Wat ga je eten?quote:Op woensdag 28 september 2016 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ook. Net Gym geweest en moet nog boodschappen doen
Walgelijk matigquote:Op woensdag 28 september 2016 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn bagage duurde echt heel lang, terwijl de business bagage als eerst op de band hoort te liggen.
#BOYCOTT
ik heb nog aardappeltjes en broccoli/bloemkool/wortel mix dus alleen nog iets erbij. Ligt eraan wat er in de bonus isquote:
Komt door de inteelt.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Kuyt: ''Als ik morgen scoor uit ik dat op ingetogen wijze''
bahbahbah vieze man
Inteelt en tikken in de kop.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk ook hij heeft paar tikken in de kop
oost europa GODquote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef Flippiee het volgende:
Leuke man bij Rostov. Oost Europeanengenot
Denk je dat oost europese mannen ook geimporteerd kunnen worden net zoals de vrouwen? Ik vraag dit niet voor mezelf.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oost europa GOD
net weer TERUG
ja kan vastquote:Op woensdag 28 september 2016 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk je dat oost europese mannen ook geimporteerd kunnen worden net zoals de vrouwen? Ik vraag dit niet voor mezelf.
Nederlandse eredivisie genot. AZ had het wel gedaan (!).quote:Op woensdag 28 september 2016 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederland is er weer ingetuind.
Ajax zou Rostov wel even inpakken. Nu PSV zelfde
zullen vast wel ergens degelijke partij neerzetten en dan is het opeens weer jubelstemming omdat ze een c-team gepakt hebbenquote:
net zoals ajax zekerquote:Op woensdag 28 september 2016 21:31 schreef Fok-it het volgende:
PSV kan dit nog gewoon winnen hoor. Stelt allemaal niet veel voor dat Rostov. Die 2de goal van hun zat er gewoon lekker in, kan gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |