Het maakt helemaal niet uit wat ik zeg. Het zijn ook altijd dezelfden die zo nodig moeten afzeiken. Beetje jammer.quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 10:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Het maakt helemaal niet uit wat ik zeg. Het zijn ook altijd dezelfden die zo nodig moeten afzeiken. Beetje jammer.
mijn baas ontwijkenquote:
Klopt, ik ben hondsdepressief, maar ik deed het ook al toen ik vet gelukkig was.quote:Op maandag 26 september 2016 10:15 schreef Kurovski het volgende:
Kijk, de hele tijd mij gaan napraten maakt het er niet gezelliger op. Feitelijk gewoon naar gedrag. Kun je je afvragen waarom mensen dat doen. Enige conclusie die ik heb is dat die mensen zelf een rotleven hebben.
Ik vertel hier niks nieuws mee natuurlijk. Weten die mensen best zelf.
ins_473849quote:Op maandag 26 september 2016 10:15 schreef Kurovski het volgende:
Kijk, de hele tijd mij gaan napraten maakt het er niet gezelliger op. Feitelijk gewoon naar gedrag. Kun je je afvragen waarom mensen dat doen. Enige conclusie die ik heb is dat die mensen zelf een rotleven hebben.
Wat een rare conclusie. Kun je meer vertellen over hoe je daarbij komt?quote:Op maandag 26 september 2016 10:15 schreef Kurovski het volgende:
Oh weet niet, maar wel dicht denk ik?quote:Op maandag 26 september 2016 10:17 schreef HPLC het volgende:
is nou die KLH SC gewoon verwijderd? Kan hem nergens vinden
Je bent dus nooit gelukkig geweestquote:Op maandag 26 september 2016 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt, ik ben hondsdepressief, maar ik deed het ook al toen ik vet gelukkig was.
Kan het niet in pohi van Drug vinden, weet alleen dat hij de TS wasquote:Op maandag 26 september 2016 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh weet niet, maar wel dicht denk ik?
ja chai, geef maar toe. eigenlijk ben je een zielig hoopje ellendequote:Op maandag 26 september 2016 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een rare conclusie. Kun je meer vertellen over hoe je daarbij komt?
Ik heb nooit de neiging om op die manier voor mensen te denken.
Was hij er echt?quote:Op maandag 26 september 2016 10:17 schreef HPLC het volgende:
is nou die KLH SC gewoon verwijderd? Kan hem nergens vinden
Nee eigenlijk ben ik op mijn gelukkigst sinds 2,5 jaar.quote:Op maandag 26 september 2016 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja chai, geef maar toe. eigenlijk ben je een zielig hoopje ellende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |