Minder vet dat om je organen plakt is doorgaans een stuk gezonderquote:Op maandag 26 september 2016 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer aan een laag vetpercentage.
met die sterfkou die komt niet veelquote:Op maandag 26 september 2016 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer aan een laag vetpercentage.
Ik loop door een muur en dan heb ik nog een klein beetje vet om mijn organen te beschermen ook. Helemaal topquote:
Dik of zelfs mollig zijn is niet goed maar een echt laag vetpercentage is hooguit goed voor je sixpackquote:Op maandag 26 september 2016 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Minder vet dat om je organen plakt is doorgaans een stuk gezonder
Heb jij een sixpack?quote:Op maandag 26 september 2016 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit baseer ik overigens op helemaal niks
Geloven in die hoaxquote:Op maandag 26 september 2016 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Minder vet dat om je organen plakt is doorgaans een stuk gezonder
Iedereen heeft een sixpack. Alleen bij 95% is ie niet zichtbaar vanwege een te hoog vetpercentage (>8%)quote:
Tuurlijk niet.quote:
Te hoog nog wel. Te hoog voor jouw streven allichtquote:Op maandag 26 september 2016 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedereen heeft een sixpack. Alleen bij 95% is ie niet zichtbaar vanwege een te hoog vetpercentage (>8%)
in de koelkast wel jaquote:
Ik heb echt geen verstand van vetpercentages. Mij kan je alles wijs maken.quote:Op maandag 26 september 2016 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedereen heeft een sixpack. Alleen bij 95% is ie niet zichtbaar vanwege een te hoog vetpercentage (>8%)
hoe groter je vet% hoe kleiner je piemelquote:Op maandag 26 september 2016 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen verstand van vetpercentages. Mij kan je alles wijs maken.
De onwetendheid bij de meeste is groot. Ik zal ze sparenquote:
hogerquote:Op maandag 26 september 2016 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hoe groter je vet% hoe kleiner je piemel
Zoals de Top Oss supportersgroep tegen Wijzijnvoetbal zei. Kom vechten dan als je durft.quote:Op maandag 26 september 2016 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De onwetendheid bij de meeste is groot. Ik zal ze sparen
Maar ik ben blij dat ik in jou een medestander vind.
tering christus dan ben ik echt geschapen als een paardquote:Op maandag 26 september 2016 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hoe groter je vet% hoe kleiner je piemel
Volgens onlo heeft deze man een twelvepackquote:
Het vet percentage onder PSV supporters is echt bizar hoog.quote:Op maandag 26 september 2016 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De onwetendheid bij de meeste is groot. Ik zal ze sparen
Maar ik ben blij dat ik in jou een medestander vind.
Haha, wat?quote:Op maandag 26 september 2016 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals de Top Oss supportersgroep tegen Wijzijnvoetbal zei. Kom vechten dan als je durft.
Nap is op dreef.quote:Op maandag 26 september 2016 20:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgens onlo heeft deze man een twelvepack
hahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |