Maak jezelf dat maar wijs jaquote:Op maandag 26 september 2016 09:55 schreef Kurovski het volgende:
Mensen hier missen m'n punt een beetje geloof ik.
Dat is wel een favorietje van je als mensen het niet met je eens zijn.quote:Op maandag 26 september 2016 09:55 schreef Kurovski het volgende:
Mensen hier missen m'n punt een beetje geloof ik.
Het maakt helemaal niet uit wat ik zeg. Het zijn ook altijd dezelfden die zo nodig moeten afzeiken. Beetje jammer.quote:Op maandag 26 september 2016 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is wel een favorietje van je als mensen het niet met je eens zijn.
quote:Op maandag 26 september 2016 10:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het maakt helemaal niet uit wat ik zeg. Het zijn ook altijd dezelfden die zo nodig moeten afzeiken. Beetje jammer.
niels plsquote:Op maandag 26 september 2016 10:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het maakt helemaal niet uit wat ik zeg. Het zijn ook altijd dezelfden die zo nodig moeten afzeiken. Beetje jammer.
quote:
Kom het zo over ja? Voel je je flink afgezeken?quote:Op maandag 26 september 2016 10:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2016 10:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom het zo over ja? Voel je je flink afgezeken?
En als Braddie iets zegt waar we het niet mee eens zijn voelt hij zich flink gebasht.
Ik ben gek op thematiek.
quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
Suiker is pure 'drugs', jullie gaan allemaal doodt.
quote:Op maandag 26 september 2016 09:39 schreef Oberkullie het volgende:
Kan ik uitslapen ben ik gewoon om 07.00 uur klaarwakker gvd
Krampachtig hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
Hoopte dat je zou zeggen "Nou dat is wel kort door de bocht hoor Chai. Zo zit het niet helemaal."quote:
Volgens mij snap je mijn punt niet helemaal.quote:
Nou nou nou nouquote:Op maandag 26 september 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
ah kut, net een peer gegeten.quote:Op maandag 26 september 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
Maak jezelf dat maar wijs jaquote:Op maandag 26 september 2016 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mijn punt niet helemaal.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |