abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165787052
Hij is fysiotherapeut.
Kan hij zich mooi in massagetechnieken (naast Thailand heeft Birma/Myanmar ook een eigen massage-scene) bekwamen.
Kun je je CV weer wat mee opfleuren.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_165787259
In hoger beroep gaan...lijkt me niet slim. Iets zegt me dat hij dan een hogere straf gaat krijgen in dat soort landen.
pi_165787291
3 maanden koekoek
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_165787341
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 03:19 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik dacht dat vandaag de uitspraak komt. Maar hij heeft nu wel lang genoeg vastgezeten. Anders wordt het Boeddhisme ook al zo'n intolerant geloof.
Ach, vernieling van eigendom. Mag best een paar maandjes op staan.
pi_165787538
Hij kan de straf ook afkopen. Als de tweet van de Myanmar Times klopt voor een boete van een whopping 7 eurocent.
pi_165787961
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 11:59 schreef Odaiba het volgende:
In hoger beroep gaan...lijkt me niet slim. Iets zegt me dat hij dan een hogere straf gaat krijgen in dat soort landen.
En bovendien: als het de hel op aarde is, is een maand ook al lang.
En als je 't een maand hebt volgehouden, kan die 1,5 maand er ook nog wel bij. Ik denk dat ze deze Hollander/Fries niet in het gemiddelde kot stoppen waar ze de gemiddelde zwerver indumpen. Voor het oog van de Boeddhist moet ie natuurlijk een ferme (3 maand) straf krijgen. En nu is het zaak voor Myanmar dat ze geen "mot" met het gulle rijke Nederland krijgen. Dus een eigen cel met wifi etc. Zodat die 2,5 maand geen trauma's opleveren.
pi_165788033
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 11:41 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik dacht dat de Boeddhisten van die stille gelovigen waren. Dat het Boeddhisme het niet nodig vond om andere geloven te moeten overschreeuwen.
Lees je eens in over Myanmar... Is al jaren grove ellende daar en andersdenkendenhaat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_165788244
Gedraag je dan ook eens als je te gast bent in een ander land :')
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_165788389
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 11:41 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik dacht dat de Boeddhisten van die stille gelovigen waren. Dat het Boeddhisme het niet nodig vond om andere geloven te moeten overschreeuwen.
Ik vind die Boeddhistische monniken best arrogant.
Ik ben in Thailand geweest en ik verbaas me erover dat dit fenomeen van dat boeddhisme nog zo heftig bestaat.
De gemiddelde Thai werkt zich uit de naad. Met name ook de vrouwen (erg geëmancipeerd land) , met hun eetstands etc. terwijl die monniken in hun lakens een beetje zitten te mediteren in hun tempels. Beetje vegen enzo. En ook veel jongelui in de kracht van hun leven. Als een bus vol is en een 20-jarige monnik-knul komt binnen, moet iemand anders opstaan.
pi_165788419
haha wat een loser! maar ach, 3 maanden overleef je ook wel weer. is anders dan 3 jaar :)
Heeft hij met de kerstborrel in ieder geval wel een goed verhaal
pi_165788728
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:04 schreef hvan het volgende:
haha wat een loser! maar ach, 3 maanden overleef je ook wel weer. is anders dan 3 jaar :)
Heeft hij met de kerstborrel in ieder geval wel een goed verhaal
In de cel wordt hij alsnog gelyncht....
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165788789
zal wel gelyncht worden in de cel, helaas
pi_165788921
http://www.lindanieuws.nl(...)r-beledigen-boeddha/

Die Fries mag zijn handen dichtknijpen met zijn 3 maand...
  donderdag 6 oktober 2016 @ 14:04:26 #264
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_165789357
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:02 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik vind die Boeddhistische monniken best arrogant.
Ik ben in Thailand geweest en ik verbaas me erover dat dit fenomeen van dat boeddhisme nog zo heftig bestaat.
De gemiddelde Thai werkt zich uit de naad. Met name ook de vrouwen (erg geëmancipeerd land) , met hun eetstands etc. terwijl die monniken in hun lakens een beetje zitten te mediteren in hun tempels. Beetje vegen enzo. En ook veel jongelui in de kracht van hun leven. Als een bus vol is en een 20-jarige monnik-knul komt binnen, moet iemand anders opstaan.
Ik weet niet of het arrogant is. Het is een heel andere cultuur en monniken hebben nou eenmaal een heel hoog aanzien binnen die cultuur. Dat mensen opstaan is uit respect, niet omdat de monnik ze daar toe dwingt. Hetzelfde met groeten. Je hebt 3 versies dacht ik, waarbij je je handen hoger plaatst afhankelijk van hoeveel aanzien iemand heeft. Bij monniken moet je je handen het hoogst plaatsen. Boedhisme is nog steeds religie, hoewel heel anders dan Abrahamse religies bepaald het nog steeds een groot deel van de samenleving. Ik geloof dat 95% van Thailand Boeddhist is.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_165789481
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Je hebt 3 versies dacht ik, waarbij je je handen hoger plaatst afhankelijk van hoeveel aanzien iemand heeft. Bij monniken moet je je handen het hoogst plaatsen.
.. dit herinner ik me ook ineens... De Koning was meen ik het hoogst ...

Maar hoe dan ook. Ik heb geen "disrespect" voor het Boeddhisme an sich. Ook niet die monniken in principe. Zolang ze geen terreur plegen, moet ieder hetzelf weten. Ik vond alleen het contrast met de hardwerkende Thaise burger zo groot.
Ik heb veel respect voor met name Thaise vrouwen. Erg geëmancipeerd. En vaak eigenaar van een onderneming (hotel bv) en leiding gevend aan mannen. Dikke plus boven veel rijke verwende landen als Qatar of SA, waar een patserige arabier een vrouw in een zwarte niqaab achter zich heeft sjokken.
Daarom is het zo jammer dat er zo veel Thais geld naar de pracht en praal van de tempels gaat. En al die gezonde jonge jongens die zo veel meer kunnen doen voor het land dan een beetje filosoferen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Twentsche_Ros op 06-10-2016 14:19:18 ]
pi_165790013
Kudos voor de Hollander die toch net de Britse reizigers weet te overtreffen. :')

Wel slim om dit in een land te doen waar een politici 15 jaar heeft geleefd onder huisarrest.

Zonder problemen elke dag overspoeld worden met toeristen die fotos van zo dichtbij mogelijk moeten maken, maar onze Fries weet ze boos te maken..
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_165790208
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:53 schreef ITrade het volgende:

...... te doen waar een politici ....
een politici.

Heb je gisteren naar John de Wolf geluisterd:
Ik ben geen politici....
  donderdag 6 oktober 2016 @ 15:06:50 #268
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_165790250
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:02 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Ach, vernieling van eigendom. Mag best een paar maandjes op staan.
Vernieling? Waar koop jij je stekkers? Die van mij kan ik gewoon meerdere keren gebruiken.
pi_165795218
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:11 schreef HiZ het volgende:
Hij kan de straf ook afkopen. Als de tweet van de Myanmar Times klopt voor een boete van een whopping 7 eurocent.
Onzin weer natuurlijk. Kan niet.
pi_165795319
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 11:59 schreef Odaiba het volgende:
Is inderdaad het stomste wat hij kan doen, reken maar dat de Ma Ba Tha nu al voor het huis van de rechter, aanklager en advocaat staan.
pi_165805993
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:50 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Is inderdaad het stomste wat hij kan doen, reken maar dat de Ma Ba Tha nu al voor het huis van de rechter, aanklager en advocaat staan.
Als je idd ziet wat die Nieuw Zeelander kreeg die een Boeddha met een koptelefoon presenteerde (2 jaar) moet je gewoon braaf je komende 2,5 maand volmaken.
Je excuses zijn niet geloofwaardig in combinatie met het feit dat je 2,5 maand in het gevang te veel vindt. Straks kweek je nóg meer badwill bij de gewone burger (ook de gedetineerden) en dat maakt je verblijf alleen maar vervelender.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 07:27:05 #272
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_165806031
Die Nieuw Zeelander is uiteindelijk na 13 maanden vrijgelaten (nog wel heel lang :X)
Misschien dat ze hem ook na een paar weekjes stilletjes laten gaan? Ik hoop het voor hem. Ik vind het nog steeds een oerdomme actie die getuigt van een enorme arrogantie, maar hij is er ook zwaar voor gestraft.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_165807196
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 07:27 schreef livelink het volgende:
Die Nieuw Zeelander is uiteindelijk na 13 maanden vrijgelaten (nog wel heel lang :X)
Misschien dat ze hem ook na een paar weekjes stilletjes laten gaan? Ik hoop het voor hem. Ik vind het nog steeds een oerdomme actie die getuigt van een enorme arrogantie, maar hij is er ook zwaar voor gestraft.
Als ie zich nu netjes gedraagt krijgt ie wellicht wifi en een eigen cel. Ik vind het een gevalletje van "count your blessings" en "eieren voor je geld kiezen".
Mijn grootste zorg zou zijn hoe de medegevangenen en bewakers op jou zouden reageren. Als die jou met rust laten maakt het weinig uit of je 1 maand of 2,5 maand moet zitten.
pi_165808738
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

En bovendien: als het de hel op aarde is, is een maand ook al lang.
En als je 't een maand hebt volgehouden, kan die 1,5 maand er ook nog wel bij. Ik denk dat ze deze Hollander/Fries niet in het gemiddelde kot stoppen waar ze de gemiddelde zwerver indumpen. Voor het oog van de Boeddhist moet ie natuurlijk een ferme (3 maand) straf krijgen. En nu is het zaak voor Myanmar dat ze geen "mot" met het gulle rijke Nederland krijgen. Dus een eigen cel met wifi etc. Zodat die 2,5 maand geen trauma's opleveren.
Klaas deelt de cel met nog iemand, maar hij heeft wel een eigen matras. Hij vond het eten niet slecht (tot nu toe).
pi_165808781
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 11:28 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Klaas deelt de cel met nog iemand, maar hij heeft wel een eigen matras. Hij vond het eten niet slecht (tot nu toe).
En is het er rustig genoeg om goed te kunnen slapen? :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')