SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 25 september 2016 18:33 schreef Drug het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
Echt? Je ziet er wel jong uitquote:
Ik wil deze bevallige jonge deerne ook weleens met mijn beider ogen aanschouwen ja.quote:
murtad betekent afvallige. het is geen grap maar een religieuze belediging die past bij de takfiri'squote:Op zondag 25 september 2016 19:29 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik snap het niet, kun je mij de grap uitleggen?
belediging ? Hij verteld zelf dat ie een afvallige is en loopt de Islam belachelijk te maken , een shmetta dus.quote:Op zondag 25 september 2016 19:51 schreef Drug het volgende:
[..]
murtad betekent afvallige. het is geen grap maar een religieuze belediging die past bij de takfiri's
ga weg hier met dit soort dingen dit is een verjaardagstopicquote:Op zondag 25 september 2016 20:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
belediging ? Hij verteld zelf dat ie een afvallige is en loopt de Islam belachelijk te maken , een shmetta dus.
Niks takfiri
ben niet bekend met de back story maar wat ik ervan meekrijg nu zie ik alleen jou beledigenquote:Op zondag 25 september 2016 20:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
belediging ? Hij verteld zelf dat ie een afvallige is en loopt de Islam belachelijk te maken , een shmetta dus.
Niks takfiri
o ja ;$quote:Op zondag 25 september 2016 20:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ga weg hier met dit soort dingen dit is een verjaardagstopic![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |