abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165597209
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
SPOILER: Gifjes enzulks
SPOILER: Nouri
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff

Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165597235
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:36 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik denk dat hij deze zomer in het vakantiehuisje van de familie Gudelj in Servië mocht verblijven en nu verplicht modder moet gooien als de cashcow van het gezin niet speelt.
Eigenlijk ook achterlijk dat Ajax die hele Gudelj-kliek destijds heeft binnen gehaald. Iedereen wist van tevoren al dat het kleine broertje er heel weinig van kon. Volgens mij was er ook geen enkel positief scoutingsrapport over Nemanj destijds. Wel grappig dat die speler nu juist stennis lijkt te maken.
Groot fan van User Wotte
pi_165597259
quote:
19s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:48 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Eigenlijk ook achterlijk dat Ajax die hele Gudelj-kliek destijds heeft binnen gehaald. Iedereen wist van tevoren al dat het kleine broertje er heel weinig van kon. Volgens mij was er ook geen enkel positief scoutingsrapport over Nemanj destijds. Wel grappig dat die speler nu juist stennis lijkt te maken.
In de winter lekker voor 11 miljoen naar Terek Grozni ofzo laten vertrekken
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165597300
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:50 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Huilen van geluk.
pi_165597322
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:50 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dan kom ik echt klaar
Groot fan van User Wotte
pi_165597325
quote:

[..]

Dragisa mocht gisteren wel bank warmhouden bij Jong Ajax!!!
pi_165597393
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dragisa mocht gisteren wel bank warm houden bij Jong Ajax!!!
Nou dan heeft hij toch wel stappen gemaakt in 1,5 jaar. Van wisselspeler van Jong Nac naar bankzitter bij Jong Ajax. Hebben de scouts van Ajax toch prima gezien dan. Oh nee er heeft geen enkele scout naar gekeken.
Groot fan van User Wotte
pi_165597410
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:57 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Nou dan heeft hij toch wel stappen gemaakt in 1,5 jaar. Van wisselspeler van Jong Nac naar bankzitter bij Ajax. Hebben de scouts van Jong Ajax toch prima gezien dan. Oh nee er heeft geen enkele scout naar gekeken.
Gewoon puur om Nemanja te pleasen, beetje Lodeiro-taferelen maar Lodeiro kon er tenminste nog wat van
pi_165597463
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dragisa mocht gisteren wel bank warmhouden bij Jong Ajax!!!
http://www.transfermarkt.(...)1/plus/0?saison=2015
http://www.transfermarkt.(...)1/plus/0?saison=2016

:') 1 of 2 officiele wedstrijden gespeeld in 1 seizoen
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165597607
Mike Verweij :') debiel. Afvoeren die gast. Nooit meer over praten. Idioot.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 27 september 2016 @ 11:14:56 #11
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_165597689
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 16:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dolberg is verder op basis van een handvol potjes?
Zivkovic heeft ook maar een paar potjes gespeeld in Ajax 1 dus in dat opzicht is de vergelijking niet zo vreemd. Dolberg scoort al aan de lopende band, Zivkovic deed dat niet.

Wil niet zeggen dat ik hem liever bij Ajax zou zien slagen dan een Dolberg of een Cassiera. Puur omdat het een nederlander is. Verder zal het mij een worst zijn wie de beste is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_165597755
Wel weer typisch Ajax dat als het een keer 2 wedstrijden goed loopt er meteen andere spelers worden afgeserveerd (Gudelj, Dijks). Beetje jammer.

Zo moeilijk was het toch niet trouwens? Bosz heeft gewoon 2 grote fouten gemaakt: De spelers niet op de juiste plek zetten en Ziyech in eerste instantie niet kopen. De oorwassing tegen Rostov was achteraf gezien het beste wat jullie kon overkomen. Zonder Ziyech valt het geheel alsnog wel tegen namelijk.
pi_165597905
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:18 schreef nickhguitar het volgende:
Wel weer typisch Ajax dat als het een keer 2 wedstrijden goed loopt er meteen andere spelers worden afgeserveerd (Gudelj, Dijks). Beetje jammer.

Zo moeilijk was het toch niet trouwens? Bosz heeft gewoon 2 grote fouten gemaakt: De spelers niet op de juiste plek zetten en Ziyech in eerste instantie niet kopen. De oorwassing tegen Rostov was achteraf gezien het beste wat jullie kon overkomen. Zonder Ziyech valt het geheel alsnog wel tegen namelijk.
Waar baseer je dit nu weer op? :D
Groot fan van User Wotte
pi_165597931
quote:
19s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:25 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Waar baseer je dit nu weer op? :D
Op verscheidene berichten op dit forum en andere media waar mensen kunnen reageren. Dijks is de gebeten hond samen met Gudelj, terwijl Sinkgraven linksback stond tegen een tegenstander die vrijwel niet op de helft van Ajax is geweest, tsjah. Ik vind het allemaal wat opportunistisch.
pi_165597983
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:26 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Op verscheidene berichten op dit forum en andere media waar mensen kunnen reageren. Dijks is de gebeten hond samen met Gudelj, terwijl Sinkgraven linksback stond tegen een tegenstander die vrijwel niet op de helft van Ajax is geweest, tsjah. Ik vind het allemaal wat opportunistisch.
Dijks en Gudelj zijn al 1,5 jaar de gebeten hond. :D Wat gewoon terecht is overigens hoor. Sinkgraven deed het leuk inderdaad tegen die twee ploegen maar er had in de zomer gewoon een vervanger voor Dijks gehaald moeten worden. Overmars heeft lopen slapen!!!!!
Groot fan van User Wotte
pi_165598221
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:26 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dit is al langer dan een jaar zo. Eerder realistisch dan opportunistisch dus.

Dijks heeft beperkingen en Gudelj is leuk voor de middenmoot Eredivisie maar bij Ajax verwachten we meer en dat kan hij niet.
wooblabalurg
pi_165598321
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:40 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dit is al langer dan een jaar zo. Eerder realistisch dan opportunistisch dus.

Dijks heeft beperkingen en Gudelj is leuk voor de middenmoot Eredivisie maar bij Ajax verwachten we meer en dat kan hij niet.
Je hebt toch ook spelers nodig voor de balans? Ziyech is met afstand de beste speler van de ED, maar laat wel veel meters liggen, zeker verdedigend. Dan heb je een Gudelj nodig die die meters wel wil maken. Ik vond hem nooit zo slecht eigenlijk, denk dat hij bij een Feyenoord bijv. gewoon ook basis zou staan.
pi_165598353
quote:
19s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Dijks en Gudelj zijn al 1,5 jaar de gebeten hond. :D Wat gewoon terecht is overigens hoor. Sinkgraven deed het leuk inderdaad tegen die twee ploegen maar er had in de zomer gewoon een vervanger voor Dijks gehaald moeten worden. Overmars heeft lopen slapen!!!!!
Dijks kon initieel profiteren van het niet zijn van Boilesen, maar op een gegeven moment wordt er natuurlijk kritischer gekeken naar een speler zelf en dan is het wel wat pover voor een back bij Ajax.
Gudelj is op zichzelf nog niet eens zo'n hele slechte speler, maar het probleem is dat je de creativiteit op het middenveld mist. Gudelj is de verpersoonlijking van dat gebrek aan creativiteit en heeft jonge spelers achter zich met dezelfde kwaliteiten en meer potentie die mensen liever zien spelen. Klaassen is misschien ook niet top, maar die heeft dan nog wel weer een behoorlijk scorend vermogen, ook als ie onzichtbaar staat te spelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165598416
Op het moment dat er betere spelers om je heen komen staan dan is het logisch dat er wordt gekeken naar wie de zwakste schakels zijn. Dat is op dit moment met alles respect Gudelj, Dijks en Younes
pi_165598435
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:44 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Je hebt toch ook spelers nodig voor de balans? Ziyech is met afstand de beste speler van de ED, maar laat wel veel meters liggen, zeker verdedigend. Dan heb je een Gudelj nodig die die meters wel wil maken. Ik vond hem nooit zo slecht eigenlijk, denk dat hij bij een Feyenoord bijv. gewoon ook basis zou staan.
Gudelj laat geregeld zijn man lopen dus ook dat is geen zekerheid. Hij speelt wel de vedette maar speelt niet als een vedette. Alleen al het opeisen van corners en hoekschoppen heeft ons zoveel punten gekost.

Verder zijn er spelers als Bazoer, Riedewald, VdBeek, Schone, Klaassen die de positie beter in kunnen vullen en of meer potentie hebben.

Ik zou Gudelj er niet inzetten voor El Ahmadi of Vilhena, wellicht jij wel, dat kan.
wooblabalurg
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:04:56 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_165598773
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dijks kon initieel profiteren van het niet zijn van Boilesen, maar op een gegeven moment wordt er natuurlijk kritischer gekeken naar een speler zelf en dan is het wel wat pover voor een back bij Ajax.
Gudelj is op zichzelf nog niet eens zo'n hele slechte speler, maar het probleem is dat je de creativiteit op het middenveld mist. Gudelj is de verpersoonlijking van dat gebrek aan creativiteit en heeft jonge spelers achter zich met dezelfde kwaliteiten en meer potentie die mensen liever zien spelen. Klaassen is misschien ook niet top, maar die heeft dan nog wel weer een behoorlijk scorend vermogen, ook als ie onzichtbaar staat te spelen.
Klaassen is wel een stuk beter dan Gudelj, die laatste heeft ondanks een zekere basisplaats toch nooit het zelfvertrouwen gehad om risico's te nemen en dat breekt hem nu (eindelijk) op.
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:18:13 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_165599107
Net weer met een Bulgaarse taxi-chauffeur gesproken die het gouden Ajax uit de jaren '70 volledig kon opdrammen. 'Stoei', 'Hoelshef', 'Kroel', 'Moeren', 'Gaan', 'Niskes' en natuurlijk 'Krooif'

_O_ AJAX _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Forum Admin dinsdag 27 september 2016 @ 12:43:06 #23
35723 crew  GGMM
pi_165599789
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:18 schreef Dven het volgende:
Net weer met een Bulgaarse taxi-chauffeur gesproken die het gouden Ajax uit de jaren '70 volledig kon opdrammen. 'Stoei', 'Hoelshef', 'Kroel', 'Moeren', 'Gaan', 'Niskes' en natuurlijk 'Krooif'

_O_ AJAX _O_
Koop een dagboek.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165599935
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:

[..]

Koop een dagboek.
Dat is FOK! toch al?
pi_165600140
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:18 schreef Dven het volgende:

_O_ AJAX _O_
Had die taxi-chauffeur ook nog transfernieuwtjes, Leo?
Oh.
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:14:47 #26
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_165600440
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:

[..]

Koop een dagboek.
Zal je moeder kopen en uit elkaar scheuren.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:20:53 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_165600587
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik kan in ieder geval melden dat het door mij aangeprezen talentje hier uit de omgeving de interesse heeft gewekt van verscheidene BVO's en waarschijnlijk binnenkort de stap naar NL gaat maken.

Ik denk dat ik dus maar als scout aan de slag ga :) Beetje op de koffie met Nebojsa en famigli :)
pi_165600615
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik kan in ieder geval melden dat het door mij aangeprezen talentje hier uit de omgeving de interesse heeft gewekt van verscheidene BVO's en waarschijnlijk binnenkort de stap naar NL gaat maken.

Ik denk dat ik dus maar als scout aan de slag ga :) Beetje op de koffie met Nebojsa en famigli :)
Even een nieuwe Sanchez of Cassiera binnenhalen _O_
Groot fan van User Wotte
pi_165600618
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Misidjan naar Ajax
pi_165600669
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Welke speler dan?
Oh.
  dinsdag 27 september 2016 @ 14:41:56 #31
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_165602201
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Welke speler dan?
Bozhidar Kraev.
  dinsdag 27 september 2016 @ 14:42:24 #32
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_165602210
Zou wel kut zijn als PSV morgen met 0-4 wint ;(
  dinsdag 27 september 2016 @ 14:45:27 #33
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165602261
quote:

[..]

Dat hele rapport van Ling was ook puur goud :D
pi_165602351
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Zal je moeder kopen en uit elkaar scheuren.
Nou nou nou
  dinsdag 27 september 2016 @ 15:00:25 #35
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_165602482
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nou nou nou
Sorry, ik had dit misschien niet moeten zeggen.
  dinsdag 27 september 2016 @ 15:22:08 #36
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_165603010
Mike Verweij heeft mij geblockt op twitter
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_165603778
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:42 schreef Dven het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Punten voor Nederland in Europa zijn altijd goed. Een sterk Europees seizoen voor zowel PSV, Ajax als Feyenoord en het liefst ook AZ is eigenlijk ook wel broodnodig. Wat dat betreft is het ook wel gunstig dat Ajax in de Europa League is beland.
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:00:27 #38
436595 Sked
Zonnestraal
pi_165603842
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het ook wel gunstig dat Ajax in de Europa League is beland.
Onzin, CL groepsfase levert namelijk flink bonuspunten op
pi_165603910
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:00 schreef Sked het volgende:

[..]

Onzin, CL groepsfase levert namelijk flink bonuspunten op
4 punten krijg je daarvoor

Als je dan 6x verliest 0 punten

En in EL 2x winnen en 1x gelijkspelen = 5 punten is al meer dan groepsfase CL.
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:17:33 #40
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_165604110
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet zo. Punten voor Nederland in Europa zijn altijd goed. Een sterk Europees seizoen voor zowel PSV, Ajax als Feyenoord en het liefst ook AZ is eigenlijk ook wel broodnodig. Wat dat betreft is het ook wel gunstig dat Ajax in de Europa League is beland.
Dat mag ook gewoon met 0-1.
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:21:26 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_165604180
quote:
Ach boeie. Als wij van PSV winnen in de competitie en kampioen worden vind ik dat belangrijker.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:25:33 #42
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_165604244
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:21 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ach boeie. Als wij van PSV winnen in de competitie en kampioen worden vind ik dat belangrijker.
Ik stel dan ook niet dat niet meer belangrijk te vinden.
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:34:57 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_165604399
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik stel dan ook niet dat niet meer belangrijk te vinden.
Dat zeg ik ook niet. Ik zet alleen dingen meer in perspectief ;)
  dinsdag 27 september 2016 @ 17:16:10 #44
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_165605147
Het is best mogelijk dat PSV en Ajax volgend jaar niet in de CL spelen maar EL
  dinsdag 27 september 2016 @ 17:31:28 #45
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_165605432
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:16 schreef KingRadler het volgende:
Wie speelt er dan CL?
pi_165605449
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

4 punten krijg je daarvoor

Als je dan 6x verliest 0 punten

En in EL 2x winnen en 1x gelijkspelen = 5 punten is al meer dan groepsfase CL.
Maar Ajax heeft nog nooit 6x verloren in de CL groepsfase.
Oh.
  dinsdag 27 september 2016 @ 17:58:16 #47
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165605986
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar Ajax heeft nog nooit 6x verloren in de CL groepsfase.
El is momenteel gewoon je niveau. Niks mis mee overigens. Zei voor Rostov al dat de EL helemaal niet zo slecht is.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165606071
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

El is momenteel gewoon je niveau. Niks mis mee overigens. Zei voor Rostov al dat de EL helemaal niet zo slecht is.
Als de halve finale haalt is dat meer dan prima.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 27 september 2016 @ 18:28:35 #49
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165606549
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Als de halve finale haalt is dat meer dan prima.
Eerst maar eens overwinteren :)
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165606744
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:28 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Eerst maar eens overwinteren :)
Precies, er zitten wel wat lichtpunten in de huidige opstelling. Met Dolberg / Cassieras in de spits, Traore op rechtsbuiten en Ziyech op het middenveld zit het aanvallend nu wel aardig in elkaar. Bij het verdedigende aspect heb ik eigenlijk nog wel mijn twijfels en Younes overtuigt ook niet.

Ook gaan we donderdag zien waar Peter op terug gaat vallen.
pi_165606904
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:39 schreef Monolith het volgende:

Ook gaan we donderdag zien waar Peter op terug gaat vallen.
Ik denk niet dat hij veel zal wijzigen in het team van afgelopen zaterdag.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_165606924
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij veel zal wijzigen in vergelijk met afgelopen zaterdag.
Ziyech zal er in ieder geval niet in staan. ;)
pi_165606939
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ziyech zal er in ieder geval niet in staan. ;)
Dat zal (hoop ik) de enige wissel zijn :)
pi_165607014
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:50 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat zal (hoop ik) de enige wissel zijn :)
Ik hoop het wel ja. Vraag is ook of hij Sinkgraven aandurft of toch terugvalt op Dijks. Enerzijds ben ik wel benieuwd naar Sinkgraven tegen een wat serieuzere tegenstander, maar anderzijds is deze verdediging wel erg licht.
Ook van Schöne op zes ben ik geen groot fan, liever een Bazoer of Riedewald.
  dinsdag 27 september 2016 @ 18:57:39 #55
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_165607079
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik hoop het wel ja. Vraag is ook of hij Sinkgraven aandurft of toch terugvalt op Dijks. Enerzijds ben ik wel benieuwd naar Sinkgraven tegen een wat serieuzere tegenstander, maar anderzijds is deze verdediging wel erg licht.
Ook van Schöne op zes ben ik geen groot fan, liever een Bazoer of Riedewald.
Bazoer in vorm zou onomstreden moeten zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_165607105
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Bazoer in vorm zou onomstreden moeten zijn.
Maar Bazoer is niet in vorm en loopt teveel naast zijn schoenen. Staat er terecht naast.
pi_165607609
Bazoer op 6 graag
pi_165607765
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Maar Bazoer is niet in vorm en loopt teveel naast zijn schoenen. Staat er terecht naast.
Dan moet je eerst zijn vorm kunnen bekijken, hij was in de beker meer dan prima.
pi_165607833
Onana
Veltman - Sanchez - Viergever - Dijks
Riedewald
Klaassen - Bazoer/Schone
Traore - Dolberg - Younes
pi_165607879
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:30 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dan moet je eerst zijn vorm kunnen bekijken, hij was in de beker meer dan prima.
Toen was iedereen in vorm.

Behalve El Ghazi dan :')
pi_165619326
Hoop dat Enoh speelt ❤
  woensdag 28 september 2016 @ 10:22:11 #62
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_165619911
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 09:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoop dat Enoh speelt ❤
Hoop het niet, die vliegende tackles zijn leuk als hij in je team speelt, nu is het risico op blessures wat te groot..
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_165620247
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Oja dan telt het niet. 8)7
pi_165620527
quote:
Rostov is ook een simpel kutploegje, dus die kans is wel erg groot ja. :)
pi_165621040
Hoop dat er morgen wat meer defensieve zekerheid in wordt gebouwd. Met Sinkgraven en Schone graaf je je eigen graf lijkt me
pi_165621140
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:30 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Bazoer is, zelfs in vorm, geen 6. Is daar veel te slaperig voor. Net als een Fer bijvoorbeeld, die werd daar ook wel eens neer gezet maar heeft daar teveel slaapmomenten voor. Bazoer is een erg groot talent, maar als enige controleur in een aanvallend elftal gaat hij het niet redden.

Geen dank voor deze toelichting.
pi_165621998
Enoh _O_ _O_
pi_165622215
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:45 schreef Heeinz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat hele rapport van Ling was ook puur goud :D
Dat is waar ja. Was echt een pure paniekaankoop. Net als Ziyech eigenlijk is,
Groot fan van User Wotte
pi_165622240
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:16 schreef KingRadler het volgende:
Welke drugs gebruik jij?
Groot fan van User Wotte
pi_165622352
quote:
19s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:40 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Begin mei al paniek? :')
pi_165622354
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dan verdienen de spelers uit Jong Ajax ook geen kans volgens jou dus.
Groot fan van User Wotte
pi_165622373
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:49 schreef Shaar12 het volgende:

[..]

Geen fatsoenlijk scoutingsrapport lijkt wel op paniek ja. Of blinde gok.
Groot fan van User Wotte
pi_165622389
quote:
19s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:49 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Geen fatsoenlijk scoutingsrapport lijkt wel op paniek ja. Of blinde gok.
Eerder gewoon een domme actie. Paniekaankoop lijkt me niet de juiste omschrijving in ieder geval.
pi_165622489
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:50 schreef Shaar12 het volgende:

[..]

Eerder gewoon een domme actie. Paniekaankoop lijkt me niet de juiste omschrijving in ieder geval.
Dat baseer je puur op dat de aankoop in maart was? Even vergeten in wat voor periode Ajax toen zat en vooral de concurrentie?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tjacka op 28-09-2016 13:07:17 ]
Groot fan van User Wotte
pi_165622704
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:49 schreef Shaar12 het volgende:

[..]

Met de grote achterstand op PSV toen wel ja. En er was toen zogenaamde behoefte aan GIF en ENERGIE, dus dan maar voor Gudelj gaan.

Zonder te kijken of zijn spel bij Ajax past.
Oh.
pi_165622714
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Met de grote achterstand op PSV toen wel ja. En er was toen zogenaamde behoefte aan GIF en ENERGIE, dus dan maar voor Gudelj gaan.

Dank je JR.
Groot fan van User Wotte
pi_165622739
quote:
19s.gif Op woensdag 28 september 2016 13:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Dank je JR.
Graag gedaan Tjacka.
Oh.
  woensdag 28 september 2016 @ 13:10:23 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_165622769
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2016 11:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Bazoer is, zelfs in vorm, geen 6. Is daar veel te slaperig voor. Net als een Fer bijvoorbeeld, die werd daar ook wel eens neer gezet maar heeft daar teveel slaapmomenten voor. Bazoer is een erg groot talent, maar als enige controleur in een aanvallend elftal gaat hij het niet redden.

Geen dank voor deze toelichting.
ben ik wel met je eens, ik denk dat Klaasen daar goed zou kunnen spelen met Bazoer op rechts en Ziyech op links
  woensdag 28 september 2016 @ 13:13:51 #79
131800 Tarado
capô de fusca
pi_165622834
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

als ik een beetje terugkijk naar De Boer is het daar ook helemaal mis gegaan, door het mislopen van het kampioenschap wilde hij revanche nemen maar hij was eigenlijk al een jaar te lang gebleven, zijn drang om afscheid te nemen met een kampioenschap heeft tot lelijk resultaat voetbal geleid in z'n laatste jaar, al was het verdedigend wel goed wat hij had neergezet.
pi_165623006
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 13:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

als ik een beetje terugkijk naar De Boer is het daar ook helemaal mis gegaan, door het mislopen van het kampioenschap wilde hij revanche nemen maar hij was eigenlijk al een jaar te lang gebleven, zijn drang om afscheid te nemen met een kampioenschap heeft tot lelijk resultaat voetbal geleid in z'n laatste jaar, al was het verdedigend wel goed wat hij had neergezet.
Zou ook wel heel knap zijn geweest om kampioen te worden.
Misschien wel de knapste titel van de laatste jaren.
Ook al zaten we er zo dichtbij.
wooblabalurg
pi_165623011
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 13:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

Vorig jaar speelden we gewoon op de counter, daarom was het verdedigend ook zo sterk. Maar toen we het spel moesten maken tegen kleinere ploegen lukte dat opeens niet omdat we daar niet echt de spelers voor hadden.
Oh.
pi_165623133
quote:
19s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:49 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Dan verdienen de spelers uit Jong Ajax ook geen kans volgens jou dus.
Iedereen verdient een kans. Maar die van El Ghazi is inmiddels wel bekeken.
pi_165623247
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 13:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

We hadden hem moeten verkopen toen het kon.
wooblabalurg
pi_165623311
quote:
9s.gif Op woensdag 28 september 2016 13:30 schreef Baconbus het volgende:

[..]

We hadden hem moeten verkopen toen het kon.
En dat te bedenken dat El Ghazi de betere versie van Kishna is ;(
pi_165623373
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 13:34 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En dat te bedenken dat El Ghazi de betere versie van Kishna is ;(
Wat ben ik blij dat hij weg is. Hij oogde zo lui in het veld.
wooblabalurg
  woensdag 28 september 2016 @ 13:45:07 #86
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165623544
quote:
19s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:40 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Dat is hij eigenlijk wel ja, maar wel een hele goede paniekaankoop
pi_165623611
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 13:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jij doelde op Bazoer
Groot fan van User Wotte
  woensdag 28 september 2016 @ 14:06:01 #88
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_165623965
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 13:45 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat is hij eigenlijk wel ja, maar wel een hele goede paniekaankoop
Ieder jaar zo'n paniekaankoop.. Ik teken ervoor _O_
pi_165624050
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 14:06 schreef Dven het volgende:

[..]

Ieder jaar zo'n paniekaankoop.. Ik teken ervoor _O_
1 van de 3 paniekaankopen van de laatste jaren lijkt een succes te zijn. Nounou, dan wil je inderdaad ieder jaar zo'n aankoop!!
Groot fan van User Wotte
  woensdag 28 september 2016 @ 14:11:49 #90
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_165624089
quote:
19s.gif Op woensdag 28 september 2016 14:09 schreef Tjacka het volgende:

[..]

1 van de 3 paniekaankopen van de laatste jaren lijkt een succes te zijn. Nounou, dan wil je inderdaad ieder jaar zo'n aankoop!!
Wat begrijp je niet aan zo'n paniekaankoop?
pi_165624147
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 14:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan zo'n paniekaankoop?
Is goed Dven.
Groot fan van User Wotte
pi_165624518
30.000 kaarten verkocht voor morgen. Dat gaat wel een kolkende ArenA worden zeg!
Groot fan van User Wotte
pi_165624862
quote:
19s.gif Op woensdag 28 september 2016 13:48 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Jij doelde op Bazoer
Met Bazoer komt het wel goed. Hij mag zich zichzelf alleen wat professioneler opstellen :)
pi_165625037
quote:
19s.gif Op woensdag 28 september 2016 14:30 schreef Tjacka het volgende:
30.000 kaarten verkocht voor morgen. Dat gaat wel een kolkende ArenA worden zeg!
Waar zit jij?
pi_165625109
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 15:00 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waar zit jij?
Op mijn vaste plek uiteraard. Wel bijzonder dat ze het tijdens een Europese wedstrijd minder vol gaan krijgen dan tijdens een bekerwedstrijdje tegen Willem II. :D
Groot fan van User Wotte
pi_165625508
quote:
19s.gif Op woensdag 28 september 2016 15:06 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Op mijn vaste plek uiteraard. Wel bijzonder dat ze het tijdens een Europese wedstrijd minder vol gaan krijgen dan tijdens een bekerwedstrijdje tegen Willem II. :D
toen mochten SCC gratis toch?
pi_165625802
quote:
19s.gif Op woensdag 28 september 2016 14:15 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Is goed Dven.
Je snapt zelf toch ook wel dat hij doelde op zo'n paniekaankoop als Ziyech. Of ben je echt zo dom?
pi_165625899
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 15:45 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Je snapt zelf toch ook wel dat hij doelde op zo'n paniekaankoop als Ziyech. Of ben je echt zo dom?
Blijkbaar.
Groot fan van User Wotte
pi_165625924
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 15:29 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

toen mochten SCC gratis toch?
Klopt ja. Snap dat met EL wedstrijden niet echt mogelijk is.
Maar ach ze hadden nu ook wel een leuke actie mogen bedenken. Maar je kan ook gewoon kaartjes van 20 euro doen en 1 per CC.
Groot fan van User Wotte
pi_165625954
quote:
19s.gif Op woensdag 28 september 2016 15:51 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Klopt ja. Snap dat met EL wedstrijden niet echt mogelijk is.
Maar ach ze hadden nu ook wel een leuke actie mogen bedenken. Maar je kan ook gewoon kaartjes van 20 euro doen en 1 per CC.
Tijdstip valt ook niet mee natuurlijk.
Oh.
pi_165625973
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 15:45 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Ik begrijp niet hoe je kan gaan juichen om een paniekaankoop. Dat geeft alleen maar aan dat er iets drastisch mis is met het beleid. Dan maakt mij het niet uit of het Pietje Puk is of een Ziyech.

Ik zou ieder jaar wel een Ziyech willen zien ja als aankoop bij Ajax. Maar een paniekaankoop liever niet.

Blijkbaar ben ik dom.
Groot fan van User Wotte
pi_165626006
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tijdstip valt ook niet mee natuurlijk.
Waar hoor.

Gewoon te hoog ingezet qua prijs met de PPT. Als je die voor 35 euro aan gaat bieden is het niet handig om daar per wedstrijd onder gaan zitten.
Groot fan van User Wotte
pi_165626168
Dolberg lijkt niet te gaan spelen. Zou betekenen dat traore terug gaat naar spitspositie en nieuwe rv. Dijks ook twijfelgeval
pi_165626291
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dolberg lijkt niet te gaan spelen. Zou betekenen dat traore terug gaat naar spitspositie en nieuwe rv. Dijks ook twijfelgeval
We krijgen dus weer een zaadpot
Oh.
pi_165626316
quote:
19s.gif Op woensdag 28 september 2016 15:55 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Waar hoor.

Gewoon te hoog ingezet qua prijs met de PPT. Als je die voor 35 euro aan gaat bieden is het niet handig om daar per wedstrijd onder gaan zitten.
Is er wel vrije verkoop?
Oh.
pi_165626410
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is er wel vrije verkoop?
Nee. :D
Groot fan van User Wotte
pi_165626506
quote:
19s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:16 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Nee. :D
Dat heeft Sar weer mooi geregeld.
Oh.
pi_165626974
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat heeft Sar weer mooi geregeld.
Omdat Standard paar jaar terug wou vechten met Feyenoorders in De Kuip
  woensdag 28 september 2016 @ 18:15:19 #109
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_165629057
komt dat ajax onder 19 youthpath of hoe het heet op ajaxtv? Was vorig jaar wel leuk om te volgen tegen Chelsea enzo
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_165629085
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit Cassieras niet bij de selectie?
pi_165629235
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 18:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zit Cassieras niet bij de selectie?
Jawel

quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 18:15 schreef mabo11 het volgende:
komt dat ajax onder 19 youthpath of hoe het heet op ajaxtv? Was vorig jaar wel leuk om te volgen tegen Chelsea enzo
18.00 gestart, A1 staat 1-0 voor (Sierhuis)

2-0 De Ligt
pi_165629398
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 18:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Jawel

[..]

18.00 gestart, A1 staat 1-0 voor (Sierhuis)

2-0 De Ligt
Dan zie ik toch liever Cassieras in de spits en Traore op rechtsbuiten. El Ghazi presteert ook al meer dan een jaar helemaal niets en Schöne op rechtsbuiten vind ik doorgaans ook wel erg vertragend werken.
pi_165629406
A1 _O_
pi_165634410
Ga altijd met plezier naar europese wedstrijden en om er dan achter te komen dat er maar 35000 man zitten is altijd zo'n anticlimax :') terwijl ik voor 20eu per kaartje rond de middenlijn zit met een PPT.
  woensdag 28 september 2016 @ 22:25:49 #115
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165636477
Dijks speelt morgen niet.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_165636712
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Dijks speelt morgen niet.
Hij gaat gewoon FIFA spelen.
  woensdag 28 september 2016 @ 22:34:03 #117
446803 Tagliano
pi_165636723
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 22:33 schreef Brammess het volgende:

[..]

Hij gaat gewoon FIFA spelen.
Dat zou wel het verstandigste zijn in zijn geval
pi_165636730
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat zou wel het verstandigste zijn in zijn geval
Wij hoeven geen Dijks te zien.

Winwin
pi_165637129
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ga altijd met plezier naar europese wedstrijden en om er dan achter te komen dat er maar 35000 man zitten is altijd zo'n anticlimax :') terwijl ik voor 20eu per kaartje rond de middenlijn zit met een PPT.
Ik sta op Zuid 1 maar hoorde dat het zelfs daar niet eens is uitverkocht.
AFCA!
pi_165638219
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 22:47 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dat is bijzonder want? Zuid 1 is de allerlaatste zijde die vol zit hoor.
Groot fan van User Wotte
pi_165638964
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 22:47 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Willem II beker is misschien wel de wedstrijd met meeste fans :D
pi_165639321
Younes Cassiera Traore
Nouri Riedewald Klaassen
Sinkgraven Sanchez Viergever Tete

Zo zou ik het doen :P.

Sinkgraven schone klaassen
Riedewald sanchez viergever veltman kan ook

Ik vind viergever verdedigend niet eens zo slecht.
pi_165639332
Dolberg speelt gewoon.

SPOILER
  donderdag 29 september 2016 @ 01:14:19 #124
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165639519
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Dolberg speelt gewoon.

SPOILER
Bron?
pi_165639524
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 01:14 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Bron?
De Mike Verweij-bode.

donderdag 29 september 2016 @ 06:56:55 #126
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_165640127
Gudelj

Krijgen we natuurlijk weer te lezen vrijdag dat de beste man onmisbaar is op het middenveld
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_165641176
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 06:56 schreef fathank het volgende:
Gudelj

Krijgen we natuurlijk weer te lezen vrijdag dat de beste man onmisbaar is op het middenveld
Gudelj is een prima wissel, voor de basis hoeft het van mijn niet.
pi_165641373
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 09:33 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Gudelj is een prima wissel, voor de basis hoeft het van mijn niet.
Totaal andere speler dan Zyech. Zorgt weer voor onbalans op het middenveld. :)
Groot fan van User Wotte
pi_165641633
quote:
19s.gif Op donderdag 29 september 2016 09:49 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Totaal andere speler dan Zyech. Zorgt weer voor onbalans op het middenveld. :)
Zou hem nu ook niet opstellen hoor.

Bazoer of Riedewald erin.
pi_165641641
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 10:12 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Zou hem nu ook niet opstellen hoor.

Bazoer of Riedewald erin.
Sinkgraven-Riedewald-Klaassen :)
Groot fan van User Wotte
pi_165641696
quote:
19s.gif Op donderdag 29 september 2016 10:13 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Sinkgraven-Riedewald-Klaassen :)
Nouri >Sink
De Jong > Sink
Sink nooit weer op het middenveld.
pi_165642105
Ik ben benieuwd of Ajax de stijgende lijn kan door trekken. Ik heb er iig zin in. :) Lekker om 2u richting de stad.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_165643151
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 10:48 schreef dimmak het volgende:
Ik ben benieuwd of Ajax de stijgende lijn kan door trekken. Ik heb er iig zin in. :) Lekker om 2u richting de stad.
Ben bang van niet, zonder Ziyech op het middenveld.
pi_165643180
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:48 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Met Gudelj op het middenveld ga je weer een stapje achteruit.
pi_165643210
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Met Gudelj op het middenveld ga je weer een stapje achteruit.
Het spel wordt weer een stuk minder. We moeten hopen dat we er een paar inknallen. Winnen is het belangrijkst.
pi_165643232
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:50 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Het spel wordt weer een stuk minder. We moeten hopen dat we er een paar inknallen. Winnen is het belangrijkst.
Ik ben wel blij dat Dolberg speelt. Dat scheelt al een stuk. Als Traoré ook nog eens in de spits had gestaan, was het helemaal twijfelachtig geweest.
pi_165643294
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ben wel blij dat Dolberg speelt. Dat scheelt al een stuk. Als Traoré ook nog eens in de spits had gestaan, was het helemaal twijfelachtig geweest.
Mee eens. Het is te hopen dat Younes een beetje in vorm raakt, dan komt er ook gevaar van links.

En ik hoop dat Bosz duidelijk maakt aan Klaassen dat als voorste middenvelder spelen niet inhoudt alleen voorin te lopen en te wachten op een kans, maar ook helpt op te bouwen.
pi_165643358
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Mee eens. Het is te hopen dat Younes een beetje in vorm raakt, dan komt er ook gevaar van links.

En ik hoop dat Bosz duidelijk maakt aan Klaassen dat als voorste middenvelder spelen niet inhoudt alleen voorin te lopen en te wachten op een kans, maar ook helpt op te bouwen.
Ik ga er dan wel vanuit dat Dolberg zondag niet speelt. Ik hoop zelf dat hij dan Cassierra in de spits zet, maar ik ga eerder uit van het doorschuiven van Traoré en dan een basisplek voor El Ghazi.
pi_165643502
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:48 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Schone erachter, misschien durft Gudelj dan wat aanvallender te spelen.
pi_165643597
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:03 schreef dimmak het volgende:

[..]

Schone erachter, misschien durft Gudelj dan wat aanvallender te spelen.
Lag het maar aan een gebrek aan durf.
wooblabalurg
pi_165643742
quote:
9s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:07 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Lag het maar aan een gebrek aan durf.
Misschien dat het eindelijk lukt. :+
pi_165644241
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 10:48 schreef dimmak het volgende:
Ik zoek nog een vriend om een biertje mee te drinken. Zie je zo. x
Groot fan van User Wotte
pi_165644298
quote:
19s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:40 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik zoek nog een vriend om een biertje mee te drinken. Zie je zo. x
Altijd welkom :9B
pi_165645028
Nog liever Schöne als aanvallende middenvelder met Riedewald als CVM.
Oh.
pi_165645310
Vanavond dabeiiiiii
  donderdag 29 september 2016 @ 13:32:42 #146
414827 Wave103
It's not pop music
pi_165645332
Hoeveel kaarten zouden er nou in totaal verkocht zijn?
pi_165646232
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:32 schreef Wave103 het volgende:
Hoeveel kaarten zouden er nou in totaal verkocht zijn?
35000 zoiets, tenzij er goeie eindsprint is geweest vandaag
pi_165646393
'k had liever Riedewald en Schöne gezien, i.p.v. Gudelj. Hoop dat Gudelj met de winter dan wel met de zomer verkocht is, loopt alleen maar talent in de weg verder.
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.
  donderdag 29 september 2016 @ 16:30:49 #149
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165648859
Waarom is er geen vrije verkoop? Tegen Pana en celta nl wel. Ook 1 kaart per cc restrictie
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 29 september 2016 @ 16:32:37 #150
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165648906
Vanwege de hoolies van standaard
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165648913
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 16:30 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is er geen vrije verkoop? Tegen Pana en celta nl wel. Ook 1 kaart per cc restrictie
Standard fans hebben wat jaartjes terug geprobeerd om in Feyenoord-vakken te komen om wat te slaan en schoppen. Ze hebben ook verplichte buscombi gekregen
pi_165649126
http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/298/fixtures/
De Telegraaf weer met dit soort titels, vuistdiep in Gudelj.
Triest medium. :')
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.
pi_165649220
Zijn we er gvd klaar voor *O*
pi_165649638
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 16:46 schreef Syntix het volgende:
Zijn we er gvd klaar voor *O*
Ik heb zo'n gevoel dat het vandaag een mooie dag gaat worden voor het Nederlands voetbal :)
pi_165649833
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 16:42 schreef Sir.Myph het volgende:
Gudelj die gepaaid moet worden :') hahaha. Hij mag god op zijn blote knieën bedanken dat hij een contract bij Ajax heeft.
Oh.
pi_165649855
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2016 17:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb zo'n gevoel dat het vandaag een mooie dag gaat worden voor het Nederlands voetbal :)
Ik gok op een gelijkspel van Ajax en nederlagen voor Feyenoord en AZ.
Oh.
  donderdag 29 september 2016 @ 17:16:41 #157
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165649878
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Feyenoord wint daar denk ik
RED ONS HENNIEGOD
pi_165650059
Mooie is wel dat ik amper nog mensen tegen kom op social media die fan van zijn Gudelj, behalve mike verweij.

Hopelijk is het nu snel klaar met hem.
pi_165650163
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zuurkool gegeten? Ajax moet makkelijk winnen. Feyenoord zie ik ook niet verliezen.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 29 september 2016 @ 17:30:30 #160
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165650216
quote:
Mike Gudelj.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_165650222
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 17:28 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Zuurkool gegeten? Ajax moet makkelijk winnen. Feyenoord zie ik ook niet verliezen.
Gudelj staat weer op het middenveld samen met Klaassen, dus ik verwacht dat het weer heel erg moeizaam zal gaan.

Feyenoord heb ik een voorgevoel van dat hun winning streak ten einde zal komen en ze een lullige nederlaag gaan lijden terwijl het absoluut niet nodig was.
Oh.
pi_165650428
quote:
Troost je: ze gaan sowieso failliet, wie leest er nou nog de krant en al helemaal deze pauper en dan hebben ze ook nog geld verbrast aan hyves kopen :') karma pakt ze wel.

Parool heeft tenminste nog niveau.
pi_165650456
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 17:39 schreef Donnis het volgende:

[..]

Troost je: ze gaan sowieso failliet, wie leest er nou nog de krant en al helemaal deze pauper en dan hebben ze ook nog geld verbrast aan hyves kopen :') karma pakt ze wel.

Parool heeft tenminste nog niveau.
Liever de Volkskrant.
pi_165650460

veel politie aawezig?
pi_165650493
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2016 17:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Liever de Volkskrant.
Die Willem Vissers slaat anders ook een hoop onzin uit.
Oh.
pi_165650540
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 17:41 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

veel politie aawezig?
Tegen Anderlecht was dit niet nodig geweest ;)
pi_165650542
jahoor godverdomme gudelj staat erin
pi_165650560

Sigthorsson > gudelj
  donderdag 29 september 2016 @ 17:47:00 #169
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165650576
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 17:46 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Sigthorsson > gudelj
Rudy > Gudelj
RED ONS HENNIEGOD
pi_165650585
quote:
[ afbeelding ]

Sigthorsson > gudelj
En weer geen Riedewald :')
Oh.
pi_165650625
quote:
[ afbeelding ]

Sigthorsson > gudelj
Geen Bazoer of Riedewald. :')
pi_165650634
Jairo arme jongen :'(

Van 'onze enige 6' naar vaste bankzitter
pi_165650666
Arme riedewald, Gudelj :')
pi_165650704
Hij zet hem er ook niet in voor Viergever he.
  donderdag 29 september 2016 @ 17:56:47 #175
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165650787
Zal wel iets geflikt hebben bij Bosz
RED ONS HENNIEGOD
pi_165650799
Geen Riedewald en Tete, wel Viergever en Gudelj.

Ik ben klaar met Bosz.
pi_165650845
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 17:57 schreef Kopsterk het volgende:

Ik ben klaar met Bosz.
Tja zo'n Ziyech maakt het verschil dan maakt het bijna niet uit welke pannenkoek je er naast pleurt. Nu neemt Gudelj weer 257865 corners waar niks van aan komt, maar we zullen zien zo.
pi_165650849
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 17:57 schreef Kopsterk het volgende:

Ik ben klaar met Bosz.
Onbegrijpelijk idd. Enige argument kan zijn: in de etalage zetten (ja nu al :')) om te verkopen in de winter. Beiden.
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 18:06:50 #179
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_165650960
Wat heeft Tete Bosz misdaan? Onbegrijpelijk is dat zeg.
pi_165650981
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:06 schreef Slobeend het volgende:
Hij kan niet voorzetten. niet dat veltman dat wel kan
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 18:08:38 #181
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_165650997
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:07 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Hij kan niet voorzetten. niet dat veltman dat wel kan
Tegen Willem II zag ik anders een goede voorzet.
pi_165651003
Viergever & Gudelj. Gooi jezelf weg, Bosz.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_165651005
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jairo arme jongen :'(

Van 'onze enige 6' naar vaste bankzitter
2 grootste talenten op de bank zetten. Hij en Tete :')
pi_165651011
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gudelj staat weer op het middenveld samen met Klaassen, dus ik verwacht dat het weer heel erg moeizaam zal gaan.

Feyenoord heb ik een voorgevoel van dat hun winning streak ten einde zal komen en ze een lullige nederlaag gaan lijden terwijl het absoluut niet nodig was.
Zie nu de opstelling idd :') Dat wordt lachen tegen Celta als die met het A team komen
pi_165651032
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:06 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap het ook niet. Ik snap ook niet wat al die trainers in Viergever blijven zien :N

Sinkgraven - Sanchez - Veltman - Tete is toch prima?
pi_165651036
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:09 schreef hafcfan het volgende:

[..]

2 grootste talenten op de bank zetten. Hij en Tete :')
En Bazoer niet te vergeten.
pi_165651046
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En Bazoer niet te vergeten.
Dat is terecht. Die bakt er echt helemaal geen kut meer van.
pi_165651054
Nagenoeg hetzelfde team als waarmee afgelopen wedstrijden met leuk voetbal werd gewonnen en alsnog wil iedereen het omgooien..
pi_165651067
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:11 schreef Zocalo het volgende:
Nagenoeg hetzelfde team als waarmee afgelopen wedstrijden met leuk voetbal werd gewonnen en alsnog wil iedereen het omgooien..
Dat lag aan Ziyech op het middenveld. Met 2 mensen die zich verstoppen op het middenveld gaat t niet leuk worden.
pi_165651091
Als we maar vaak genoeg posten dat tete en bazoer terug in basis moeten luistert bosz wel zoals met Ziyech die op het middenveld moest :'(
pi_165651096
Viergever doet het laatste weken gewoon prima, lekker laten staan.
  donderdag 29 september 2016 @ 18:14:59 #192
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165651108
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:14 schreef BobW het volgende:
Lage standaardengenot
RED ONS HENNIEGOD
pi_165651111
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:11 schreef Zocalo het volgende:
Gudelj is het probleem.
pi_165651125
Viergever de voorkeur geven boven Riedegod, dan ben je wel een debiel.
pi_165651186
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet. Ik snap ook niet wat al die trainers in Viergever blijven zien :N

Sinkgraven - Sanchez - Veltman - Tete is toch prima?
Riedewald voor Veltman, laatst genoemde kan er namelijk helemaal niks van.
pi_165651195
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:14 schreef BobW het volgende:
_O-
Als dit het uitgangspunt is dan worden we net als Feyenoord afgelopen 20 jaar.
pi_165651224
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:20 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

_O-
Als dit het uitgangspunt is dan worden we net als Feyenoord afgelopen 20 jaar.
Zie jullie niet de EL winnen hoor.
pi_165651228
quote:
9s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:14 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Lage standaardengenot
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Viergever de voorkeur geven boven Riedegod, dan ben je wel een debiel.
Laatste vijf wedstrijden met Sink/Dijks - Viergever - Sanchez - Veltman maar 2 tegengoals, daar moet je niet onnodig in gaan veranderen.
pi_165651240
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:21 schreef BobW het volgende:

[..]

[..]

Laatste vijf wedstrijden met Sink/Dijks - Viergever - Sanchez - Veltman maar 2 tegengoals, daar moet je niet onnodig in gaan veranderen.
Wat een scorebord gelul. Alleen tegen een tering zwak Heracles had je er al 2 tegen moeten hebben.
  donderdag 29 september 2016 @ 18:24:13 #200
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165651270
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:21 schreef BobW het volgende:

[..]

[..]

Zozo dat zal inderdaad aan de verdediging gelegen hebben tegen al die zwakke ploegjes
RED ONS HENNIEGOD
pi_165651284
quote:
9s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:24 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Zozo dat zal inderdaad aan de verdediging gelegen hebben tegen al die zwakke ploegjes
Eigenlijk lag het aan Onana, anders was het maar één tegengoal
  donderdag 29 september 2016 @ 18:26:13 #202
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165651301
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:25 schreef BobW het volgende:

[..]

Eigenlijk lag het aan Onana, anders was het maar één tegengoal
Krul gelijk terugsturen naar Engeland
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 29 september 2016 @ 18:51:50 #203
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165651772
Man man man
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 29 september 2016 @ 18:53:45 #204
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165651820
:')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_165651890
3-0
  donderdag 29 september 2016 @ 18:59:32 #206
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165651942
Beter raakt viergever geblesseerd. En waarom schone?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 29 september 2016 @ 19:00:11 #207
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165651954
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:59 schreef Smoofie het volgende:
Beter raakt viergever geblesseerd. En waarom schone?
Omdat hij goed kan voetballen
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165651968
Hopen dat Sinkgraven het als linksback tegen een serieuze ploeg het beter doet dan Duarte destijds :'(
  donderdag 29 september 2016 @ 19:01:32 #209
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165651993
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:00 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Omdat hij goed kan voetballen
Maar niet verdedigen. Net zoals sinkie.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_165652143
Geen idee of ze goed spelen. Ik zie niks :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165652154
Ik kan niet zien of het goed of slecht is. :')
  donderdag 29 september 2016 @ 19:10:22 #212
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_165652226
Is er eindelijk witte rook
pi_165652249
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:10 schreef KingRadler het volgende:
Is er eindelijk witte rook
Er zal wel een nieuwe Johan gekozen zijn.
  donderdag 29 september 2016 @ 19:21:37 #214
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165652504
Wat een baas is Sanchez toch :D
  donderdag 29 september 2016 @ 19:29:10 #215
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165652664
*O* *O* JAAAAAAAAAAA
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_165652707
Dolberg O+
pi_165652746
DolberGod
  donderdag 29 september 2016 @ 19:32:50 #218
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165652798
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:01 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Maar niet verdedigen. Net zoals sinkie.
Sinkie doet het prima imo
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165652811
Ik heb echt het idee dat Dolberg ons grootste spitstalent sinds Kluivert is.
  donderdag 29 september 2016 @ 19:34:55 #220
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165652865
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:33 schreef pwned het volgende:
Ik heb echt het idee dat Dolberg ons grootste spitstalent sinds Kluivert is.
Zo goed was Kluivert ook weer niet hoor
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165652875
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:34 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gewaagd.
pi_165652881
quote:

[..]

LoL
wooblabalurg
pi_165652910
quote:

[..]

Niet zo goed in auto rijden?
  donderdag 29 september 2016 @ 19:44:09 #224
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165653163
Je hoeft je ook echt geen zorgen te maken als Sanchez in duel komt O+
pi_165653205
Gudelj doet mee en het is gelijk weer uitermate kut. Wat een balverlies van die gast.
  donderdag 29 september 2016 @ 19:46:48 #226
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165653262
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gudelj doet mee en het is gelijk weer uitermate kut. Wat een balverlies van die gast.
Kan er echt geen klap van nee
pi_165653289
Lekkere eerste helft :) er had wel een goalje bij gemogen
pi_165653298
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:46 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Kan er echt geen klap van nee
Je ziet gewoon dat hij niet meekomt in dit spel. Tenenkrommend toen hij die bal op youness niet kon geven, identieke situatie met schone die dat wel kan met buitenkantje rechts op traore vorige week.
pi_165653355
Gudelj :r :r :r :r :r :r :r :r
Oh.
pi_165653450
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:44 schreef Heeinz het volgende:
Je hoeft je ook echt geen zorgen te maken als Sanchez in duel komt O+
Die is vrij sterk, gaat straks nog even werken bij Baja Beach club.
  donderdag 29 september 2016 @ 19:54:52 #231
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_165653508
Sanchez is echt weg volgend seizoen als hij zo doorgaat. Man wat een beest, die is gemaakt voor de PL of Bundesliga.
Snelle Egel
pi_165653518
Goalberg *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165653676
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:54 schreef S0nic het volgende:
Sanchez is echt weg volgend seizoen als hij zo doorgaat. Man wat een beest, die is gemaakt voor de PL of Bundesliga.
90 miljoen.
  donderdag 29 september 2016 @ 20:03:20 #234
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165653728
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Alsof jij het beter weet dan de Telegraaf.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 29 september 2016 @ 20:03:21 #235
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_165653729
Op de Belg zijn ze in ieder geval enthousiast.
  donderdag 29 september 2016 @ 20:03:49 #236
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_165653744
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

90 miljoen.
Mits doorverkooppercentage zeg ik : Doen.
pi_165653760
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:03 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Alsof jij het beter weet dan de Telegraaf.
:'(
  donderdag 29 september 2016 @ 20:06:03 #238
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165653822
Klaassen óf Gudelj kan ik nog wel hebben, maar hun allebei op het veld is toch verschrikkelijk
  donderdag 29 september 2016 @ 20:11:46 #239
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165653978
Waar zijn we in godsnaam mee bezig zeg :')
  donderdag 29 september 2016 @ 20:13:15 #240
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165654020
Man man man man man :')
  donderdag 29 september 2016 @ 20:13:39 #241
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165654040
Publiek pruimt hem ook niet meer
Die is klaar
RED ONS HENNIEGOD
pi_165654045
Ik zie gelijk weer iedereen stilstaan als de bal in de ploeg is. Totaal geen beweging weer, de man in balbezit kan de bal absoluut niet kwijt.
pi_165654050
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:13 schreef Heeinz het volgende:
Man man man man man :')
Oogaids.
  donderdag 29 september 2016 @ 20:16:05 #244
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165654122
Haal anders even je beste middenvelder eruit ja :)
  donderdag 29 september 2016 @ 20:16:30 #245
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165654134
Waarom laat hij sink en viergever staan. Snap dat echt niet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 29 september 2016 @ 20:17:07 #246
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165654157
Gudelj :'))))))
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 29 september 2016 @ 20:17:21 #247
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_165654164
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:54 schreef S0nic het volgende:
Nu al beter dan Thiago Silva
  donderdag 29 september 2016 @ 20:19:38 #248
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165654238
De publiekslieveling mag blijven staan gelukkig
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 29 september 2016 @ 20:22:26 #249
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165654347
Godverdomme wat mis ik Ziyech :')
pi_165654380
Wissel klaassen blinde kale kakkerlak :')
pi_165654396
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:23 schreef badschaap het volgende:
Je kan het hele middenveld wel wisselen, dat is het probleem.
pi_165654418
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:24 schreef TheArt het volgende:

[..]

Je kan het hele middenveld wel wisselen, dat is het probleem.
zelfs de zondags 7e klassers zijn nog beter dan dit
pi_165654453
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:23 schreef badschaap het volgende:
whut? Hij is en niet blind en niet kaal en geen kakkerlak. :P
pi_165654483
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]

whut? Hij is en niet blind en niet kaal en geen kakkerlak. :P
nee bosz is dat wel
pi_165654554
Waarom staat nou echt weer iedereen stil in balbezit. Dat snap ik dus echt niet :')
pi_165654563
Maak even 2-0 voor de tegengoal nog komt :{
  donderdag 29 september 2016 @ 20:29:13 #257
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165654566
Jaa Gudelj ram hem over plz
pi_165654579
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:28 schreef TheArt het volgende:
Waarom staat nou echt weer iedereen stil in balbezit. Dat snap ik dus echt niet :')
Vermoeidheid? Eerste helft ging het wel.
  donderdag 29 september 2016 @ 20:29:42 #259
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165654587
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:28 schreef TheArt het volgende:
Gudelj staat niet stil, die loopt vooral in de weg
RED ONS HENNIEGOD
pi_165654627
Wat raar, gudelj mist weer eens , wat gek zeg
pi_165654775
Frank koop Gudelj en Klaassen ff
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_165654998
Niemand die op het middenveld nu ook een normale pass kan geven :')
pi_165655003
Riedewald, Gudelj en Klaassen bizar slecht trouwens.
Erg duidelijk waarom Riedewald op de bank beland. Kan alleen maar terug en breed paasen
pi_165655043
slim! el gassi voor younes! Lekker favorietjes gudelj en klaassen laten staan, want die doen t ook zo perfect goed he
  donderdag 29 september 2016 @ 20:43:34 #265
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_165655048
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:42 schreef Ooku het volgende:
Erg duidelijk waarom Riedewald op de bank beland. Kan alleen maar terug en breed paasen
2 weken geleden werd er hier nog geroepen dat hij een verademing op het middenveld van Ajax is.
  donderdag 29 september 2016 @ 20:44:35 #266
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165655098
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:43 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

2 weken geleden werd er hier nog geroepen dat hij een verademing op het middenveld van Ajax is.
Dat was hij ook
  donderdag 29 september 2016 @ 20:44:43 #267
446803 Tagliano
pi_165655109
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:42 schreef Ooku het volgende:
Riedewald is juist een speler die prima vooruit kan spelen

Moet ik wel bij zeggen dat hij dat vandaag niet echt laat zien, maar dat is wel een kwaliteit van hem imo
  donderdag 29 september 2016 @ 20:44:56 #268
446803 Tagliano
pi_165655126
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:44 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat was hij ook
Je weet op wie je reageert?
  donderdag 29 september 2016 @ 20:45:21 #269
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165655144
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:44 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Je weet op wie je reageert?
Daarom hield ik het ook zo kort, anders begrijpt hij het niet meer
  donderdag 29 september 2016 @ 20:49:58 #270
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165655329
Onana _O_
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 29 september 2016 @ 20:51:01 #271
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165655374
gewonnen *O* 6 punten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 29 september 2016 @ 20:51:14 #272
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165655386
Wat een verschrikking van een tweede helft maar wel lekker :)
pi_165655408
BAM
pi_165655413
Pff, wat een dramatische tweede helft. Maar toch knap 6 punten uit twee wedstrijden, bijna net zo goed als vorig jaar na de hele groepsfase.

Celta ook gewonnen dus:
Celta 2-6
Ajax 2-6
Standard 2-1
Panathinaikos 2-0

^O^
  donderdag 29 september 2016 @ 20:51:52 #275
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165655418
Frank heeft maar even met 3-1 verloren van Sparta Praag
pi_165655423
3 puntjes lekker. Was moeilijker dan nodig was op het laatst.
pi_165655431
Ups en downs, maar fijn dat het i.t.t. vorige seizoenen dit jaar wat vaker meezit in Europa.
pi_165655434
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:51 schreef Heeinz het volgende:
Wat een verschrikking van een tweede helft maar wel lekker :)
Eerste helft was leuk, tweede helft vrij beroerd inderdaad. Maar ja, zes punten.
pi_165655449
Nooit.Meer.Gudelj.
pi_165655460
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:51 schreef BobW het volgende:
Pff, wat een dramatische tweede helft. Maar toch knap 6 punten uit twee wedstrijden, bijna net zo goed als vorig jaar na de hele groepsfase.

Celta ook gewonnen dus:
Celta 2-6
Ajax 2-4
Standard 2-1
Panathinaikos 2-0

^O^
pi_165655472
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nooit.Meer.Gudelj.
pi_165655473
BOSZGOD
  donderdag 29 september 2016 @ 20:54:05 #283
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165655494
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:51 schreef BobW het volgende:

Celta ook gewonnen dus:
Celta 2-6
Ajax 2-6
Standard 2-1
Panathinaikos 2-0

^O^
Wtf? Celta heeft er 4.

Bosz moet echt eens stoppen met dat zn zwakste verdediging opstellen. For reals. Tegen sterkere teams redden we het zo niet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_165655509
Wordt een uiterst boeiend tweeluik tegen Celta.
  donderdag 29 september 2016 @ 20:54:44 #285
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165655513
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nooit.Meer.Gudelj.
#alibivoetballer
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165655525
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:52 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Uh wat?
Oh.
pi_165655545
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Uh wat?
Ik doe gewoon mee met fouten maken.
pi_165655559
Eerlijk gezegd een beetje vrees voor Celta. Maar goed we gaan het zien.
pi_165655573
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:54 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Wtf? Celta heeft er 4.

Bosz moet echt eens stoppen met dat zn zwakste verdediging opstellen. For reals. Tegen sterkere teams redden we het zo niet.
Oh ja tuurlijk, nog beter.
pi_165655575
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:54 schreef inslagenreuring het volgende:
Wordt een uiterst boeiend tweeluik tegen Celta.
Mag hopen dat Ajax dan wel beter gaat spelen :')

Al is Ziyech ter vervanging van Gudelj sowieso beter
Oh.
pi_165655578
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:56 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik niet, met Ziyech i.p.v. Gudelj komt het goed.
pi_165655610
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:56 schreef inslagenreuring het volgende:
Uit denk ik sowieso een nederlaag. Thuis misschien nog stunten
Oh.
  donderdag 29 september 2016 @ 20:58:09 #293
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165655631
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:56 schreef Sir.Myph het volgende:

[..]

Ik niet, met Ziyech i.p.v. Gudelj komt het goed.
Lasse eruit voor een echte cvm , tete erin. Zou hem gewoon op LB zetten.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 29 september 2016 @ 20:58:34 #294
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_165655638
Billenknijpen toch nog :') maar zes puntjes _O_

Bijna even veel als vorig jaar :')
pi_165655646
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Uit denk ik sowieso een nederlaag. Thuis misschien nog stunten
Een puntje is denk ik het hoogst haalbare idd
  donderdag 29 september 2016 @ 20:59:41 #296
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165655668
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:58 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Op linksback mag van mij ook ja, volgens mij speelde hij daar ook lange tijd in Jong

Mag van mij ook in het centrum. Met Sanchez heb je dan twee gasten die elke bal pakken, twee voetballende backs en Riedewald ervoor en je bent klaar
pi_165655687
Eerst helft ^O^
Younes/Traoré eerste helft _O_ _O_
Gudelj/Klaassen :')
  donderdag 29 september 2016 @ 21:00:25 #298
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165655692
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:58 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dan liever
Tete - veltman - Sanchez - Viergever
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165655706
Kapot schamen om de 2e helft
  donderdag 29 september 2016 @ 21:01:01 #300
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165655711
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:00 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dan liever
Tete - veltman - Sanchez - Viergever
Dat kan ook. Maar ik heb liever geen viergever.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_165655722
Top: Traoré, Dolberg, Cassierra. Flop: Gudelj, Klaassen, Sink (1e helft)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')