Er is niks zo mooi als een kleine versie van jezelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!!quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:35 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoor/lees al 2 weken van alles en iedereen hoe Zyech moet spelen en maar raar vinden dat alle andere clubs juichen als Ajax geen kampioen is geworden.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is niks zo mooi als een kleine versie van jezelf.
Hoewel ik in jouw geval je opmerking wel snap.Zo, die zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ik begrijp niet zo goed wat het één met het ander te maken heeftquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:35 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoor/lees al 2 weken van alles en iedereen hoe Zyech moet spelen en maar raar vinden dat alle andere clubs juichen als Ajax geen kampioen is geworden.
Heel simpel, er wordt gedaan alsof het een speler van het NL elftal is. Vooral FOX/NPO hebben daar een handje van.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat het één met het ander te maken heeft
[..]
Hoewel ik in jouw geval je opmerking wel snap.Koekoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
[..]
Hoewel ik in jouw geval je opmerking wel snap.Ik pis ook wel genoeg over mezelf heen, heb ik niet nog iemand voor nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog last van kraamtranen of is dat al voorbij inmiddels?quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat is persoonlijk he. Ik vind het zo mooi.
Het interesseert mij allemaal geen ene reet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heel simpel, er wordt gedaan alsof het een speler van het NL elftal is. Vooral FOX/NPO hebben daar een handje van.
Nog wel beetje last.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog last van kraamtranen of is dat al voorbij inmiddels?
Volgens mij is Ziyech al maanden de meest besproken speler van de Eredivisie, maar goed.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heel simpel, er wordt gedaan alsof het een speler van het NL elftal is. Vooral FOX/NPO hebben daar een handje van.
Gaat vanzelf. Maar is soms wel komisch.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog wel beetje last.
Erg zeg, ben helemaal niet een emotioneel type ofzo.
En met afstand de beste van de hele competitie.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij is Ziyech al maanden de meest besproken speler van de Eredivisie, maar goed.
Zijn het alweer twee gaten daar beneden?quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog wel beetje last.
Erg zeg, ben helemaal niet een emotioneel type ofzo.
Madquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij is Ziyech al maanden de meest besproken speler van de Eredivisie, maar goed.
Mij wel en wat steun zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het interesseert mij allemaal geen ene reet.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn het alweer twee gaten daar beneden?
Ik heb je rug makker.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mad
[..]
Mij wel en wat steun zou mooi zijn.
Ik las laatst ergens dat het echt bij het merendeel van de vrouwen scheurt. Dat is toch een reden om een keizersnee te nemenquote:
Meestal knippen ze in. Knippen is beter dan scheuren.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat het echt bij het merendeel van de vrouwen scheurt. Dat is toch een reden om een keizersnee te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |