Hoogvliet is een stuk goedkoper dan AH, dus daar ben ik voor de reguliere dingen sowieso minder kwijt, maar in de zomer zit ik met het luxeprobleem dat ik de auto die ik dan gebruik niet bij de dichtstbijzijnde Hoogvliet wil neerzetten, want een verschrikkelijke asobuurt, en degene die veel groter is en waar ik de auto zelfs open laat staan is verder weg, dus dan moet ik serieus boodschappen doen, anders kan het niet uit er naartoe te rijden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoeveel tijd kost het en hoeveel levert het je op?
Bij de appie is zo'n beetje alles waar excellent op staat shit met valse pretenties en bijbehordende prijs. Dat is makkelijk geld verdienen aan mensen die niet willen opletten en dan maar voor een stickertje gaan om iets lekkers te kopen. Takje rozemarijn en wat zou en peper vast op een stuk vlees doen, en hup 3 euro er bovenop. Dan hebben we de black angus hamburgers, ik buk altijd voor de goedkoopste hamburgers want die zijn het vetst en van mager vlees kan ik geen goede hamburgers bakken, maar die zijn ook wel eens op, en dan zit je met een 4 keer zo duur geval met de verkeerde kruiding.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor overprijsde onzin bedoel je dan? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Neemt niet weg dat je wel 2 pakken met 40 rollen WC papier kunt kopen als ze in de aanbieding zijn, als je de ruimte hebt om het op te slaan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben daar echt te lui voor.
Ben dan ook in m'n eentje en werk fulltime, dus de besparing door naar andere supermarkten te gaan zal minimaal zijn.
Ik kom één keer in de week bij een Jan Linders, één keer in de week bij een appie XL, en meerdere keren bij de Lidl. En ik neem ook vaak aanbiedingen mee.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je wel 2 pakken met 40 rollen WC papier kunt kopen als ze in de aanbieding zijn, als je de ruimte hebt om het op te slaan.
Kennisje van me ook, nou ja, bijna. Zij zegt altijd tegen haar man: Loop es effe naar de koelkast voor een flesje wijn! Daarmee bedoelt ze de winkel. Inderdaad, altijd vers.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:50 schreef Halle_Luja het volgende:
Nou woon ik naast de supermarkt dus das voor mij extra makkelijk.
Dat doe ik dan ook, maar dan 1. Want ik ben alleen dus schijt niet zo veelquote:Op dinsdag 27 september 2016 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je wel 2 pakken met 40 rollen WC papier kunt kopen als ze in de aanbieding zijn, als je de ruimte hebt om het op te slaan.
Ik noem het 'de overkant' als ik erheen ga en gekscherend 'mn voorraadkast'quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Kennisje van me ook, nou ja, bijna. Zij zegt altijd tegen haar man: Loop es effe naar de koelkast voor een flesje wijn! Daarmee bedoelt ze de winkel. Inderdaad, altijd vers.
Is blijkbaar alweer verlaagt naar 14 euro.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:58 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Ik noem het 'de overkant' als ik erheen ga en gekscherend 'mn voorraadkast'
En voor degene die boodschappen doen bij AH en een pick-up-point dichtbij hebben: https://nl.pepper.com/kor(...)n-albert-heijn-28132
Geen ervaring mee, maar revieuws zijn positief. 21.50 euro boodschappen gratis.
Spekjes. Je vergeet de spekjes!quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:50 schreef Gia het volgende:
En manlief had vorige week 10 kilo aardappelen gekocht bij de lidl. Want dat was maar ietsje duurder dan 3 kilo. Wordt vandaag dus weer stamppot. Met verse boerenkool! Jummie.
2 pakjes he en rookworst en speklap.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:02 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Spekjes. Je vergeet de spekjes!
Klopt, plus 7.50 euro ophaalkorting ofzo, tenzij die eraf is inmiddels.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Is blijkbaar alweer verlaagt naar 14 euro.
Stickertje BBQ maakt alles ook 2x zo duur.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bij de appie is zo'n beetje alles waar excellent op staat shit met valse pretenties en bijbehordende prijs. Dat is makkelijk geld verdienen aan mensen die niet willen opletten en dan maar voor een stickertje gaan om iets lekkers te kopen. Takje rozemarijn en wat zou en peper vast op een stuk vlees doen, en hup 3 euro er bovenop. Dan hebben we de black angus hamburgers, ik buk altijd voor de goedkoopste hamburgers want die zijn het vetst en van mager vlees kan ik geen goede hamburgers bakken, maar die zijn ook wel eens op, en dan zit je met een 4 keer zo duur geval met de verkeerde kruiding.
Jij doucht koud en gebruikt helemaal geen warm water meer dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:10 schreef Geerd het volgende:
Zolang het nog 18C binnen is stekker uit de CV trekken, goedkopere abonnementen, gewoon water koffie en bier drinken, vlees en kaas op brood.
Geen prul shit kopen, goedkope deo en shampoo,
ja, kan toch zat wasmachine zit niet aan de cv gekoppeld. Niet dat ik het zelf doe maar je wordt echt niet schoner van warm water.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:19 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Jij doucht koud en gebruikt helemaal geen warm water meer dan?
En je bent een man, dat scheelt ook alquote:Op dinsdag 27 september 2016 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook, maar dan 1. Want ik ben alleen dus schijt niet zo veel
En om dezelfde reden: koud douchen!quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:07 schreef Dally het volgende:
Wil je besparen en tegelijkertijd aan je gezondheid werken? Zet je verwarming 's winters een heel stuk lager. Het verwarmen van een huis is echt verrassend duur. Een gemiddelde tussenwoning verbruikt 's winters bijna 8 kuub per dag. Met een kuub prijs van 60 cent is dat bijna 5 euro per dag, de verwarming 1 graad lager schijnt 7% te schelen. Nog goed voor het milieu ook.
Gezond? Ja! Kou staat bijna gelijk aan sporten qua gezondheid. Als je het koud hebt maakt je lichaam een spier-achtig weefsel aan genaamd "brown adipose tissue of BAT". Dit weefsel verbrandt vet puur voor warmte, je eigen warmtecentrale dus. Na een tijdje is een paar graden lager net zo comfortabel als de oorspronkelijke temperatuur. BAT zorgt direct voor minder diabetes, ontstekingen, hart- en vaatziekten en veroudering daarnaast worden ook veel calorieën verbrandt met alle voordelen van gewichtsverlies, lijkt dus veel op sporten. Moet je helaas wel door de zure appel heen bijten tijdens de opbouwperiode (lees: kou) van dit weefsel. Ooit gemerkt dat je het aan het einde van de winter veel minder koud hebt bij dezelfde temperaturen dan bij het begin van de winter? Aan het einde van de winter hebben mensen veel meer BAT, ik heb indrukwekkende scans gezien tijdens besprekingen (ik ben gepromoveerd medisch bioloog).
Als je het aankunt de verwarming een paar graden lager te zetten heeft het alleen maar voordelen.
Ik weet inderdaad niet wat vrouwen allemaal met WC papier doen, spoelen jullie het gewoon direct door of maken jullie er eerst papier maché sneeuwpoppetjes van of zo?quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je bent een man, dat scheelt ook al
Niet zo opgelet bij biologie?quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad niet wat vrouwen allemaal met WC papier doen, spoelen jullie het gewoon direct door of maken jullie er eerst papier maché sneeuwpoppetjes van of zo?
de extra zaken die gedaan moeten worden kan ik nog steeds niet afstrepen bij de extra hoeveelheid hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |