uitermate goede track!quote:
Dit.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:26 schreef Againzender het volgende:
Pink Floyd. Nooit mijn ding geweest.
Ook niet echt mij ding maar Comfortably numb, Wish you were here en Shine on you crazy diamond zijn toch wel prachtklassiekers.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:26 schreef Againzender het volgende:
Pink Floyd. Nooit mijn ding geweest.
Ik wacht in spanning.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken een leuk feitje over drummers.
Nou, die drummer van deze band heeft als enige geen baard he. En dat schijnt heel leuk te zijn, omdat ie Frank Beard heet.quote:
WOW.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, die drummer van deze band heeft als enige geen baard he. En dat schijnt heel leuk te zijn, omdat ie Frank Beard heet.
#leukefeitjesdieelkeDJdeelt.
Had ie ook geen Ringobaardje?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, die drummer van deze band heeft als enige geen baard he. En dat schijnt heel leuk te zijn, omdat ie Frank Beard heet.
wowowowowowowowoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |