Het is toch wat he.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh, lig een kleine anderhalf uur in bed, sukkel bijna in slaap en net op dat moment enorm lawaai op de binnenplaatsKlaarwakker nu.
De binnenplaats?quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh, lig een kleine anderhalf uur in bed, sukkel bijna in slaap en net op dat moment enorm lawaai op de binnenplaatsKlaarwakker nu.
Lekkere binnenkomer zeg, en ja dat zei je moeder ook.quote:Op dinsdag 27 september 2016 07:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De binnenplaats?
Zit je in een gesticht of zo?
ZO DAN.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lekkere binnenkomer zeg, en ja dat zei je moeder ook.
Heb jij nog besef van tijd?quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:17 schreef Jojoortje het volgende:
Godsamme veel te vroeg voor moedergrapjes.
Haha. Jojo wordt in de toekomst mad om moedergrapjes omdat ze alles op zichzelf kan betrekkenquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:17 schreef Jojoortje het volgende:
Hey hoe gaat het?quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:17 schreef Jojoortje het volgende:
Oja verrek.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Jojo wordt in de toekomst mad om moedergrapjes omdat ze alles op zichzelf kan betrekken
Goedemorgen mama![]()
Dat is mij gelukkig nooit gebeurdquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed! Kleine doet 't mooi zeg.Gisteren ondergeplast, wat een held.
Gelukkig. Fijn is dat he. Mijne poepte gister terwijl ze in bad zat. Ook zo lekker.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed! Kleine doet 't mooi zeg.Gisteren ondergeplast, wat een held.
Ik wist niet dat baby's zo ver konden stralen joh.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is mij gelukkig nooit gebeurd
quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig. Fijn is dat he. Mijne poepte gister terwijl ze in bad zat. Ook zo lekker.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die timing van hun hen?
Ja, geen idee. Kon er eigenlijk achteraf wel om lachen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die timing van hun?
Er is niks zo mooi als een kleine versie van jezelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!!quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:35 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoor/lees al 2 weken van alles en iedereen hoe Zyech moet spelen en maar raar vinden dat alle andere clubs juichen als Ajax geen kampioen is geworden.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is niks zo mooi als een kleine versie van jezelf.
Hoewel ik in jouw geval je opmerking wel snap.Zo, die zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ik begrijp niet zo goed wat het één met het ander te maken heeftquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:35 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoor/lees al 2 weken van alles en iedereen hoe Zyech moet spelen en maar raar vinden dat alle andere clubs juichen als Ajax geen kampioen is geworden.
Heel simpel, er wordt gedaan alsof het een speler van het NL elftal is. Vooral FOX/NPO hebben daar een handje van.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat het één met het ander te maken heeft
[..]
Hoewel ik in jouw geval je opmerking wel snap.Koekoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
[..]
Hoewel ik in jouw geval je opmerking wel snap.Ik pis ook wel genoeg over mezelf heen, heb ik niet nog iemand voor nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog last van kraamtranen of is dat al voorbij inmiddels?quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat is persoonlijk he. Ik vind het zo mooi.
Het interesseert mij allemaal geen ene reet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heel simpel, er wordt gedaan alsof het een speler van het NL elftal is. Vooral FOX/NPO hebben daar een handje van.
Nog wel beetje last.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog last van kraamtranen of is dat al voorbij inmiddels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |