Vind PSV niet beroerd spelen ofzo.quote:
2-2quote:Op woensdag 28 september 2016 21:31 schreef Fok-it het volgende:
PSV kan dit nog gewoon winnen hoor. Stelt allemaal niet veel voor dat Rostov. Die 2de goal van hun zat er gewoon lekker in, kan gebeuren
Tsja. Kaneel riep ook al meteen dat PSV 4de zou eindigen en 10 seconden later was het 1-1.quote:
Omgekeerde psychologie.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. Kaneel riep ook al meteen dat PSV 4de zou eindigen en 10 seconden later was het 1-1.
Als je zo treurig verdedigd tegen de zwakste tegenstander, dan ga je laatste worden.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. Kaneel riep ook al meteen dat PSV 4de zou eindigen en 10 seconden later was het 1-1.
Atletico en Bayernquote:Op woensdag 28 september 2016 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
wel waardeloze wedstrijd pff wie zit bij hun in groep
zag ik psv nu 5-3-2 spelen, heb niet alles gezienquote:Op woensdag 28 september 2016 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je zo treurig verdedigd tegen de zwakste tegenstander, dan ga je laatste worden.
Thuis tegen de Spanjaarden had je punten moeten pakken, dat laat je ook na.
Tegen Bayern zijn het 0 punten. In Spanje pak je ook niks.
Ja, nu hebben ze 5 man achterin staan die niet ingrijpen ipv 4.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zag ik psv nu 5-3-2 spelen, heb niet alles gezien
5-3-2 spelen tegen russen.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, nu hebben ze 5 man achterin staan die niet ingrijpen ipv 4.
Dat was ook gewoon pech verder. Die hadden echt wel puntje verdiend. Maargoed. ALs je uit van Rostov wint of gelijkspeelt en thuis wint ben je normaal gesproken gewoon 3de. Niks mis meequote:Op woensdag 28 september 2016 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je zo treurig verdedigd tegen de zwakste tegenstander, dan ga je laatste worden.
Thuis tegen de Spanjaarden had je punten moeten pakken, dat laat je ook na.
Tegen Bayern zijn het 0 punten. In Spanje pak je ook niks.
Zoals altijdquote:Op woensdag 28 september 2016 21:35 schreef Fok-it het volgende:
Dat was ook gewoon pech verder. Die hadden echt wel puntje verdiend.
Ja, maar jke hebt niet gekeken uiteraard?quote:
Het is bij Nederlandse clubs altijd verdient dit, verdient dat.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar jke hebt niet gekeken uiteraard?
Dat hadden ze ookquote:Op woensdag 28 september 2016 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PSV had onder die logica ook puntje verdient tegen feyenoord
Het gebeurt al 10 jaar structureel.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon pech verder. Die hadden echt wel puntje verdiend. Maargoed. ALs je uit van Rostov wint of gelijkspeelt en thuis wint ben je normaal gesproken gewoon 3de. Niks mis mee
1 gewonnen strafschop vorig jaar en ze hadden Atletico er ook uitgeschoten in de kwartfinalequote:Op woensdag 28 september 2016 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gebeurd al 10 jaar structureel.
Dat is geen pech. Dat is onkunde.
Nouja, Ajax slaapt altijd de eerste 10 minuten waardoor ze altijd achter komen.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:37 schreef Flippiee het volgende:
Daarna doet AZ iets fout en staat het weer gelijk
Mark my words
Tuurlijk werkt het zo niet, maar dat een ploeg niet scoort betekent niet dat ze dan meteen verdiend verliezenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan zoveel leuk voetballen als je wilt, maar zo werkt een spel met goals niet.
Vind ik wel.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:39 schreef Fok-it het volgende:
dat een ploeg niet scoort betekent niet dat ze dan meteen verdiend verliezen
Nu ja vorige keer met Dundalk was beetje pech door o.a. Wuytens. Dus nu nog maar even afwachten.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, Ajax slaapt altijd de eerste 10 minuten waardoor ze altijd achter komen.
Dus stel dat Feyenoord tegen PSV 3x de paal raakt, 2x de lat. terechte strafschoppen die niet gegeven worden, terechte goals die afgekeurd worden enz enz enz en het blijft 0-0 hadden ze niet meer verdient?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Dat is namelijk de kern van de sport.
Als je de geldbedragen ziet niet neequote:Op woensdag 28 september 2016 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ze voetballen niet voor een schoonheidsprijs toch.
Klopt, al zal het heel heel heel zelden een keer voorkomen.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus stel dat Feyenoord tegen PSV 3x de paal raakt, 2x de lat. terechte strafschoppen die niet gegeven worden, terechte goals die afgekeurd worden enz enz enz en het blijft 0-0 hadden ze niet meer verdient?
Pijnlijkste wedstrijd sinds Utrecht Differdange.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu ja vorige keer met Dundalk was beetje pech door o.a. Wuytens. Dus nu nog maar even afwachten.
Ik vind het wel fascinerend wat voor geld daarin omgaat.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je de geldbedragen ziet niet nee
Als een privaat bedrijf betaald zijn ze het waard.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Kan me er zo weinig bij voorstellen dat ze het waard zijn.
De transfers van een speler gaan inmiddels al richting de 150 miljoenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel fascinerend wat voor geld daarin omgaat.
Kan me er zo weinig bij voorstellen dat ze het waard zijn.
Oh ja vast. Maar ik probeer te bedenken op welke manier je dat precies terug kunt verdienen voor een club. Ben niet zo thuis in het wereldje.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als een privaat bedrijf betaald zijn ze het waard.
Ronaldo levert een club tientallen miljoenen per jaar aan shirts opquote:Op woensdag 28 september 2016 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja vast. Maar ik probeer te bedenken op welke manier je dat precies terug kunt verdienen voor een club. Ben niet zo thuis in het wereldje.
Ik moet hier aan ook nog steeds een bijdrage leveren. Stiekem hoop ik dat iemand ooit zo romantisch is om het voor mij te kopen. #relationshipgoalsquote:Op woensdag 28 september 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ronaldo levert een club tientallen miljoenen per jaar aan shirts op
ik koop geen voetbalshirts meerquote:Op woensdag 28 september 2016 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet hier aan ook nog steeds een bijdrage leveren. Stiekem hoop ik dat iemand ooit zo romantisch is om het voor mij te kopen. #relationshipgoals
Wat kan de man in kwestie als dank terug verwachten?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet hier aan ook nog steeds een bijdrage leveren. Stiekem hoop ik dat iemand ooit zo romantisch is om het voor mij te kopen. #relationshipgoals
Aan de Spaanse costa, zo`n nepperd voor 5 euroquote:Op woensdag 28 september 2016 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat iemand ooit zo romantisch is om het voor mij te kopen. #relationshipgoals
Ik wil alleen een Ronaldo shirt eigenlijk. Verder interesseert het me niet echt.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik koop geen voetbalshirts meer
geef al mijn shirts ook weg bijna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |