Vang 20 pokemon terwijl je een Pikachu-pak draagt.quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 22:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vang 20 pokemon terwijl je een Pikachu-pak draagt.
ja gelijk heb je! raakte een beetje in de gekte door dit interessante topic en de inspirerende discussie. excusesquote:Op maandag 26 september 2016 22:12 schreef Molurus het volgende:
[..]
Toch binnen 24 uur gevonden, je kan ook overdrijven.
Dank! Heb expres candy gespaard omdat ik nu als het goed is het max haalbare kan tegenkomen, dus als er mooie IV's opduiken kan ik gelijk evolven. Prepare for my army!quote:Op maandag 26 september 2016 23:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bohhhhhhhhhhhh 30, feli, dat is niet mals.
Was het bij mij maar zo'n feest.quote:Op maandag 26 september 2016 23:25 schreef Valerie. het volgende:
What the fuck is er aan de hand, heb de hele avond ineens mijn huis vol pidgeys en rattatas
ik heb ze echt nog nooit in huis gehad, en nu aan 1 stuk door. Misschien krijg jij het ook nog wel!quote:Op maandag 26 september 2016 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het bij mij maar zo'n feest.
Heb ze nodig voor mijn lucky egg
Ik kreeg zo'n nutteloze Krabby waar ik er al één van hadquote:Op maandag 26 september 2016 23:26 schreef Valerie. het volgende:
[..]
ik heb ze echt nog nooit in huis gehad, en nu aan 1 stuk door. Misschien krijg jij het ook nog wel!
HAHAHAhahaahahah waaaauw was het bij mij maar zo'n feest!! in geen velden of wegen een pokemon te zien bij mij thuisquote:Op maandag 26 september 2016 23:25 schreef Valerie. het volgende:
What the fuck is er aan de hand, heb de hele avond ineens mijn huis vol pidgeys en rattatas
never give up real dreams, zal ik maar zeggen hihihquote:Op maandag 26 september 2016 23:26 schreef Valerie. het volgende:
[..]
ik heb ze echt nog nooit in huis gehad, en nu aan 1 stuk door. Misschien krijg jij het ook nog wel!
Als je de linker alt ingedrukt hebt terwijl je op het quote knopje drukt kan je meerdere berichten quoten. Hoef je ook niet voor elke quote een nieuw bericht te plaatsen ;-)quote:Op maandag 26 september 2016 23:43 schreef Lois2803 het volgende:
[..]
never give up real dreams, zal ik maar zeggen hihih
jeetje hihahe bedankt KapiteinGasthof! Met zulke tips kan ik verder. ben nieuw op de site, weet je. is altijd moeilijk om dan van jezelf alle trucs te ontdekken.quote:Op maandag 26 september 2016 23:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je de linker alt ingedrukt hebt terwijl je op het quote knopje drukt kan je meerdere berichten quoten. Hoef je ook niet voor elke quote een nieuw bericht te plaatsen ;-)
De spawn points zijn aangepast en uitgebreid sinds ongeveer 22 uur vanavond. Veel meer spawn punten nu.quote:Op maandag 26 september 2016 23:25 schreef Valerie. het volgende:
Yayquote:Op dinsdag 27 september 2016 00:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De spawn points zijn aangepast en uitgebreid sinds ongeveer 22 uur vanavond. Veel meer spawn punten nu.
Net even gescanned in mijn omgeving, nu ook een Electabuzz nest in het park hier, niet dat ik daar iets aan heb. Maar wel leuk voor de verandering.
Nou fijn, vanaf nu constant mijn huis vol pidgey/rattata/spearow dus?quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De spawn points zijn aangepast en uitgebreid sinds ongeveer 22 uur vanavond. Veel meer spawn punten nu.
Net even gescanned in mijn omgeving, nu ook een Electabuzz nest in het park hier, niet dat ik daar iets aan heb. Maar wel leuk voor de verandering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |