenchenaren.
    Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
      dinsdag 3 december 2002 @ 22:03:53 #24
    32680 LaZZ
    I choose not to choose
    pi_7130213
    Hitler was een beetje gek volgens mij
    Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
      dinsdag 3 december 2002 @ 22:09:26 #25
    12871 Myster_E
    Ne t'en fais pas,
    pi_7130310
    Hitler heeft Ferdinand Porsche opdracht gegeven om een auto voor het volk te maken, dit werd de VW Kever.
    pi_7131464
    Hitler was op dezelfde dag jarig als die andere meneer met het markante snorretje; Charlie Chaplin; 20 April.
    Chaplin parodiëerde Hitler in "The great dictator".
      woensdag 4 december 2002 @ 09:04:13 #27
    35546 Wiking
    Fuhrer befehl und wir folgen!
    pi_7135621
    Hitler had een appart dag/nacht ritme, was vaak op tot diep in de morgen en sliep vervolgens tot in de middag.

Ook deed hij vaak een middagslaapje in een luie stoel (ook als er andere mensen bij waren, die dan rustig wachten tot hij weer wakker werd ).

Hitler was vegetarier, maar luste wel kaviaar en at er grote hoeveelheden van, totdat hij hoorde hoe duur dat spul wel niet was... heel appart?

Stem op de kraaienpartij!
    pi_7136567
    quote:
    Op dinsdag 3 december 2002 22:58 schreef Treinhomo het volgende:
    Hitler was op dezelfde dag jarig als die andere meneer met het markante snorretje; Charlie Chaplin; 20 April.
    Chaplin parodiëerde Hitler in "The great dictator".
    Die parodie werd door Hitler verboden, maar stiekem keek hij er zelf vaak naar en moest hij er erg hard om lachen.
    Unox, the worst operating system.
    pi_7136604
  • Hitler is zijn politieke carriëre links begonnen
  • It has to mean something
    Could never mean more than a sacrifice
    pi_7136987
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 10:40 schreef Cynic het volgende:
  • Hitler is zijn politieke carriëre links begonnen

• En ook links geeindigd. Extreem links zelfs.
    pi_7137004
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 10:36 schreef Schorpioen het volgende:
    Die parodie werd door Hitler verboden, maar stiekem keek hij er zelf vaak naar en moest hij er erg hard om lachen.
    Inderdaad. Hij schijnt prive ook een wat zachtmoedig, vriendelijk, verlegen en ook wat naief mannetje te zijn.
      Moderator woensdag 4 december 2002 @ 12:15:51 #32
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_7138254
    quote:
    Op dinsdag 3 december 2002 20:32 schreef julekes het volgende:
  • hitler was overtuigd van het bestaan van de heilige graal, en liet zijn SS daar dan ook flink naar zoeken.

• in een spelletje (wolfenstein 3d: spear of destiny) word gemeld dat hij ook deze speer in bezit zou hebben, het was de speer waar jezus mee geprikt werd toen hij aan het kruis hing om te kijken oftie al dood was.

is dit een bestaand gerucht of is het enkel voor dat spel in leven geroepen?

de bezitter van deze speer zou onsterfelijk zijn en daarom heeft hij zichzelf later omgebracht (wilde niet voor de rest van zijn leven in een geallieerde cel want dat duurde nogal lang)

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
    Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
      woensdag 4 december 2002 @ 13:13:42 #33
    2283 speedcore
    uw reclame hier
    pi_7139243
    Hij is in de 1e wereldoorlog gewond geraakt in de loopgraven en z`n ervaringen met gifgas toen hebben er voor gezorgd dat ww2 gifgasloos is uitgevochten
    opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
    pi_7140607
    Hitler was een lelijke baby
    pi_7147192
    Nog enkele nutteloze feitjes aangaande dhr. Hitler.
    1. Hitler hield van Sahnetorten. Slagroomtaartjes. Tot op het laatst in de Führerbunker veroberde hij dagelijks ruime hoeveelheden slagroomtaart volgens bepaalde getuigen.
    2. Hitler was bijziend. Zijn brieven werden uitgetypt op groot formaat. In het publieke domein werd dit verzwegen, omdat dit werd gezien als een teken van zwakte.
    3. In het boek "Hitlers intieme kring" wordt aannemelijk gemaakt dat Hitler homosexueel zou zijn geweest. 1 Van zijn bijslapen zou Hess geweest zijn...
    4. Hitler oreerde dat het een lieve lust had in het zogenaamde theehuis. Zijn meningen werden, zelfs in kringen van nazi's, gezien als nogal oubollig en belegen volgens getuigen...
    5. Hitler kon het beste omgaan met zijn chauffeurs, die hem "der Chef" noemden. Vaak bleef hij in de chauffeurskamer van de Berghof urenlang buurten...
    6. Hitler was een groot liefhebber van de zogenaamde Schadefreude. Hij trok graag vlak voordat iemand ging zitten de stoel van onder iemands achterwerk en kwam dan niet meer bij...
    7. Terwijl de wereld in brand stond en zijn generaals op bevelen wachtten, sliep Hitler uit tot ten minste 11.00 uur in de ochtend...
    I´m back.
    pi_7147242
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 19:39 schreef Ryan3 het volgende:
    Nog enkele nutteloze extra lekker dik uitgesmeerde broodjes met gigantische aap aangaande dhr. Hitler.
    ....
    pi_7147271
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 19:42 schreef beeer het volgende:

[..]

Uh uh, ik heb veel boeken over hem gelezen hoor...
    I´m back.
    pi_7147307
    Hitler was een tijdje zwerver nadat hij terug kwam van WO1
    [url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
    pi_7147323
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 19:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Uh uh, ik heb veel boeken over hem gelezen hoor...

Ah, oh, dan geloof ik u.
    pi_7147424
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 19:45 schreef Wisp het volgende:
    Hitler was een tijdje zwerver nadat hij terug kwam van WO1
    Hitler was tussen de tijd dat zijn financiële bijlage gestopt werd en WO I enkele jaren zwerver. Hij woonde in een tehuis voor ontheemde mannen in Wenen en kwam -karig- aan zijn levensonderhoud door schilderijtjes te maken aan de hand van prentbriefkaarten, die door een kameraad aan de man werden gebracht... Na WO I was hij geruime tijd woonachtig in de kazerne van zijn regiment in München. Even werd hijzelfs gekozen als militaire vertegenwoordiger (met 17 stemmen) in de raden- of sovjetrepubliek die in Beieren werd ingesteld. Iets later sloot hij zich aan bij een Freikorps, die de sovjetrepubliek neersloeg. Daarna werd hij provocateur van het leger en kwam hij terecht bij de rechtse splinterpartij DAP... De rest is geschiedenis...

[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 04-12-2002 19:55]

I´m back.
    pi_7147431
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 19:46 schreef beeer het volgende:

[..]

Ah, oh, dan geloof ik u.

Ok...
    I´m back.
    pi_7147939
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 19:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hitler was tussen de tijd dat zijn financiële bijlage gestopt werd en WO I enkele jaren zwerver. Hij woonde in een tehuis voor ontheemde mannen in Wenen en kwam -karig- aan zijn levensonderhoud door schilderijtjes te maken aan de hand van prentbriefkaarten, die door een kameraad aan de man werden gebracht... Na WO I was hij geruime tijd woonachtig in de kazerne van zijn regiment in München. Even werd hijzelfs gekozen als militaire vertegenwoordiger (met 17 stemmen) in de raden- of sovjetrepubliek die in Beieren werd ingesteld. Iets later sloot hij zich aan bij een Freikorps, die de sovjetrepubliek neersloeg. Daarna werd hij provocateur van het leger en kwam hij terecht bij de rechtse splinterpartij DAP... De rest is geschiedenis...

Inderdaad, hij moest toch artikels schrijven over verschillende politieke partijen voor een lokale krant. En op die manier is ie in aanraking gekomen met die partij
    [url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
      woensdag 4 december 2002 @ 20:25:42 #43
    37401 M.ALTA
    The Truth is Gold
    pi_7147957
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 12:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

in een spelletje (wolfenstein 3d: spear of destiny) word gemeld dat hij ook deze speer in bezit zou hebben, het was de speer waar jezus mee geprikt werd toen hij aan het kruis hing om te kijken oftie al dood was.

is dit een bestaand gerucht of is het enkel voor dat spel in leven geroepen?

de bezitter van deze speer zou onsterfelijk zijn en daarom heeft hij zichzelf later omgebracht (wilde niet voor de rest van zijn leven in een geallieerde cel want dat duurde nogal lang)

Interessant sp3c,
    over Hitler enzo is e.a bekend dat hij in de Thule Society zat.
    Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
    pi_7147965
    Hitlers vader was een dominante man, dieeen stuk ouder was dan zijn moeder. (ja, dat heb ik inderdaad uit 'the boys from brazil')
    pi_7148029
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 20:26 schreef julekes het volgende:
    Hitlers vader was een dominante man, dieeen stuk ouder was dan zijn moeder. (ja, dat heb ik inderdaad uit 'the boys from brazil')
    en zijn vader werd vermoord toen ie (eeh... 15?) was
    (ja, heb ik ook uit dat boek )
    pi_7148148
    Wat ik nog steeds niet weet is: hoe lang was Hitler. Ik bedoel van Stalin weten we het: een luttele 1 meter 65. Ook van Eva Braun weten we het: 1 meter 63. Maar de lengte van Hitler ben ik nog nooit tegen gekomen in al die boeken. Mijn schatting o.g.v. een foto waarbij hij naast een hooggehakte Eva Braun staat is: 1 meter 75 à 1 meter 78. Iig was hij van gemiddelde lengte, en dus niet "klein" zoals Stalin was zelfs voor die tijd. Zoals bijvoorbeeld 1 van mijn opa's (geb. 1900): die circa 1 meter 73 was... Anybody any guess...?

[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 04-12-2002 20:44]

I´m back.
    pi_7148207
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 20:26 schreef julekes het volgende:
    Zijn vader had de naam Hitler aangenomen. Zijn oorspronkelijke naam die van zijn moeder afkomstig was, was Schickelgrüber.... Heil, Schickelgrüber had niet geklonken! Misschien is het aannemen van de achternaam "Hitler" door zijn vader uiteindelijk wel de grootste smoking gun van deze de vorige eeuw...

[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 04-12-2002 20:47]

I´m back.
      woensdag 4 december 2002 @ 20:44:28 #48
    14740 Emizea
    Hopeloos....
    pi_7148259
    Hij is op dezelfde dag als mijn vader geboren (of andersom.....en daarmee ook op dezelfde dag als Raymond van Barneveld....

Als dat niet nuteloos is?

Owja.....en dus ook C. CHaplin....

pi_7148277
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 20:44 schreef Emizea het volgende:
    Hij is op dezelfde dag als mijn vader geboren (of andersom.....en daarmee ook op dezelfde dag als Raymond van Barneveld....

Als dat niet nuteloos is?

Zelfde dag en jaar (1889) als Charlie Chaplin... Ze hielden ook beide van jonge meisjes...
    I´m back.
    pi_7148289
    Naast al dit alles, was Hitler toch ook een dictator?
    pi_7148325
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 20:46 schreef MarkzMan_X het volgende:
    Naast al dit alles, was Hitler toch ook een dictator?
    Hitler was dictator, maar zijn regeringssysteem was 1 en al chaos...
    I´m back.
    pi_7148350
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 20:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zelfde dag en jaar (1889) als Charlie Chaplin... Ze hielden ook beide van jonge meisjes...

....En beide droegen een vieze snor.
    pi_7148373
    Daarbij denk ik dat Hitler de meest invloedrijke persoon geweest is, uiteraard in negatieve zin, van de 20ste eeuw... Dit is nog steeds iets dat voor mij onvoorstelbaar is...
    I´m back.
    pi_7148398
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 20:51 schreef Ryan3 het volgende:
    Daarbij denk ik dat Hitler de meest invloedrijke persoon geweest is, uiteraard in negatieve zin, van de 20ste eeuw... Dit is nog steeds iets dat voor mij onvoorstelbaar is...
    ....of Stalin.
    pi_7148403
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 20:49 schreef beeer het volgende:

[..]

....En beide droegen een vieze snor snorretje.

I´m back.
    pi_7148426
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 20:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hitler was dictator, maar zijn regeringssysteem was 1 en al chaos...

No shit, dat-ie het zo lang heeft volgehouden is ronduit bizar te noemen.
    Maar we dwalen af:

Hitler's prive-trein heette eerst "Amerika!"

woensdag 4 december 2002 @ 20:56:24 #57
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_7148437
    Hitler is dood.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_7148438
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 20:53 schreef beeer het volgende:

[..]

....of Stalin.

Hitler en Stalin, parallelle levens, van Bullock... En toch, meer depressies bij mensen, ook anno 2002 nog, worden veroorzaakt door Hitler dan door Stalin, in Nederland...
    I´m back.
    pi_7148462
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 20:55 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

No shit, dat-ie het zo lang heeft volgehouden is ronduit bizar te noemen.
    Maar we dwalen af:

Dat is ook zo...
    quote:
    Hitler's prive-trein heette eerst "Amerika!"
    Sorry, bedoel je de Berghof...? Volgens mij is dat nl. niet zo... Hij hield overigens wel van Amerikaanse films...
    I´m back.
    pi_7148472
    quote:

[..]

....of Stalin.

...of Lenin, of Princip, of Wilhelm, of Nixon, of Churchill, of Bush... of de hele natte pot.
      woensdag 4 december 2002 @ 20:59:20 #61
    10655 SilverSpirit
    Laatste kans.....
    pi_7148478
    Hitler was zelf geen arier.
    Laatste kans.....
      woensdag 4 december 2002 @ 21:00:25 #62
    14740 Emizea
    Hopeloos....
    pi_7148491
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 20:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Hitler is dood.
    Jij bent goed!
    pi_7148498
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 20:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is ook zo...
    [..]

Sorry, bedoel je de Berghof...? Volgens mij is dat nl. niet zo... Hij hield overigens wel van Amerikaanse films...

De naam werd veranderd "for PR-purposes", aldus een (leek mij betrouwbare) website.
    pi_7148514
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 20:59 schreef SilverSpirit het volgende:
    Hitler was zelf geen arier.
    Sterker nog: de "arier" zoals Hitler die beschreef is een verzinsel (als in "een jongen met blond haar, enz..")
    Ariers bestaan wel -> dat zijn mensen uit Iran (Iranezen noemen hun land liever Perzie).
    Perzie, which means "land van de ariers".

Redelijk apart voor Hitler om (naar zijn mening) de "perfecte mens" een Arier te noemen, en die tegen Joden op te zetten; aangezien de originele Ariers (uit Iran) een goede (handels)relatie met de Joden hadden.

[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 04-12-2002 21:02]

woensdag 4 december 2002 @ 21:02:54 #65
    10655 SilverSpirit
    Laatste kans.....
    pi_7148533
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 21:01 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Sterker nog de "arier" zoals Hitler die beschreef is een verzinsel.
    Ariers bestaan wel -> dat zijn mensen uit Iran (Iranezen noemen hun land liever Perzie).

"Arier" was toch iets met Atlantis? of heb ik het mis
    Laatste kans.....
    pi_7148545
    quote:

[..]

Sterker nog: de "arier" zoals Hitler die beschreef is een verzinsel.

Redelijk apart voor Hitler om (naar zijn mening) de "perfecte mens" een Arier te noemen, en die tegen Joden op te zetten; aangezien de originele Ariers (uit Iran) een goede (handels)relatie met de Joden hadden.

Offtopic. Dit is een topic voor nutteloze feitjes.

Oftewel: ik vind dit wel interessant.

pi_7148605
    quote:

[..]

....of Stalin.

mao op een prima derde plaats
    pi_7148608
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 21:03 schreef beeer het volgende:

[..]

Offtopic. Dit is een topic voor nutteloze feitjes.

Oftewel: ik vind dit wel interessant.

Zal ik je nog sterker vertellen: die (goede) handelsrelatie tussen Joodse handelaren en Perzen alias Ariers werd door Hitler's propaganda-machine 'verpest', waardoor deze twee volken een hekel aan elkaar kregen omtrent de jaren '30/'40.

De Iraniers/Perzen begonnen zich meerderwaardig te voelen. En zelfs nu zijn er oude Iraniers die joden echt haatten en bij hun thuis afbeeldingen van het hakenkruis/swatsika hebben. En dan niet als vredesafbeelding (zoals het oorspronkelijk was bedoelt), maar als een afbeelding met precies dezelfde symboliek als wat Hitler er aan gaf.

Best vreemd: "gekleurde" mensen die het met Hitler's opvattingen eens zijn. (maar daar zijn uit WOII nog wel meer voorbeelden van)

pi_7148617
    Hitler schijnt claustrofobisch geweest te zijn... dit resulteerde in het feit dat er spiegels in de lift - die naar zijn 'eagles nest' in de Oostenrijkse Alpen leidde - werden geplaatst, zodat de illusie van een veel grotere ruimte werd gecreëerd.
    Is it washable?
    pi_7148662
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 21:07 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Zal ik je nog sterker vertellen: die (goede) handelsrelatie tussen Joodse handelaren en Perzen alias Ariers werd door Hitler's propaganda-machine 'verpest', waardoor deze twee volken een hekel aan elkaar kregen omtrent de jaren '30/'40.

De Iraniers/Perzen begonnen zich meerderwaardig te voelen. En zelfs nu zijn er oude Iraniers die joden echt haatten en bij hun thuis afbeeldingen van het hakenkruis/swatsika hebben. En dan niet als vredesafbeelding (zoals het oorspronkelijk was bedoelt), maar als een afbeelding met precies dezelfde symboliek als wat Hitler er aan gaf.

Best vreemd: "gekleurde" mensen die het met Hitler's opvattingen eens zijn. (maar daar zijn uit WOII nog wel meer voorbeelden van)

• het swastika is afkomstig uit de regio van India, en past daarmee prima bij zijn voorliefde voor de mystiek
    pi_7148749
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 21:07 schreef Uncle_Sam het volgende:
    Hitler schijnt claustrofobisch geweest te zijn... dit resulteerde in het feit dat er spiegels in de lift - die naar zijn 'eagles nest' in de Oostenrijkse Alpen leidde - werden geplaatst, zodat de illusie van een veel grotere ruimte werd gecreëerd.
    Lift naar eagles nest bestaat idd nog steeds uit spiegels, ik ben er van de zomer geweest. Dat hij aan claustrofobie leed was mij onbekend... Wel hield hij erg van slagroomtaartjes... Sprak met een typisch zangerig Oostenrijks accent en had vrouwelijke gebaartjes... Met zijn gezelschap van de dag liep hij des middags steevast de zelfde 3 km naar het theehuisje... Nooit eens een andere wandeling... In het theehuisje volgde dan oubollige monologen en soms viel hij in slaap... (Wrs. omdat hijzelf ook in slaap viel bij die oubollige en belegen meningen van hem...)...
    I´m back.
    pi_7148804
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 20:59 schreef beeer het volgende:

[..]

...of Lenin, of Princip, of Wilhelm, of Nixon, of Churchill, of Bush... of de hele natte pot.

Gavrillo Princip was gewoon een amateuristische sukkelaar, die toevallig eens een keer raak schoot...
    I´m back.
    pi_7148833
    Hitler, met de H van Hans.
    inside-in
    pi_7148887
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 21:20 schreef OtherOther het volgende:
    Hitler, met de H van Hans.
    I´m back.
    pi_7148973
    quote:

[..]

Sterker nog: de "arier" zoals Hitler die beschreef is een verzinsel (als in "een jongen met blond haar, enz..")

Nog wat preciezer is dat 'Arya' (waar ariër van afgeleid is) een term uit de Veda's (hoofdboeken van het hindoeïsme) is en 'nobel' betekent.

Britse historici interpreteerden dat echter raciaal om zo een 'verklaring' te geven voor het kastenstelsel.

pi_7149022
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 21:29 schreef VAK het volgende:

[..]

Nog wat preciezer is dat 'Arya' (waar ariër van afgeleid is) een term uit de Veda's (hoofdboeken van het hindoeïsme) is en 'nobel' betekent.

Britse historici interpreteerden dat echter raciaal om zo een 'verklaring' te geven voor het kastenstelsel.

Moraal van het verhaal: 1 e.a. is gebaseerd op pseudo-wetenschappelijk geraaskaal...
    I´m back.
    pi_7149115
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 21:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moraal van het verhaal: 1 e.a. is gebaseerd op pseudo-wetenschappelijk geraaskaal...

Durf jij de esoterische wetenschappen als geraaskal af te doen?
    Laat de vrijmetselaars er niet achter komen.
    pi_7149416
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 21:35 schreef julekes het volgende:

[..]

Durf jij de esoterische wetenschappen als geraaskal af te doen?
    Laat de vrijmetselaars er niet achter komen.

Och, in TRU kennen ze me ook al...
    I´m back.
    pi_7158548
    Hitler dronk nooit alcohol
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_7159342
    Hitler had ook een moeder die van hem hield.
    Unox, the worst operating system.
      donderdag 5 december 2002 @ 22:53:10 #81
    17274 Wuder
    Wees blij dat je nog leeft!
    pi_7168519
    Hitler was de Führer!!!!
    Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
    pi_7168873
    Dolf had een gele snavel, maar hij maakte hem zwart met schoensmeer. Op deze manier wist hij het volk te misleiden, want het dacht dat hij een echte kraai was.

Ordinaire merel.

vrijdag 6 december 2002 @ 21:41:07 #83
    37401 M.ALTA
    The Truth is Gold
    pi_7185312
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 20:49 schreef beeer het volgende:

[..]

....En beide droegen een vieze snor.

En beide waren van joodse afkomst (ja, u leest het goed; ik kan het ook niet helpen).
    Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
    pi_7185411
    quote:
    Klopt niet, want hij werd niet toegelaten als ik me niet vergis. Toen ging hij portretten schilderen in Berlijn (op straat)
    De nieuwe muziekwebsite --> Edim.nl
    pi_7185422
    quote:
    Op donderdag 5 december 2002 23:07 schreef beeer het volgende:
    Dolf had een gele snavel, maar hij maakte hem zwart met schoensmeer. Op deze manier wist hij het volk te misleiden, want het dacht dat hij een echte kraai was.

Ordinaire merel.

Hahahaahaaahahahaha...
    De nieuwe muziekwebsite --> Edim.nl
      vrijdag 6 december 2002 @ 21:48:43 #86
    19597 Skull
    Stay hungry!
    pi_7185438
    Hitler maakte elke dag een bergwandeling.
    Gezond van lichaam is dus niet altijd gezond van geest.

Jawohl

I don't even know what I'm doing here.
    pi_7186529
    quote:
    Op vrijdag 6 december 2002 21:48 schreef Skull het volgende:

Jawohl

Elke dag op de Berghof dezelfde 3 km naar het theehuisje, waarin hij zichzelf, en zijn toenoorders, verloor in monologen met een sik van op z'n minst 2 meter volgens getuigen... (én omdat zijn toehoorders toch gestaalde nazi's waren is dat een hele prestatie... Hitler was niet voor niets de topdog onder de nazi's... He could bore anyone to death)...
    I´m back.
      zaterdag 7 december 2002 @ 00:16:56 #88
    959 opa
    De man met de witte shawl
    pi_7187918
    quote:
    Meteen de Kunstacademie afschaffen met al die gelijkvormige studenten.
    Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
      zaterdag 7 december 2002 @ 03:05:25 #89
    25797 Bolderbast
    Nachoooooooooo
    pi_7189470
    Hitler heeft ene Indiana Jones ooit nog zn handtekening gegeven
    Nobody fucks with The Jesus
      zaterdag 7 december 2002 @ 03:08:35 #90
    25797 Bolderbast
    Nachoooooooooo
    pi_7189480
    quote:
    Op vrijdag 6 december 2002 21:48 schreef Skull het volgende:

Jawohl

tegen het einde van de oorlog was ie toch niet meer zo gezond.....

de oorlog heeft hem letterlijk kapot gemaakt
    er zijn beelden dat je zn handen ziet trillen alsof ie de 100 jaar bijna bereikt heeft

verder was zn snor in zn jongere jaren(rond zn 20e) NOG mooier dan op latere leeftijd, hij had zo'n leuke gekrulde punten tot aan zn oren

pi_7189532
    quote:
    Op zaterdag 7 december 2002 03:08 schreef Bolderbast het volgende:

[..]

tegen het einde van de oorlog was ie toch niet meer zo gezond.....

de oorlog heeft hem letterlijk kapot gemaakt
    er zijn beelden dat je zn handen ziet trillen alsof ie de 100 jaar bijna bereikt heeft

De eerste WO heeft hem kapot gemaakt bedoel je. Toen hij vergast werd in de loopgraven, hij tijdelijk blind werd, zijn halve geheugen verloor en weet ik wat met zijn hersenen is gebeurd.

Vrij ironisch dat hij door die ervaring geen gifgas wilde inzetten tijdens de 2e WO maar ondertussen de zigeuners, joden en andere 'inferieure minderheden' uitroeide met Zyclon-B.

Nog een leuk scenario voor een boek of film btw. Wie weet welke duistere entiteit aan hem verscheen in zijn door het chloorgas geinduceerde hallicunaties?

Thunder announces that the storm is coming
    pi_7189719
    Hitler pleegde geen zelfmoord, maar ontsnapte per U boot naar New Schwabenland op Antarctica, waar hij onder de grond in Base-211 ook wel Nieuw Berlijn woonde, en na 1944 tig UFO meldingen zijn geweest...
      zaterdag 7 december 2002 @ 16:19:54 #93
    37401 M.ALTA
    The Truth is Gold
    pi_7193994
    quote:
    Op zaterdag 7 december 2002 04:11 schreef ganzegal het volgende:
    Hitler pleegde geen zelfmoord, maar ontsnapte per U boot naar New Schwabenland op Antarctica, waar hij onder de grond in Base-211 ook wel Nieuw Berlijn woonde, en na 1944 tig UFO meldingen zijn geweest...
    Dit is interessant, daar wil ik beslist meer van weten ?
    Is er nu wel of niet een ondergrondse Nazi-basis op de Zuidpool ?
    pi_7194187
    quote:
    Op zaterdag 7 december 2002 03:19 schreef FROSTBITE het volgende:

[..]

De eerste WO heeft hem kapot gemaakt bedoel je. Toen hij vergast werd in de loopgraven, hij tijdelijk blind werd, zijn halve geheugen verloor en weet ik wat met zijn hersenen is gebeurd.

Vrij ironisch dat hij door die ervaring geen gifgas wilde inzetten tijdens de 2e WO maar ondertussen de zigeuners, joden en andere 'inferieure minderheden' uitroeide met Zyclon-B.
    Er is overigens wel een ondergrondse Nazi-basis op de Zuidpool, maar Hitler vertoeft doorgaans in Buenos Aires. (Mercedes Benz, nummerplaat JODELAHITI).

Nog een leuk scenario voor een boek of film btw. Wie weet welke duistere entiteit aan hem verscheen in zijn door het chloorgas geinduceerde hallicunaties?

Nu ja, hij werd niet echt met opzet vergast, maar de briljante OHL ha er blijkbaar geen rekening mee gehouden dat de wind ook wel eens de andere kant op kon gaan staan.
    Overigens is er inderdaad een ondergrondse basis, maar Hitler vertoeft doorgaans in Buenos Aires (Mercedes Benz, nummerplaat JODELAHITI).
    Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
    pi_7194688
    quote:
    Op zaterdag 7 december 2002 04:11 schreef ganzegal het volgende:
    O die ene basis waar ook Kennedy, Elvis en Pim Fortuyn verblijven?
    It is much easier to be critical than to be correct.
    pi_7194988
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 20:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zijn oorspronkelijke naam die van zijn moeder afkomstig was, was Schickelgrüber....

Verklaart dat waarom Lieutanant Grüber van 'Allo 'Allo zo heet
    "If flesh could crawl, my skin would roll off from my bones and run away from here, as far from God as heaven is wide, as far from God as angels can fly"
    pi_7195554
    Willen jullie niet zo over mij roddelen?
    pi_7195642
    quote:
    Op zaterdag 7 december 2002 18:26 schreef Hitler het volgende:
    Willen jullie niet zo over mij roddelen?
    Vertel eens Hitler, welke wet hebbie ook weer bedacht om het Duitse volk te laten voortbestaan ?Rijksdag enzo...
    pi_7195706
    quote:
    Op zaterdag 7 december 2002 18:32 schreef fatima het volgende:

[..]

Vertel eens Hitler, welke wet hebbie ook weer bedacht om het Duitse volk te laten voortbestaan ?Rijksdag enzo...

Check m'n profiel voor info
    pi_7195768
    Zal dit een verbanning in recordtijd opleveren?
      zaterdag 7 december 2002 @ 19:19:18 #101
    23157 DD_
    Close the world, txen eht nepO
    pi_7196295
    quote:
    Op woensdag 4 december 2002 20:25 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Interessant sp3c,
    over Hitler enzo is e.a bekend dat hij in de Thule Society zat.

Sorry het is een tijd terug dat ik geschiedenis heb gehad, maar sommige zaken intreseren met toch nog wel, als de spear of destiny en de heilige graal enzo....wat kan ik me precies voorstellen bij de "Thule Society" ?
    Imprint the memory into the consciousness.
    Rewrite the record.......
    The thing you don't remember is the thing that didn't exist
    pi_7198292
    quote:
    Op zaterdag 7 december 2002 19:19 schreef DD_ het volgende:

[..]

Sorry het is een tijd terug dat ik geschiedenis heb gehad, maar sommige zaken intreseren met toch nog wel, als de spear of destiny en de heilige graal enzo....wat kan ik me precies voorstellen bij de "Thule Society" ?

Een tamelijk Germaans gezelschap.
      zondag 8 december 2002 @ 16:56:23 #103
    23157 DD_
    Close the world, txen eht nepO
    pi_7210037
    quote:
    Op zaterdag 7 december 2002 21:14 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Een tamelijk Germaans gezelschap.

ja ok maar wat deden ze, wat was de grondgedachte etc.
    Imprint the memory into the consciousness.
    Rewrite the record.......
    The thing you don't remember is the thing that didn't exist
    pi_7210744
    quote:
    Op zondag 8 december 2002 16:56 schreef DD_ het volgende:

[..]

ja ok maar wat deden ze, wat was de grondgedachte etc.

Verwarde mystici die hielden van een Arisch, niet-Christelijk Duitsland.
    Thule was een Germaans Atlantis, een hoogontwikkeld rijk dat ten onder was gegaan, maar waarvan enkele geheimen bewaard waren gebleven. Deze geheimen nu werden door dit gezelschap beschermd.
    pi_7210856
    welke geheimen dan ?
    best interessant overigens
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
    pi_7211297
    quote:
    Op zondag 8 december 2002 17:53 schreef SLASH het volgende:
    welke geheimen dan ?
    best interessant overigens
    Geheimen van hoogontwikkelde technologie en wetenschap uit Atlantis. Men geloofde dat de mensen uit Atlantis Ariers waren. Men geloofde ook dat de heerschappij van de Ariers door de Joden is vernietigd. Volgens hen zouden de Joden middels een geheime orde de wereld willen regeren. Ze hadden daarvoor schriftelijke bewijzen. Er is een document die "De Protocollen van de Wijzen van Zion" is genaamd. In die document zouden protocollen worden beschreven waarbij de Joden middels een geheime organisatie de financiele wereld in handen zouden krijgen en daarna de wereld te regeren. Tevens zouden zij 1 geloof en 1 manier van denken willen creeren. Dus een nieuwe wereld orde. Hitler en de Thule Geselschaft geloofden hier dus echt in en dat was volgens velen een van de redenen waarom alle Joden dood moesten.
    pi_7211523
    dat van de financiele wereld klopt aardig dan toch
    vaag genootschap zelfs deden de nazis toch precies hetzelfde ?
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
    pi_7211593
    quote:
    Op zondag 8 december 2002 18:35 schreef SLASH het volgende:
    dat van de financiele wereld klopt aardig dan toch
    vaag genootschap zelfs deden de nazis toch precies hetzelfde ?
    Volgens de rechtse mensen willen de linkse/joodse mensen de wereld regeren en controleren ze de financiele wereld en volgens de linkse/joodse mensen willen de rechtse mensen de wereld regeren en controleren zij de financiele wereld. Volgens mij zijn ze allebij even paranoid en gek.
    pi_7211826
    in 1931 ofzo had de toenmalige reichskanselier Hindenburg gezegd: "De hoogste post waarop Hitler kan hopen is hoofd van de posterijen."
    Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
    pi_7213227
    Hitler was kandidaat voor de Nobelprijs voor de Vrede in 1938.
    pi_7213486
    quote:
    Op zondag 8 december 2002 20:14 schreef CeeJee het volgende:
    Hitler was kandidaat voor de Nobelprijs voor de Vrede in 1938.
    Wie heeft hem toen gekregen? Chamberlain? Stalin?
    pi_7213839
  • Hitler heeft nooit de meerderheid van de stemmen in de verkiezingen gewonnen, ook niet toen hij de tweede keer valsspeelde;
  • Hitler was atheist;
  • Hitler at voornamelijk aardappelpuree.
  • "I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
      maandag 9 december 2002 @ 17:37:53 #113
    37401 M.ALTA
    The Truth is Gold
    pi_7227525
    quote:
    Op zondag 8 december 2002 20:41 schreef sizzler het volgende:
  • Hitler heeft nooit de meerderheid van de stemmen in de verkiezingen

• Foutje !

Dat heeft hij wel; wel eens van de machtigingswet gehoord !

Hij had zelfs meer dan 2/3 meerderheid !

Maart 1933, toen gebeurde het !

Let op George W. Bush:

Die heeft het allemaal van Adolf afgekeken met zijn Homeland Security Pact !
    d.w.z. nu gebeurt precies hetzelfde in de USA !

pi_7230319
    quote:
    Op maandag 9 december 2002 17:37 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Dan vraag ik een gedeelte schoolgeld terug van mijn voormalig geschiedenisdocent want die beweerde dat namelijk.
    "I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
    pi_7230567
    Hitler is door Time verkozen tot man van het jaar. Weet alleen het jaar niet meer. De ''held'' is nooit in een van zijn vernietigskampen geweest. Het was een bastaard kind. En het hoofdkwartier van de ss in wevelsburg, een kasteel is grotendeels door joodse beeldhouwers gemaakt In 1936 tijdens de olympische spelen ging een groot deel van de buitenlandse bezoekers niet in het stadion bij hitler zitten.
    Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
    pi_7230821
    quote:
    But much more important for the "occult background" of National Socialism is the role of the Thule Society. Things are more complex here. This society grew out of the Germanenorden, founded in 1912, and was led by Rudolf von Sebottendorf, who had been in the East and had published a strange booklet on "Die Praxis der alten türkischen Freimaurerei" [The practice of ancient Turkish Freemasonry]. Practices were described therein that involved the repetition of syllables, gestures, and steps, whose goal was the initiatic transformation of man, such as alchemy had also aimed at. It is unclear what Turkish masonic organization Sebottendorf was in contact with, and also whether he himself practiced the things in question, or merely described them.
    Bron: http://www.geocities.com/capitolhill/1404/hitlerengl.html

Hmmm hier wordt gesteld dat de oprichter van de Thule Gesellschaft geinspireerd is door een zeer oude Turkse Masonistische organisatie en dat hij waarschijnlijk banden had. De doelstelling van die geheime Turkse organisatie was de transformatie van de mens in een hoger wezen. Raar.

maandag 9 december 2002 @ 22:17:24 #117
    37401 M.ALTA
    The Truth is Gold
    pi_7234772
    quote:
    Op maandag 9 december 2002 19:36 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dan vraag ik een gedeelte schoolgeld terug van mijn voormalig geschiedenisdocent want die beweerde dat namelijk.

Geen gek idee.

Ik denk dat je economie-, aardrijkskunde, biologie- en natuurkunde-docenten je ook nog wel het een en ander te compenseren hebben.

Ach ja, onderwijs in Nederland.

pi_7234973
    quote:
    Op maandag 9 december 2002 22:17 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Geen gek idee.

Ik denk dat je economie-, aardrijkskunde, biologie- en natuurkunde-docenten je ook nog wel het een en ander te compenseren hebben.

Nehoor, alleen mijn leraar frans was het geld niet waard.
    pi_7235136
    quote:
    Op maandag 9 december 2002 22:17 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Geen gek idee.

Geinponem...
    I´m back.
    pi_7236329
    quote:
    Op maandag 9 december 2002 22:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geinponem...

nou, dat van dat aardrijkskunde klopt wel, want de hele topografie van europa die ik geleerd heb klopt voor geen meter meer
  • als hitler gewonnen had, dan waren we nu een provincie van het groot germaans rijks, en hoefden de arme 2e fase mensjes niet al de baltische, balkan en voormalige sovjetstaten te leren.
    pi_7236368
    quote:

[..]

2x zelfs
    pi_7236887
    quote:
    Op maandag 9 december 2002 23:09 schreef EdSchouten het volgende:

[..]

2x zelfs

Maar gewoon omdat hij er geen hout van kon...
    I´m back.
    pi_7236933
    quote:
    Op maandag 9 december 2002 19:36 schreef sizzler het volgende:

[..]

Wat M.alta hier subtiel '' vergeet'' te vermelden, is dat die verkiezingen niet helemaal vrij waren, dus laat de goede man zijn pensioen maar behouden.
      dinsdag 10 december 2002 @ 13:11:10 #124
    37401 M.ALTA
    The Truth is Gold
    pi_7243419
    quote:
    Op maandag 9 december 2002 23:32 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Wat M.alta hier subtiel '' vergeet'' te vermelden, is dat die verkiezingen niet helemaal vrij waren, dus laat de goede man zijn pensioen maar behouden.

idd, Zal best, maar verkiezingen zijn verkiezingen. evenzo:

Let maar op d.d. 22 jan a.s. !

"Vrije" verkiezingen ?

Wat valt er te kiezen ?

pi_7243866
    quote:
    Op dinsdag 10 december 2002 13:11 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

idd, Zal best, maar verkiezingen zijn verkiezingen. evenzo:

Let maar op d.d. 22 jan a.s. !

"Vrije" verkiezingen ?

Wat valt er te kiezen ?

Meer partijen dan ooit?
      dinsdag 10 december 2002 @ 13:53:19 #126
    35546 Wiking
    pi_7244306
    quote:
    Maar gewoon omdat hij er geen hout van kon...
    Dat zou ik niet direct zeggen! Heb ooit op een internet site (Kan hem momenteel niet meer vinden? iemand anders??) een collectie van zijn schilderijen en tekeningen gezien en dit zag er goed uit!

Ook was het waarschijnlijk voor de rest van de wereld beter geweest als hij gewoon kunstenaar was geworden.

+ Hitler gebruikte zijn tekenkunsten nog wel voor het ontwerpen van zelf verzonnen bunkers en verdedegings werken

pi_7244368
    quote:
    Op dinsdag 10 december 2002 13:53 schreef Wiking het volgende:

[..]

Dat zou ik niet direct zeggen! Heb ooit op een internet site (Kan hem momenteel niet meer vinden? iemand anders??) een collectie van zijn schilderijen en tekeningen gezien en dit zag er goed uit!

Ook was het waarschijnlijk voor de rest van de wereld beter geweest als hij gewoon kunstenaar was geworden.

+ Hitler gebruikte zijn tekenkunsten nog wel voor het ontwerpen van zelf verzonnen bunkers en verdedegings werken

Nee, het zag er niet goed uit, het is pubergeklad.

Churchill kon daarentegen wél aardig schilderen.

dinsdag 10 december 2002 @ 14:57:59 #128
    35546 Wiking
    pi_7245982
    Dan heb ik een andere voorstelling bij 'puber geklad' dan jij?

Edit:
    Bron: http://www.snyderstreasures.net/pages/hartworks.htm

pi_7247109
    Een stukje bombast, een stadsgezicht met slecht weergegeven poppetjes, een landschapje van niets en een aardige schets van een interieur.
    Ik word er niet warm of koud van.
    pi_7258199
    quote:
    Op dinsdag 10 december 2002 14:57 schreef Wiking het volgende:

[afbeelding]

Ziet er aardig uit, maar mist interpretatie en ziel...
    quote:
    [afbeelding]
    Figuren plompverloren. Grote toren perspectivisch niet helemaal je dat, alsmede in het centrum van de afbeelding ook niet helemaal proper.... Geen ziel...
    quote:
    [afbeelding]
    Tja, is het een fantasietekening of is hier een stadje (bijv. Melk, maar dat geloof ik niet) nagetekend?
    quote:
    [afbeelding]
    Fantastisch thema... Geen ziel...
    I´m back.
      woensdag 11 december 2002 @ 16:04:36 #131
    37401 M.ALTA
    The Truth is Gold
    pi_7271324
    quote:
    Op dinsdag 10 december 2002 13:32 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Meer partijen dan ooit?

dus meer van hetzelfde ?
    pi_7274748
    Hmm, moet eerlijk zeggen dat er nog best wel mooie tekeningen tussen zitten.....
      woensdag 11 december 2002 @ 19:57:49 #133
    31303 Frozen
    Nothing in particular
    pi_7276479
    Jullie zijn toch wel een goeie vergeten.

Hitler had last van winderigheid

Nothing is real and nothing to get hung about
    pi_7276654
    quote:
    Op woensdag 11 december 2002 16:04 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

dus meer van hetzelfde ?

Ja, ga jij nu maa Bush z'n geheime rekeningen openbaar maken.
    pi_7290879
    quote:

[afbeelding]

Wie noemt dit een schilderij? Een bewerkte foto zul je bedoelen!
    Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
      donderdag 12 december 2002 @ 15:47:37 #136
    37401 M.ALTA
    The Truth is Gold
    pi_7292719
    quote:
    Op woensdag 11 december 2002 20:04 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Ja, ga jij nu maa Bush z'n geheime rekeningen openbaar maken.

Heeft hij die dan ? Dan weet jij meer dan ik !

On-topic: We hebben het hier over onze vriend Adolf.

donderdag 12 december 2002 @ 16:03:10 #137
    41223 Wile_E_Coyote
    Thank God I'm an atheist
    pi_7293066
    quote:
    Op maandag 9 december 2002 17:37 schreef M.ALTA het volgende:

Hij had zelfs meer dan 2/3 meerderheid !

Maart 1933, toen gebeurde het !

Vertel? Welke verkiezingen waren dat?
      donderdag 12 december 2002 @ 16:24:13 #138
    37401 M.ALTA
    The Truth is Gold
    pi_7293579
    quote:
    Op donderdag 12 december 2002 16:03 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Vertel? Welke verkiezingen waren dat?

Ik wil best een toelichting geven.

Zijn er meer geinteresseerden ?

pi_7299288
    quote:
    Op donderdag 12 december 2002 16:24 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Ik wil best een toelichting geven.

Zijn er meer geinteresseerden ?

ik ben sowieso geinteresseerd in hoe die verkiezingen eigenlijk zijn verlopen..........weet er nl niks over
    dus vertel
    pi_7346388
    Hitler was d peetvader van een van Rudolf Hess zijn kinderen
    Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
    pi_7354073
    quote:
    Op dinsdag 3 december 2002 20:33 schreef Peewee het volgende:

[..]

Ik dacht dat ie op zijn hond een gifgas uitgeprobeerd had
    en eerder gestorven is dan zij.

Nee, het was een cyanidecapsule (of was het cyankali??)
    Some people say that you have to forgive and forget. I dunno; I say forget about forgiving and just accept.
      maandag 16 december 2002 @ 07:02:53 #142
    36657 macabre
    slikken kreng!
    pi_7361216
    Hitler gebruikte amphetamine
    pi_12874041
    quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Edit:
    Bron: http://www.snyderstreasures.net/pages/hartworks.htm

Zeer mooie platen
    A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
      maandag 1 september 2003 @ 16:40:23 #144
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_12874299
    Nutteloze topickick. Er is al een recent topic over.
    Slotje.
    (Un)masking for the greater good.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')