Alleen dan, maar hij is de enige die ze mag plaatsen.quote:Op maandag 26 september 2016 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, dus zeker ook niet als hij ze zelf plaatst in het het topic over zijn vlogs?
Je bent zelf gallisch.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz is alleen nog dat Gallische dorpje wat dapper weerstand biedt.
oh, maar ik lees dat bradder nu zn account niet zelf zou hebben verwijdertquote:Op maandag 26 september 2016 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen dan, maar hij is de enige die ze mag plaatsen.
niet alleen de vlog, gewoon de gehele karikatuurquote:Op maandag 26 september 2016 09:05 schreef Pharkus het volgende:
Het houdt de gemoederen wel bezig, zo'n vlog.
Klopt.quote:Op maandag 26 september 2016 09:05 schreef Pharkus het volgende:
Waarom ga je niet zelf vloggen? Beetje leuk editten en je hebt al snel een aardig filmpje hoor.quote:
Ja, al wel eens over gedacht. Maar ik heb niet echt inspiratie wat ik dan zou moeten filmen.quote:Op maandag 26 september 2016 09:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je niet zelf vloggen? Beetje leuk editten en je hebt al snel een aardig filmpje hoor.
Kweenie hoor, de tendens is wel dat je je als een zo'n groot mogelijk retard moet gedragen om een beetje views binnen te harken. Dan doel ik niet op Braddie maar op een E. Knol, boef en aanverwante pranksters.quote:Op maandag 26 september 2016 09:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je niet zelf vloggen? Beetje leuk editten en je hebt al snel een aardig filmpje hoor.
Ach, komt de FOK!-views wel ten goede, dus laat maar gaanquote:Op maandag 26 september 2016 09:05 schreef Pharkus het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2016 08:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar mensen op FOK! mogen er ook niet over praten.
Start een reeks: De zeurende asielzoeker. Gegarandeerd clicksquote:Op maandag 26 september 2016 09:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, al wel eens over gedacht. Maar ik heb niet echt inspiratie wat ik dan zou moeten filmen.
Haha.quote:Op maandag 26 september 2016 09:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Start een reeks: De zeurende asielzoeker. Gegarandeerd clicks
Godverquote:Op maandag 26 september 2016 09:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Start een reeks: De zeurende asielzoeker. Gegarandeerd clicks
Moet ik wel stoppen met scheren.quote:Op maandag 26 september 2016 09:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha.En dat Fylax zichzelf dan verkleed als asielzoeker?
En waar moet ik als asielzoeker dan over zeuren?quote:Op maandag 26 september 2016 09:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee joh, baard kan je gewoon tekenen met mascara en oogpotlood.
Gewoon dat je niet tevreden bent met je bed, bad en brood.quote:Op maandag 26 september 2016 09:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
En waar moet ik als asielzoeker dan over zeuren?
Ik verwacht echt dat zoiets opgepakt wordt door de MSM omdat ze het serieus nemen.quote:Op maandag 26 september 2016 09:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon dat je niet tevreden bent met je bed, bad en brood.
En tijdens je klacht natuurlijk een beetje pssten naar meisjes.
Wat is MSM?quote:Op maandag 26 september 2016 09:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik verwacht echt dat zoiets opgepakt wordt door de MSM omdat ze het serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |